hakeeko joku nainen tinderissä vain panoseuraa?
Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun siitä sellainen kuva aina maalataan. Ja kun profiileja selaa niin aina mainitaan että ei pelkkää panoseuraa.
Kommentit (71)
Ei tietenkään hae. Valehtelevat jos niin väittävät. Naiset harvemmin saa seksistä mitään irti, ellei toiseen ole mitään henkistä yhteyttä.
Pk_seudulla noin 40 vuotiaissa jokunen tullut eteen, joka hakee varattuna salaista tai luvan kanssakin.
Ei siellä tunnuta hakevan yhtään mitään kun edes keskusteluja ei synny.
M38
Vierailija kirjoitti:
M38
Tämä. En tiedä vieläkään, miten Tinderistä olisi tarkoitus saada seksiseuraa tavismiehenä.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Tämä. En tiedä vieläkään, miten Tinderistä olisi tarkoitus saada seksiseuraa tavismiehenä.
M31
Millaisella ikähaarukalla etsit seuraa ja millä alueella? Millaiset kuvat ja profiiliteksti sinulla on? Millaisen avausviestin naisille laitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
M31
Kyllä sieltä saisi mutta ei sellaisia joiden kanssa tekisi mieli panna.
Esim itse olen lihaksikas ja atleettinen mutta ne jotka antaa tykkäyksen seksimielessä on aina vähintään chubbyjä. En aio tyytyä mihin vain reikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
M31
Millaisella ikähaarukalla etsit seuraa ja millä alueella? Millaiset kuvat ja profiiliteksti sinulla on? Millaisen avausviestin naisille laitat?
Pointtini oli, että onko siellä naamasta edes perusnättejä naisia (saa olla vaikka enemmänkin ylipainoa), jotka hakisivat seksiin ihan tavallista miestä? Tuntuu siltä, että perusnätit naiset hakevat Tinderistä seksiin vain huomattavan komeita miehiä, koska he voivat ainakin joskus saada sellaisia.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
M31
Oletko kokeillut, että kirjoitat profiiliin, että etsit vain seksiseuraa. Ei sen vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään hae. Valehtelevat jos niin väittävät. Naiset harvemmin saa seksistä mitään irti, ellei toiseen ole mitään henkistä yhteyttä.
Henkinen yhteys syntyy tarvittaessa nopeasti ja vaikka Tinderissä. Jos vain vastapuolella on henkistä kapasiteettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
M31
Esim itse olen lihaksikas ja atleettinen mutta ne jotka antaa tykkäyksen seksimielessä on aina vähintään chubbyjä. En aio tyytyä mihin vain reikään.
Mistä tiedät, että nuo pulleat antavat tykkäyksen seksimielessä? Oletko pk-seudulta?
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
M31
Oletko kokeillut, että kirjoitat profiiliin, että etsit vain seksiseuraa. Ei sen vaikeampaa.
En, koska haen etupäässä parisuhdetta, mutta en haluaisi elää sinkkuna jatkuvassa selibaatissa ja parisuhdetta ei taida löytyä ihan lähiaikoina.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
M31
Esim itse olen lihaksikas ja atleettinen mutta ne jotka antaa tykkäyksen seksimielessä on aina vähintään chubbyjä. En aio tyytyä mihin vain reikään.Mistä tiedät, että nuo pulleat antavat tykkäyksen seksimielessä? Oletko pk-seudulta?
M31
Näen heidän tykkäyksen blurratuista kuvista. Heillä lukee jo profiilitekstissä että hakevat seksiä.
Mua nuoremman hoikan naisen kelpuuttaisin mutta en vuottakaan vanhempaa enkä ylipainoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
M31
Esim itse olen lihaksikas ja atleettinen mutta ne jotka antaa tykkäyksen seksimielessä on aina vähintään chubbyjä. En aio tyytyä mihin vain reikään.Mistä tiedät, että nuo pulleat antavat tykkäyksen seksimielessä? Oletko pk-seudulta?
M31
Näen heidän tykkäyksen blurratuista kuvista. Heillä lukee jo profiilitekstissä että hakevat seksiä.
Mua nuoremman hoikan naisen kelpuuttaisin mutta en vuottakaan vanhempaa enkä ylipainoista.
Itse näen aika harvoin Tinderissä naisia, jotka sanovat hakevansa seksiä. Minulle kelpaisivat myös pulleat naiset, mutta Tinder ei jostain syystä näytä minulle niitä juurikaan paitsi alle 23-vuotiaissa ja en ikinä saa matcheja niin nuorista, vaikka antaisin tykkäyksiä.
M31
Minä haen pelkkää seksiä ikähaarukalla 20-40, ei ole aikaa eikä kiinnostusta parisuhteeseen.
N38
Vierailija kirjoitti:
Minä haen pelkkää seksiä ikähaarukalla 20-40, ei ole aikaa eikä kiinnostusta parisuhteeseen.
N38
Miltä näytät? Mistä päin olet?
M31
Tietenkin hakee. Ja on paljon varattuja naisia/miehiä, jotka haluaavat vain sitä salaista päiväkahvi seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin hakevat, niin naiset kuin miehetkin.
Ne jotka mainitsee ettei hae, ei hae. Tuskin nekään, jotka etsii toivottavasti sitä loppuelämän kumppania.
Kannattaa mainita, jos hakee s-seuraa, koska silloin kohtaa toisilleen sopivat tyypit paremmin.
Minusta oli ällöttävää saada ehdotuksia Tinderissä, kun en s-seuraa hakenut. Lopulta löytyi sitoutumista haluava mies, jonka kanssa kemiat kohtasi molemmin puolin. Muut 15 olivat kaikki mukavia, mutta oltiin sellaisia työkaveri tai kaveri mätsejä.