Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisikohan aika erota miehestä, kun pettämien ei edes haittaa..?!

Vierailija
21.07.2006 |

Ajatella, tähän on tultu! Tiedän miehen puuhaavan jotain selkäni takana, mutta edes välitä. Enpä olisi koskaan uskonut, että tähän tultaisiin..

Äsken miehele tuli puhelu ja jätti vataamatta, vedoten että lapset herää. Väitti olevan eräs hänen ystävänsä. No kului n. 15 min niin sanoi lähtevänsä tapaamaan tätä ystävää joka juuri " soitti" . Laittoi uudet vaatteet, asetteli tulan hyvin ja lähti ulos ovesta.

Alkoi ihan hymyilyttämään, kun ajattelen tätä komediaa. Pitääkö miehet todella naisia näin sinisilmäisinä..? En vaan tajua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samoin, tosin sukupuolet toisin päin... Vaimo soitti ja sanoi menevänsä yhdelle kaverinsa kanssa. . . *heheh* eivät kai ne vain salaa tapaile, nuo meidän puolisot. No enpä usko(varsinais-suomen metikkölähiössä ku ollaan), mutta totesin vain että olisiko aika olla rehellinen... vielä ei olla keskusteltu, mutta odotusta on ilmassa.

Vierailija
2/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustele asiasta vaan otatte omat vapautenne. perheyhteiso jatkaa samaa vanhaa rataa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nytkin muka äitinsä luona, kun on selkä niin kipeä, että ei voi ajaa autolla kotiin, matkaa 30 km.... hohhoijaa....

Oikeastaan odotan vaan mielenkiinnolla, että minkähänlainen vosu sillä nyt on kierteessä, niitä kun on riittänyt matkan varrella....

Vierailija
4/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

finn:

keskustele asiasta vaan otatte omat vapautenne. perheyhteiso jatkaa samaa vanhaa rataa...

Vierailija
5/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen katsonut sitä niin kauan, että en oikeastaan jaksa enää vauhkota.

Aikani olin mustasukkainen, soittelin näille kakkosille, välillä erottiinkin, mutta sitten minä olin kakkonen, ja sen tyttöystävä ykkönen... ei vaan osata olla erillämme.

Minä pidän miehestäni, minä rakastan sitä,meillä on ihan kohtalaisen hyvä elämä yhdessä, meillä on myös ihan hyvä seksielämä, tosin olen kyllä parempaakin nuoruudessani saanut, ilmeisesti myös hän on....mutta ei se juurikaan mua kiinnosta, aina se on takaisin vonkunut kun jonkun vosunsa perään lähtenyt, älkääkä luulkokkaan, että se takaisin pääseminen olisi ollut helppoa!

Se on ihan hyvä isä, ihan hyvä mies, mutta pelaa tätä naisten pyöritystä aina välillä. Jos sen tulee siitä hyvä mieli, niin pelatkoon... Jos se kohottaa sen itsetuntoa, niin omapa on itsetunto-ongelmansa.

Näitä helpponakkinaisia kyllä riittää, ne eivät lopu, kyse on vain siitä, että viimevuosina niiden taso on alkanut heiketä sen verran, että ilmeisesti mies alkaa vanheta;oD

Ehkä mä en vaan enää välitä....

Vierailija
6/12 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlata se yksi ainoa elämänsä huonoon suhteeseen, kun ihan varmasti parempiakin löytyisi. Siellä joku suosittelikin, että etsi itse uusia miehiä, näin ei tarvi käydä hankalaa eroa läpi vaan lähdet sitten, kun se on sinulle helppoa ja miehiä on odottamassa :)

Vierailija
7/12 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suhde välttämättä ole huono, jos toinen käy vieraissa!;o)

Suhdehan voi olla jopa hyvä, mutta miehellä on vaan huono itsetunto, ja se kaipaa siihen pönkitystä, jota oma vaimo ei voi tarjota.

Siihen tarvitaan toinen nainen, jotta mies tuntisi vielä olevansa haluttu ja tavoiteltu.

Eihän tää pettämisen syy nyt kovin vaikeaa ole hakea, sitähän se on, että pitää vielä mittuuttaa nahkansa (että vieläkö kelpaa), niin voi taas palata vaimon hoiteisiin turvaan ja kodin lämpöön.

Tätähän miehet on kauttaaikain tehneet....

Vierailija
8/12 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kuin miehesi. Mene/Hanki itsellesi rakastaja.

Miksi tyydyt vierestä katsojaksi.

Vierailija
9/12 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Pyydä miestäsi tuomaan tämä " ystävä" teille vaikka iltateelle.

Vierailija
10/12 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin se on miehen laiskuus ja saamattomuus, tai se ettei näytä ihan Tomi Metsäkedolta, tai ettei ole oikein koskaan hoitanut lapsia tai kotia, tai että perjantaisin ja lauantaiaamuisin on turha odottaa ajokuntoa.

joka liitossa on tyydyttävä johonkin asiaan, ja jos miehen pitää olla täydellinen niin ei ihme jos päädytään eroon muutaman vuoden sisään. Elämän realiteetteja, en tarkoita että se olisi kivaa tai oikein mutta näinhän se on. Ja ihan takuuvarmasti siinä seuraavassa prinssissä on joku yhtä iso vika, ehkä vaan toisenlainen. Jos edes sitä, luultavasti sama vika, meillä kun on tapana aina valita samanlaisia.

Vierailija
11/12 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla ikäviä kokemuksia miehistä? Minun tuttavissani ei kenelläkään miehellä ole mitään noista ominaisuuksista (tai ehkä se kodin hoitaminen vähän niin ja näin).

Vierailija:

Joillakin se on miehen laiskuus ja saamattomuus, tai se ettei näytä ihan Tomi Metsäkedolta, tai ettei ole oikein koskaan hoitanut lapsia tai kotia, tai että perjantaisin ja lauantaiaamuisin on turha odottaa ajokuntoa.

joka liitossa on tyydyttävä johonkin asiaan, ja jos miehen pitää olla täydellinen niin ei ihme jos päädytään eroon muutaman vuoden sisään. Elämän realiteetteja, en tarkoita että se olisi kivaa tai oikein mutta näinhän se on. Ja ihan takuuvarmasti siinä seuraavassa prinssissä on joku yhtä iso vika, ehkä vaan toisenlainen. Jos edes sitä, luultavasti sama vika, meillä kun on tapana aina valita samanlaisia.

Vierailija
12/12 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen listan tuntemistani aviomiehistä ja niiden vioista.

1. kiihkouskovainen

2. työnarkomaani

3. juoppo

4. väkivaltainen (tämä onneksi historiaa)

5. yltiömustasukkainen

6. liian kiltti ja nössö

7. laiska ja saamaton

8. ylivilkas ja naisiin menevä

9. ei ole hoitanut lapsia eikä kotia eikä päästäisi vaimoa lähikauppaa kauemmas

jne. jne., eikö sinussa itsessäsi ole muka esimerkiksi yhtään vikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan