Seksi loppuu 40 vuotiaana
Ei sitä enää jaksa, varsinkaan takaapäin. Polviin ja ranteisiin sattuu. Mies on 50 v ja ei sen ikäseltä enää tee mieli ottaa suihin, hyvä että panna viittii. En ois ikinä uskonu että niin se vaan vanhuus iski meihinkin.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 10:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 10:16"]
Mä oon sitten varmaan ketjun vanhin, melkein 50v. Ei mulla ainakaan ollut seksi mihkään loppunut, ihan samanlaista kuin nuorena, vaikkakin parempaa. Vaihtareista ei tietoakaan, yhtä märkä kiijottuneena kuin nuorena jne. Yhtään mikään ei ole muuttunut, vapautuneempi ehkä olen nyt. Mutta en silti ala kehumaan, jokainen elää tavallaan.
[/quote]
Nous oksennus kurkkuun kun mietin 40+ naista märkänä... YÖK x-o
[/quote]
Kuivako pitäs olla? Telkkaris just mainostetaan liukkareita, niitä vanhana tarvitaan.
Olemme 46v ja seksi on parempaa kuin koskaan. Nuorena se ei minua kiinnostanut kun se ei tuntunut misään.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 10:25"]
Johtuu siitä että media on saanut meidät uskomaan että olemme ikuisesti nuoria. Oikeesti 30 v on jo vanha ja viimeistään 35 v pitäis elämä on pulkassa, eli ammatti, lapset jne. Siitä eteenpäin elämä on vaan sen saavutetun hyvä ylläpitoa.
[/quote]
Et voi olla tosissasi? Jos tuolla asenteella on liikkeellä niin saattaa olla aika monen kymmenen vuoden tylsyys edessä.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 10:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 10:16"]
Mä oon sitten varmaan ketjun vanhin, melkein 50v. Ei mulla ainakaan ollut seksi mihkään loppunut, ihan samanlaista kuin nuorena, vaikkakin parempaa. Vaihtareista ei tietoakaan, yhtä märkä kiijottuneena kuin nuorena jne. Yhtään mikään ei ole muuttunut, vapautuneempi ehkä olen nyt. Mutta en silti ala kehumaan, jokainen elää tavallaan.
[/quote]
Nous oksennus kurkkuun kun mietin 40+ naista märkänä... YÖK x-o
[/quote]
Kuivako pitäs olla? Telkkaris just mainostetaan liukkareita, niitä vanhana tarvitaan.
[/quote]
Eipä ole vielä tarvinnut:) Taitava seksikäs mies saa märäksi pelkällä katseella;D
8
Ai loppuu.. Ou nou! Mun mies 45-v jaksaa kyl painaa menemään ku kani vaikka koko yön, ja ihan joka ikisestä asennosta jonka saan mieleeni pyytää.
T: Nainen 30-v
No ei meillä ainakaan. Elokuussa täytin 40 ja seksi on kyllä mielettömän hyvää! Tosin mieheni on minua 10 vuotta nuorempi, joten ei tarvitse vanhusta pedissä katsella ;-)
Niin, kun oikea mies sattuu kohdalle, nainen pysyy vireessä vaikka olisi kuin vanha. En kuitenkaan usko, että niissä vuosikaudet kestäneissä liitoissa enää intohimot hyrrää, se on vain naisten itsepuolustusta, joka särkyy heti, kun se uusi mies astuu kuvioihin. Tästä syystä naiset pettää.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 11:01"]
No ei meillä ainakaan. Elokuussa täytin 40 ja seksi on kyllä mielettömän hyvää! Tosin mieheni on minua 10 vuotta nuorempi, joten ei tarvitse vanhusta pedissä katsella ;-)
[/quote]
Niin sun ei tartte, mutta miehes tarttee... Äläkä jaksa selittää että olet hoikka ja hyväkuntoinen. 40 on aina 40 ja siltä myös näyttää.
