Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hakeeko joku nainen tinderissä vain panoseuraa?

Vierailija
04.10.2020 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun siitä sellainen kuva aina maalataan. Ja kun profiileja selaa niin aina mainitaan että ei pelkkää panoseuraa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli treffit tositarkoituksella etsivän naisen kanssa. Ei meillä oikein tulevaisuuden näkymät kohdanneet, mutta harrastettiin kuitenkin seksiä. Eli kuitenkin seikkailu maistui hänelle. 

Vierailija
62/71 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain ja sitä sain. Kerroin hakevani läheisyyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hain ja sitä sain. Kerroin hakevani läheisyyttä. 

Eron jälkeen halusin vaan kunnolla naida. Sen verran pitkä kuiva kausi oli tuota ennen. 

Vierailija
64/71 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen

Vierailija
65/71 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää huoraamista nykynaisilla. 

No tässähän se tuli. Puhtaiden ja viattomien nykymiesten pahoja-pahoja viettelijättäriä. Kunnon nainen ei halua seksiä koskaan, tuliko selväksi. Lasten hankkimiseksi joutuu tällaiseen iljettävään eläimellisyyteen suostumaan. 

Vierailija
66/71 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisesti ehkä ei, mutta harva tuntuu oikeasti etsivän mitään vakavaa. 

Vierailija
67/71 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotku miehetkin hakee lämpsää, lämpärettä, pimpsukkaa, piparia tms

Vierailija
68/71 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31: Tavismies saa helpommin seksiä parisuhteessa. Naiset hakee parisuhteeseen fiksua, kivaa miestä.

Pelkkään seksiin täytyy olla huippu komea, siinä vain ja ainoastaan ulkonäkö vaikuttaa. Säälittävää, että rumat, pulleat, viisikymppiset tavismiehet haluaa "hetken hupiin". Puistattavaa! Osa vaikuttaa ok, jos olisi fiksuja voisi käydä suhteeseen, mutta pelkkään seksiin ei ulkonäkö riitä. Keski-ikäisenä miehen on helpompaa saada suhde kuin irtoseksiä, joka on vain koneille nuorille miehille.

Vierailija
69/71 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haen, mutten huoli pelkkää seksiseuraa. Enkä kerro sitä profiilissani, koska muuten saisin vain niitä kuolaavia ehdotuksia. Haluan ajanviettoseuraa ja seksiä, en pelkkää panoa, se käy tylsäksi hyvin pian, jos on kivaa edes alkuun. 

Mulla taitaa lukea, että haen jotain lyhyttä, pitkäkin käy, koska mikäs siinä, jos ystävyys syvenee. Mutta seksi tuntemattoman kanssa ei anna yhtään mitään, joten ei.

Vierailija
70/71 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen hakenut ja aina saanutkin.

Vierailija
71/71 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haen. Ja tuon tämän heti ilmi tai viimeistään muutaman lauseen jälkeen viestittelyssä.

Uskokaa tai älkää, mutta läheskään kaikki miehet eivät suostu. Olen varmaan liian helppo saalis tai liian päällekäyvä