Ystäväni todella outo käytös..
minä olen naimisissa hyvän miehen kanssa ok. Mutta sitten rakastuin taikka ihastuin toiseen mieheen ja kävin hänen kanssaan kahvilla. Ei muuta... Kerroin asiasta eräälle ystävälleni ja hän sai niin kamalan raivarin että oksat pois! haukkui minua ja sanoi että se toinen ei kattele sua korkeintaan kuin pari kuukautta, ja sun mies löytää heti sinua nuoremman ja kauniimman. Näinhän voi tietenkin olla mutta miksi ihmeessä. Ystäväni ei tunne tätä toista miestä. Jäi suu auki ihmetteleen miksi hän reagoi tuolla tavalla.. Mielipiteitä, mistä tämä saattoi johtua?
Kommentit (13)
Jospa se on itse tajunnut, ettei pettäminen ole oikein, mutta jälkikäteen ei enää omaa erehdystään "kehtaa" korjata.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 10:57"]nostan tämä keskustelun taas framille. Lisää kommentteja kiitos. Kyllä hänellä varmasti onkin jyrkät periaatteet mitä tulee pettämiseen, mutta hän itsekin oli pettänyt kunnolla exäänsä ja kehuu aina kuinka helposti sai miehiä jne. Tuntuu että ne kovat moraalivaatimukset ei koske kuitenkaan häntä itseään. ap[/quote]
Tai sitten katuu ja häpeää sitä omaa pettämistään ja on siksi yliherkkä aiheelle...
Lisäksi ihmettelen hänen kiinnostustaan ulkonäkö asioihin. Aina arvostelee toisten ulkonäköä.
ap
Mun mielestä sun pitäis olla ensisijaisesti huolissasi _omasta_ typerästä käytöksestäsi...
LOL, "rakastuin taikka ihastuin toiseen mieheen"
Joo, olet provo tai palikka.
No, aika monella on hyvin jyrkät periaatteet noissa pettämisen suuntaankin menevissä asioissa. Kyllä minustakin on älytöntä tulella leikkimistä lähteä kahvittelemaan sellaisen miehen kanssa johon on rakastunut, jos haluaa nykyisen parisuhteensa säilyttää.
Mitäs niin kovin outoa tuossa nyt oli? Ystäväsi arvostaa miestäsi ja on ehkä itse saanut kokea, miltä tuntuu tulla petetyksi. Tai hänellä voi ihan vaan olla luonnostaan sellainen arvomaailma, johon ei sovi se, että varattuna pidetään peliä muiden kanssa sen oman puolison selän takana.
Käyttäydyt usein harkitsemattomasti ja sitä ärsyttää, kun teet itsesi kannalta huonoja ratkaisuja?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 15:41"]
No, aika monella on hyvin jyrkät periaatteet noissa pettämisen suuntaankin menevissä asioissa. Kyllä minustakin on älytöntä tulella leikkimistä lähteä kahvittelemaan sellaisen miehen kanssa johon on rakastunut, jos haluaa nykyisen parisuhteensa säilyttää.
[/quote]
Tämä on myös se mikä tuli mullekin mieleen.
Joo mutta tuollainen vähän julkea ja raaka sananvalinta on vähän ihmeellistä. Hänen oma avioliittonsa päätty hänen omaan uskottomuuteen ja sanoo aina ettei kadu eroa, vaikka onkin nykyjään eri ihminen.
Asiat voi sanoa monella tapaa.
palaan tähän myöhemmin, nyt pitää mennä.
ap
ap
nostan tämä keskustelun taas framille.
Lisää kommentteja kiitos.
Kyllä hänellä varmasti onkin jyrkät periaatteet mitä tulee pettämiseen, mutta hän itsekin oli pettänyt kunnolla exäänsä ja kehuu aina kuinka helposti sai miehiä jne.
Tuntuu että ne kovat moraalivaatimukset ei koske kuitenkaan häntä itseään.
ap