Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hakeeko joku nainen tinderissä vain panoseuraa?

Vierailija
04.10.2020 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun siitä sellainen kuva aina maalataan. Ja kun profiileja selaa niin aina mainitaan että ei pelkkää panoseuraa.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Tinder ja haen sieltä etupäässä seksiä, mutta en käytä sitä aktiivisesti vaan löydän seksipartnerini livenä.

Ei siis oikein tarvetta Tinderille, vaikka sitäkin joskus käytän.

Suosittelen muillekin liveä, ei deittisovelluksia.

Siihen on ehkä joku syy, miksi Helsingissä on ylivoimainen enemmistö maan koronatapauksista.

Eipä nuo minun tavallisen elämän kautta livenä tapaamani miehet ole koronan leviämisen kannalta sen kummempi juttu kuin sekään, että joku tapaa uusia panoja Tinderin kautta.

Vierailija
42/71 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja haen Tinderistä vain panoseuraa, sitä vartenhan se Tinder on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin tarkoitus on kerätä ihmisistä tietoja. Ei Tinderin tarkoituksena ole luoda parisuhteita. Tinder on luotu ihmisten mielen manipulointia varten. Rakkaudesta tehdään kauppatavaraa. Tindrein tarkoitus on luoda ahdistusta ja vaikeuttaa pariutumista. Parisuhteet muutenkin vähenevät. Rakkudesta tulee kauppatavaraa.  

Ydinperheet, nykyinen parisuhdemalli katoavat. Lapset syntyvät teknisen ja tuotannollisen tutkimuksen (geenimanipulaatio) tuloksena keinokohduissa tai kenohedelmöityksessä naiselle.

Vierailija
44/71 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hakenut sieltä usein hyvinvarustettua seuraa afromiehistä.

Todella laadukasta seksiseuraa yleensä ollut.

Kiinnostais kokeilla joskus 2+1 juttuakin.

Vierailija
45/71 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakee tietty ja ne, jotka sanovat etteivät hae, jotenkin kummasti vain päätyvät seksiin.

Ei tämä mitään ydinfysiikkaa ole. Jos ilmoittaisin hakevani seksiseuraa, 99 % miehistä luulee, että minulle kelpaa kuka/mikä vaan ja suorastaan suuttuvat, jos en haluakaan juuri heidän kanssaan seksiä (kuten ei 99 % muistakaan naisista). En myöskään valehtele etsiväni parisuhdetta, koska en halua myöskään vedättää ketään.

Kyllä ne miehet, jotka "saa", tietävät, miten sitä saadaan. Samoin kuin itse naisena. Kutsutaan keskusteluksi, flirtiksi, kemiaksi, tilanteen rakenteluksi ja loppuviimein luontevaksi etenemiseksi seksiin, jos molemmista siltä tuntuu.

Vierailija
46/71 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hakee, joku ei. Simple.

Vierailija
47/71 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin tarkoitus on kerätä ihmisistä tietoja. Ei Tinderin tarkoituksena ole luoda parisuhteita. Tinder on luotu ihmisten mielen manipulointia varten. Rakkaudesta tehdään kauppatavaraa. Tindrein tarkoitus on luoda ahdistusta ja vaikeuttaa pariutumista. Parisuhteet muutenkin vähenevät. Rakkudesta tulee kauppatavaraa.  

Ydinperheet, nykyinen parisuhdemalli katoavat. Lapset syntyvät teknisen ja tuotannollisen tutkimuksen (geenimanipulaatio) tuloksena keinokohduissa tai kenohedelmöityksessä naiselle.

Mitä sitten?

Eihän mitään todellista rakkautta ole muutenkaan kuin harvoilla, ja ydinperhekin on lähinnä illusio.

Katso vaikka erotilastoja ja siihen kaikki pettämiset ja muu päälle.

Olet tavattoman naiivi ja suorastaan tyhmä jos kuvittelet, että ennen Tinderiä ihmiset vaan rakastivat ja elivät onnellisina ydinperhe-auvoissaan.

Vierailija
48/71 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K45 kirjoitti:

Itse olen hakenut sieltä usein hyvinvarustettua seuraa afromiehistä.

Todella laadukasta seksiseuraa yleensä ollut.

Kiinnostais kokeilla joskus 2+1 juttuakin.

Millä kielellä olet hakenut? Rummutuksellako?

Vierailija
49/71 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenvetona: hakevat, mutta eivät tavallisista miehistä. Tämän me jo tiesimmekin.

M31

Vierailija
50/71 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteenvetona: hakevat, mutta eivät tavallisista miehistä. Tämän me jo tiesimmekin.

