Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

luotto mennyt ystävään..

Vierailija
19.12.2013 |

Tuntuu etten voi kertoa enää mitään sille.

Ainoastaan pääkohdat jos on jotain tapahtunut.

Ei kivusta, ei mistään henkilökohtaisesta.

Se lyö aina takaisin myöhemmin syyttäen.

Näin sitten mennään loppuelämä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok....etkö vois vähän tarkemmin kertoa

Vierailija
2/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kivuissa yhteen aikaan, siitä tuli syytökset jälkikäteen. Mainitsin kerran univelan aiheuttamasta

väsymyksestä.

Sitäkään hän ei hyväksynyt.

Omasta olostaan ei puhu kuitenkaan vaikka kysyis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku voi syyttää kivuista jälkikäteeen? olette outoja molemmat...

Vierailija
4/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 14:32"]miten joku voi syyttää kivuista jälkikäteeen? olette outoja molemmat...

[/quote]

Siis siitä että kerroin niistä!

Vierailija
5/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla sellaisen ihmisen ystävä?

Itse en ole kenenkään sellaisen kanssa tekemisissä, kuka aiheuttaa pahaa mieltä.

Vierailija
6/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 14:49"]Onko pakko olla sellaisen ihmisen ystävä?

Itse en ole kenenkään sellaisen kanssa tekemisissä, kuka aiheuttaa pahaa mieltä.

[/quote]

Toistaiseksi on.

Vierailija
7/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sun on ilmeisesti oltava väleissä ja tavattava tätä ihmistä, mutta eihän sun ole oltava sen ystävä. Voit itse määritellä, miten lähelle päästät, kuinka yksityisiä ja henkilökohtaisia asioita kerrot. Voit jatkossa pitää suhteen etäisen ystävällisenä ja kohteliaana, olla avautumatta henkilökohtaisista asioista, kun kerran koet, että niitä myöhemmin käytetään aseena sua vastaan.

Toivottavasti sulla on muita ystäviä, joiden kanssa voit olla avoimempi ja läheisempi. Tukea tarvitsemme kaikki.

Vierailija
8/8 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 14:53"]AP, sun on ilmeisesti oltava väleissä ja tavattava tätä ihmistä, mutta eihän sun ole oltava sen ystävä. Voit itse määritellä, miten lähelle päästät, kuinka yksityisiä ja henkilökohtaisia asioita kerrot. Voit jatkossa pitää suhteen etäisen ystävällisenä ja kohteliaana, olla avautumatta henkilökohtaisista asioista, kun kerran koet, että niitä myöhemmin käytetään aseena sua vastaan.

Toivottavasti sulla on muita ystäviä, joiden kanssa voit olla avoimempi ja läheisempi. Tukea tarvitsemme kaikki.

[/quote]

Kiitos. Hienosti sanottu. On mulla joitakin ihmisiä joille voin vapaasti puhua ilman että myöhemmin

kirouksia satelee.

Tämä ihminen on normaalitilassa ok, mutta sitten taas ilkeä.

Lämmintä joulua sulle!