Antaisitko miehellesi anteeksi esiteiniaikojen homoseksuaaliset kokeilut?
Mies on kertonut harrastaneensa pikkupoikana kaverinsa runkkaamista ja suihinottoa ja päinvastoin. En tiedä onko tämä nyt niin paha asia, että pitäisi pillastua.
Kommentit (15)
Mitä merkitystä tuolla nyt on? Ainakaan siinä ei ole mitään anteeksi annettavaa, eikä miehellä ainakaan mitään anteeksi pyydettävää.
Ei ymmärrä mikä "anteeksiantaminen" tässä nyt tulis kyseeseen? Onko hän "antanut anteeksi" sun nuoruusaikaiset seksikokeilut? Onko kyse vaan siitä että oli samaa sukupuolta olevan kanssa ollut, heteroseksikokeilut on ilman muuta OK?
Ei pillastua mutta ällöttävää. En tuollaista miestä ottaisi ihan vinoutunutta touhua.
Onko tämä kysymys tyyliä: "Joko olet lopettanut vaimosi hakkaamisen?" Mitä tuohon sanoa jos ei ole koskaan hakannutkaan.
Eli en antaisi anteeksi koska tuossa ei ole mitään anteeksiannettavaa. Minä ainakin olisin kovin kummissani jos mieheni "antaisi anteeksi" sen että olen 15-vuotiaana pussaillut tytön kanssa.
Jotain se kertoo miehestä, jos on kertonut tuollaisesta. Jotkut asiat voisi jättää sanomatta.
Jotain se kertoo miehestä, jos on kertonut tuollaisesta. Jotkut asiat voisi jättää sanomatta.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 12:56"]
[/quote]
Ihan totta. Poikaseksi on erittäin yleistä 9-13-vuotiailla, mutta pitääkö niistä jutuista todella aikuisena naisille kertoilla? Mielestäni ei.
Testasi sua että kuinka reagoit, nyt kun aikuisena taas tekisi mieli miestä ;)
En myöskään ymmärrä kysymystä. Normaalimpaa toki olisi, että olis harrastanut moista yli 16v, jolloin se olis laillista.
Onko miehesi antanut anteeksi sinulle, että sinä menetit neitsyytesi jollekin pojalle ja että olet masturboinut ennen tapaamistanne?
Hetkinen nyt. Miksi kukaan kuvittelisi olevansa sellaisessa asemassa että on valta "antaa anteeksi" toisen lapsuuden tai teiniajan juttuja? Tai ylipäätään menneisyyden asioita?
Öö, mitä anteekisantamista entisissä seksisuhteissa nyt erityisesti on...oliko ne alaikäisiä kaikki vai oliko sun äijäs täysi-ikäinen.
Me ollaan molemmat bissejä ja kerromme toisillemme kaikki seikkailut homomaailmasta. Niin et mä pyytäisin vain kertomaan lisää.
Olimmeko yhdessä jo silloin esiteineinä ja kuinka vanhoja olemme nyt?
Miksi ne pitäisi antaa anteeksi. Olen minäkin esiteininä kaverin kanssa leikkinyt jonkinlaisia seksileikkejä enkä koe siinä mitään väärää vaikka olikin samaa sukupuolta.
Häh, ei tuossa ole mitään anteeksiannettavaa. Miehen oma asia, ei kuulu muille, ellei sitten petä puolisoa nykyhetkessä. Ja siinä taas kumpanin sukupuolella ei olisi itselleni merkitystä, molemmat yhtä pahoja.