M31

No, jos mielestäsi vaatii jotain epäinhimillistä kykyä tai viitseliäisyyttä koittaa keskustella naisen kanssa ihmisenä, nähdä hänet muuna kuin panemisen kohteena, ottaa huomioon kokonaisuutena, niin joo, sitten ei varmaan tavalliset miehet saa. Itse kyllä pidän omia seksikumppaneita aivan tavallisina miehinä, ja hieman, miten sen sanoisi kauniisti... epätavallisina niitä miehiä, joiden kanssa en ikinä päätyisi sänkyyn. Juuri sellaisia omituisia naisia objektoivia, alistavia, alentavia, vihaavia yksilöitä, joille en viitsi hetkeäkään elämästäni suoda.

Vierailija
51/71 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa että haen Tinderistä pelkästään seksiseuraa. Olen ollu sinkkuna hieman yli vuoden ja uutta parisuhdetta ei ole tarkoitus nyt hakea. Matkustan paljon kotimaassa ja hotelliöitä tulee paljon vietettyä. Tinder on aivan mahtava paikka etsiä seuraa ja torjumaan hotellikyllästymisiä ja kuolemia nopealla aikataululla. 

Vierailija
52/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Tinder ole tarkoitettu PELKÄLLE panoseuralle? https://nussimua.com/ Vai hakeeko sieltä joku avioliittoakin?

Vierailija
53/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset hakee toiset ei. Monet kertovat sen suoraan.

Vierailija
54/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoseuraa? Mitä sillä tekee nainen?

Vierailija
55/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut ja olen saanut N45

Vierailija
56/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä haen tai en tinderistä vaan vaikeimman kautta anonyymeilta treffipalstoilta missä voi kertoa itsestään enemmän vasta kun on vähän aikaa juteltu. Ei tarvitse kaikkien koko profiilia nähdä. Olen eronnut perheellinen ja muuttamassa toiselle paikkakunnalle 1,5 tunnin matkan päähän noin 2 vuoden sisällä niin en halua täällä nyt sitten mitään parisuhdetta. Nyt tosin kuulin että yksi aikaisempi seksikumppani olisi eronnut, mutta haluan varmistua siitä ennen kuin lähden kyselemään tahtoisiko paneskella viikonloppuisin.

Vierailija
57/71 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka mainitsee ettei hae, ei hae. Tuskin nekään, jotka etsii toivottavasti sitä loppuelämän kumppania.

Kannattaa mainita, jos hakee s-seuraa, koska silloin kohtaa toisilleen sopivat tyypit paremmin.

Minusta oli ällöttävää saada ehdotuksia Tinderissä, kun en s-seuraa hakenut. Lopulta löytyi sitoutumista haluava mies, jonka kanssa kemiat kohtasi molemmin puolin. Muut 15 olivat kaikki mukavia, mutta oltiin sellaisia työkaveri tai kaveri mätsejä.

muut 15 :D... tuollaista se on kun naisena on valta valita ja katsoa mitä vastaan tulee ilman että tekee edes alotteita. Lohduttaudu sillä että jos olisit mies niin todennäköisesti olisit saanut vain muutaman mahdollisuuden ja niistä naisista pitäisi valita ja jos ei kemiat kohtaakkaan kenenkään kanssa. Tinder on ihan bullshittiä miesprofiililla. Naisille tulee ylitarjontaa ja liikaa viestejä joten et saa persoonaasi esille vaikka osumia tulisikin.

Vierailija
58/71 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää huoraamista nykynaisilla. 

Vierailija
59/71 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä ihan riittävästi, ainakin pk-seudulla. On tullut pantua varmaan 50 eri naisen kanssa, jotka tinderissä tästä ovat ilmoittaneet joko suoraan tai kiertoteitse. Yllättävän moni on tehnyt tätä myös luvan kanssa mieheltään, vaikka ovatkin parisuhteessa. 

Ihan kaikennäköisiä naisia ovat olleet. 

Vierailija
60/71 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä tunnuta hakevan yhtään mitään kun edes keskusteluja ei synny.

M38

Tämä. En tiedä vieläkään, miten Tinderistä olisi tarkoitus saada seksiseuraa tavismiehenä.

M31

Kyllä sieltä saisi mutta ei sellaisia joiden kanssa tekisi mieli panna.

Esim itse olen lihaksikas ja atleettinen mutta ne jotka antaa tykkäyksen seksimielessä on aina vähintään chubbyjä. En aio tyytyä mihin vain reikään.

Oletko ehkä persu tai muuten atm?