Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea tilanne,mielipiteitä toivon

Vierailija
19.12.2013 |

Kertokaa nyt hyvät ihmiset kokemuksia ja mielipiteitä kun en itse tiedä enää mitään.

Aviomieheni on pettänyt minua useamman vuoden nuoremman naisen kanssa.

Kiinni on jäänyt tästä suhteesta ainakin 4 kertaa,aina on luvannut että nyt se loppuu ja ehkä hetkeksi onkin loppunut mutta taas jatkanut.

Kertoo että rakastaa tätä naista eikä koskaan voi unohtaa mutta yrittää nyt kuitenkin pysyä erillään.

Jotenkin tuntuu ettei taas jaksaisi alkaa odottamaan seuraavaa pettymystä mutta toisaalta haluaisin pitää liiton kasassa kun tunteita kuitenkin vielä on.Mies sanoo rakastavansa myös minua,en tiedä enää mihin uskoa ja mikä olisi oikea ratkaisu :( Lapset ovat jo kotoa pois mutta yhteinen aika heidän perheidensä kanssa on molemmille tärkeää.Voimat vaan on melko lopussa:(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee tyydytyksen siis avioliiton ulkopuolelta. Uskoakseni tällaisia suhteita on. Sinun pitää päättää hyväksytkö asian, sillä todennäköisesti näin tulee aina olemaan, tai sitten otat eron.

Vierailija
2/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, erotkaa. Miehesi on pettänyt sinua niin monta kertaa, että käytös ei enää millään tule tuosta muuttumaan. Vanhemmillani oli samanlainen tilanne, ja onneksi äitini vihdoin kyllästyi ja heitti isän ulos. Kauhea kriisihän siitä aluksi tuli, mutta nykyään molemmat ovat tahoillaan paljon onnellisempia kuin keskenään. Kaikkea hyvää sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Vierailija
4/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jäi juuri 3 vuotta kestäneestä pettämisestä, petti useiden eri naisten kanssa ja usein. Erohan siinä tuli. Mies syytti erossa minua kaikesta ja haukkui elämänsä pilaamisesta. Sillä hetkellä teki mieli lähinnä heittäytyä junan alle. Vaikka kuinka pyysin anteeksi heikkouksissani ja koitin tehdä erosta helpon, niin mies sen kuin löi lyötyä. Pahin oli se, kun itkin eräänä iltana ja alkoi siitäkin huutaa, että joutuu olemaan minusta huolissaan enkä ymmärrä minkä olon aiheutan. Nyt vuosi tämän jälkeen alkaa elämä näyttää valoisammalta. Onneksi löytyi tukipilarit. Suosittelen eroa, vaikka se vaikealta tuntuukin. Löydät paremman!

Vierailija
5/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinäkin samoin. Miksii sitoutua suhteeseen , kun toinenkaan ei sitoudu?

Avoinkin suhde voi toimia ihan hyvin.

Seksihän on lopulta kuitenkin vain seksiä. 

Vierailija
6/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten jos löytääkin sen paremman? Miten voi olla varma, että se uusi parempi ei taas muutu huonommaksi. Eikö kuitenkin, kun yhteen mennään, niin rakkaudesta ja silloinhan se toinen on se paras. Kuitenkin se "paras" voi muuttua. Miten voi olla varma, ettei se tapahdu uudelleen?

Vierailija
7/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään suhde on jatkunut, pari-kolme vuotta vai paljon pidempään? Voihan olla, ettei se toinen nainen kauhean kauaa jaksa siinä notkua ja odotella, niin että ajan kanssa juttu päättyisi itsestään. Ei kuitenkaan kuulosta siltä, että miehesi on hurja naissankari, vaan ehkä oikeasti rakastunut tähän nuorempaan, vaikka rakastaa myös sinua? Vaan jaksaisitko tai haluaisitko sitten olla miehen kanssa, joka vielä suhteen päätyttyäkin haikailisi toisen naisen perään... Ikävä tilanne.

Vierailija
8/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni petti äitiäni aikalailla seurusteluajoista lähtien. Kiinnikin on jäänyt pari kertaa, mutta potti räjähti vasta tällä vuosituhannella, kun selvisi pettämisen määrä ja laajuus. Onhan se vähän järkytys 30 avioliittovuoden jälkeen saada tietää, ettei se ukko oo ollu ikinä uskollinen. Oishan se ollut kiva, jos 20 vuotta sitten ois selvinnyt tämäkin, niin olisi äidillä ollut mahdollisuus onneen jonkun muun miehen kanssa. Nyt yli 60 vuotiaalla äidillä on jäljellä vihaa ja katkeruutta enemmän kuin kohtuudella. Kymmeniä kertoja olen joutunut piristämään äitiäni ettei alkaisi ryyppäämään ihan tosissaan. Onhan sitä elämää, hyvääkin vielä elettävänä, eikä sitä viinalla kannata pilata. Jotenkin katkera muistutus, että meillä jokaisella on omat kohtalomme, eikä se ole reilua missään suhteessa. Täydellisessä elämässä vanhempani asuisivat yhdessä ja olisin saanut nähdä parisuhteen, jossa rakastetaan. Sen sijaan muistan vain ainaiset riidat, itkut ja viinin kittaamiset sen jälkeen. Ehkä sen takia itse vihaan riitelemistä ja yritän saada aikaan kompromisseja vaikeissa tilanteissa tuttujen ja tuntemattomien ihmisten kanssa. On vaikea korottaa ääntään vaikka joku käyttäytyisikin kuin ääliö.

Sanoisin, että kerran pettäjä, aina pettäjä. Se on helppoa hommaa, kun on kerran päässyt makuun. Kai jotain kiksejä siitä pettäjä saa, muttei tajua kuinka se toista sattuu asettaa hänet naurunalaiseksi omilla teoillaan. Pettäjä satuttaa myös omia lapsiaan, aina. Sovussa sovittu ero, ilman pettämisiä on eri asia. Jos ei enää rakasta, niin pitää ottaa nykyisestä ero ennen kuin siirtyy seuraavaan, näin minun mielestäni. Ihmisten tunteilla "leikkiminen" on oikeasti kaukana leikkimisestä, sillä joskus seuraukset siitä saattaa olla hyvin kohtalokkaat.

Vierailija
9/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin loukkaus olisi juuri tuo: "Kertoo että rakastaa tätä naista eikä koskaan voi unohtaa" ja "Mies sanoo rakastavansa myös minua". "Myös minua" (!), mutta toista ei "koskaan voi unohtaa"?!

Lapsesi aivan varmasti ymmärtävät, kun kerrot miksi pakkaat kimpsut ja kampsut ja muutat pois kokoamaan itsesi. Voisitko uskoutua lapsillesi ja kertoa tilanteen, jottet tuntisi olevasi niin yksin?

Miehesi pyörittää kahta naista ja selvästi nauttii tilanteesta, koska ei ole lopettanut jompaa kumpaa suhdetta. 

Vierailija
10/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa olemasta kynnysmatto.