Oho, mitä juttuja! Ikää meillä molemmilla reilut 60v. ja edelleen hyrrää! Tosin peitot kahisee nykyään vähän harvemmin kuin nuorempana, mutta siltikin useamman kerran kuukaudessa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 11:14"]
Oho, mitä juttuja! Ikää meillä molemmilla reilut 60v. ja edelleen hyrrää! Tosin peitot kahisee nykyään vähän harvemmin kuin nuorempana, mutta siltikin useamman kerran kuukaudessa.
[/quote]
Valehtelet niin että korvat kahisee. Ei ton ikäset tällä palstalla käy.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 11:03"]
[/quote]
Niin sun ei tartte, mutta miehes tarttee... Äläkä jaksa selittää että olet hoikka ja hyväkuntoinen. 40 on aina 40 ja siltä myös näyttää.
[/quote]
En ole edes hoikka vaan lievästi ylipainoinen, enkä mitenkään kauniskaan. En alkuun miehen alkaessa minua vikitellä meinannut edes uskoa että komea nuorempi mies minut voisi haluta. Ja vielä vaikeampi oli uskoa, että hän halusi minut ihan vaimoksi asti, sen nyt vielä jotenkin pystyi ymmärtämään että haluaa kokeilla puumatouhujakin ;-) On se vieläkin itselleni aika käsittämätöntä, että mies vaikuttaa tosisaan haluavan minua pullukkaa akkaa, seksiä yleensä parikin kertaa päivässä...
Miksei täällä keskustelupalstalla kävisi yli 60v. ihmisiä? Miten tämä eroaa muista vastaavista? Minäkin olen jo yli 60v. niin kuin tuo no.30, enkä ole koskaan edes ajatellut tässä olevan mitään outoa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 11:03"]
[/quote]
[/quote]
En ole edes hoikka vaan lievästi ylipainoinen, enkä mitenkään kauniskaan. En alkuun miehen alkaessa minua vikitellä meinannut edes uskoa että komea nuorempi mies minut voisi haluta. Ja vielä vaikeampi oli uskoa, että hän halusi minut ihan vaimoksi asti, sen nyt vielä jotenkin pystyi ymmärtämään että haluaa kokeilla puumatouhujakin ;-) On se vieläkin itselleni aika käsittämätöntä, että mies vaikuttaa tosisaan haluavan minua pullukkaa akkaa, seksiä yleensä parikin kertaa päivässä...
[/quote]
Silti oot 40.
Ai hemmetti, se on sitten pakko panna varastoon seuraavat 3,5 kuukautta! Entäs mitäs mun mies sitten tekee, kun mä oon täyttänyt 40, kun se on vasta vajaa 33 silloin? Ei hitsi, paras varmaan erota saman tien...
Tuntuu loppuvan, juu. Seurustelin nelikymppisen miehen kanssa. Suhteen alussa hän sanoi, että seksikin kiinnostaa taas, kun on nainen jota haluaa. Olisi pitänyt lähteä lätkimään jo silloin. Kyllä se ehkä puoli vuotta jaksoi mun tarpeeni tyydyttää, mutta sitten taas lakkasi kiinnostamasta.
Nelikymppisenä miehillä alkaa näkyä elintapojen vaikutukset erektioon ja tupakointi kannattaisi lopettaa viimeistään silloin.
Eikä lopu, tahti vain kiihtyy. Mutta meidän tapauksessa ehkä onni on isot lapset. Me nelikymppiset vanhemmat keksimme kaikenlaista kivaa kun teinit on koulussa ja me lomalla kotona kahdestaan.
Mielikuvituksen ja libidon puutetta jos seksi loppuu nelikymppisenä. Suosittelen lääkärissä käyntiä.
Minä ja vaimoni olemme molemmat 40v. Sillä erotuksella, että minun haluni ovat 25-vuotiaan luokkaa ja vaimoni halut ovat 247-vuotiaan luokkaa. Joten taisi seksi loppua, vaikken sitä haluaisikaan.......
No ei meillä vaan!
Terveisin kohta viiskymppinen pari.
Luojan kiitos ei lopu. Mies 46 ja mä 39 eikä todellakaan tee mieli lopettaa paneskelua.