Oletko tyytyväinen kotisi sisustukseen?
Vai olisiko joltain osin parannettavaa? Itse olen olohuone/keittiö/eteinen-akselin sisustukseen hurjan tyytyväinen. On ihana kodikasta ja värikästä. Yläkerta onkin sitten ihan oma lukunsa :D
Kommentit (13)
Olen. Aika urakka oli mutta nyt kaikki on kaunista.
Olen. Sisustaminen ei kiinnosta minua. Olen tyytyväinen kun kaikki on käytännöllistä, siistiä ja selkeää. Kodikkuus minulle tulee kirjoista ja tauluista.
Ns. "väliaikaisratkaisuja" on vielä muutama, muuten alkaa olla jo aika tyydyttävä sisustus. Väliaikaisratkaisut ovat geneerisiä "täyttää tarpeen, mutta ei ole visuaalisesti kovin sopivia" ja niiden korvaus odottaa pysyvän asunnon löytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tällä hetkellä ei ole varaa muuttaa sisustusta, vaikka niin haluaiskin.
Ja ainahan jokainen sisustaa ja hankkii tavarat asuntoonsa vain siten, mikä omaa silmää miellyttää ja millaiseten tavararoiden ja huonekalujen keskellä haluaa asua.
On aivan yksi lysti onko ne halutut tavarat hankittu kalliisti uutena huonakaluliikkeestä, vaiko kirppareilta / kierrätyskeksuksista tai saatu lahjoituksina sukulaisilta ja vanhemmilta.
Omilla pikkujutuilla voi jokaisesta asunnosta tehdä viihtyisän ja mieluisan kodin itselleen.
Tietenkin juuri näin, itselleenhän sitä sisustaa. Poislukien ehkä jotkut bloggaajat tms. Meilläkin on sellaista mikä ei varmaan monen silmään kävisi ollenkaan, mutta itse tykätään.
Kysymyksen idea oli siinä onko juuri nyt tyytyväinen siihen sisustukseen, ei siinä mistä sisustus on hankittu.
Ap
Olen. Jouduin aika paljon pohtimaan miten saan vanhat ja uudet sulautumaan yhteen ja miten sisustam tänne myös toimistomme mutta nyt kaikki on tosi hienoa!
En ole. Olen aika laiska sisustamaan, tuntuu että tästä kämpästä puuttuu kaikki kodikkuus. Mulla ei vaan ole yhtään silmää sisustaa, en oikein edes tiedä mikä tänne kävisi.
Koti on elämistä varten, ei sen tarvitse olla näyttelytila, kunhan senverran että perussetti sidettävissä, arjessa tärkeintä on kuitenkin toimivuus.
Haluaisin jostain oikein hienon ryijyn seinälle mutta niitä tulee harvoin vastaan, maksavatkin aika suolaisesti... Kynnysmattoja pitäisi myös hommata pari kappaletta ja terassikalusteet uusia.
En, on aivan keskeneräistä muttei raaskita pistää nyt rahaa sisustukseen juuri. Jotain kivaa, mutta täysin keskeneräistä. Meillä on kaksi kotia ja molemmat kesken :/
Vierailija kirjoitti:
Koti on elämistä varten, ei sen tarvitse olla näyttelytila, kunhan senverran että perussetti sidettävissä, arjessa tärkeintä on kuitenkin toimivuus.
Siis kysymys kuului että ”oletko tyytyväinen”, ei puhuttu mistään esittelykelpoisuudesta. Ap
En ole.
Sisustus on täysin kesken. Nyt ei ole varaa sisustaa.
Joo, tällä hetkellä ei ole varaa muuttaa sisustusta, vaikka niin haluaiskin.
Ja ainahan jokainen sisustaa ja hankkii tavarat asuntoonsa vain siten, mikä omaa silmää miellyttää ja millaiseten tavararoiden ja huonekalujen keskellä haluaa asua.
On aivan yksi lysti onko ne halutut tavarat hankittu kalliisti uutena huonakaluliikkeestä, vaiko kirppareilta / kierrätyskeksuksista tai saatu lahjoituksina sukulaisilta ja vanhemmilta.
Omilla pikkujutuilla voi jokaisesta asunnosta tehdä viihtyisän ja mieluisan kodin itselleen.