Siivous humalassa
Kommentit (11)
En varsinaisesti humalassa, mutta usein otan siivousdrinkin (=kunnon tujaus), ja kyllä sujuu :)
No mukavintahan se on juuri silloin kun käden ulottuvilla on lasillinen kuivaa kuohuvaa. En nyt humalaan asti sentään juo, mutta semmoinen pieni huuru antaa mukavasti puhtia siivoukseen. Ei harmita läheskään niin paljon.
En mutta olen tapetteja laittanut. Humalan etenemisen saattoi sitten tapeteista todeta :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Harvemmin. En koe kämppää ollenkaan siivouksen tarpeessa olevaksi jos kiskaisen viinipullon ääntä kohti.
Villakoirille ja vaatekasoille voi sit jutella.
Sellaista ylläpitosiivousta olen tehnyt ja lähinnä silloin, kun olen kylässä. En ole vielä niin kovassa kännissä ollut, ettenkö pyyhkisi pöydästä alkoholitahroja tai järjestelisi pöytää ja veisi tölkkejä, astioita ja roskia pois. Eräs kertoi humalassa luutunneensa lattiassa yhtä kohtaa puolikin tuntia, kun joltain oli juoma kaatunut. Selvinpäin homma olisi hoitunut 5 minuutissa.
Itse en saa mitään aikaiseksi ja olen huomannut, että otettuani vähän saan rykäistyä joitain asioita eteenpäin.
Siivoaminen ilman päihteitä on sadismia tai masokismia. Jotain sairasta kuitenkin.
En, mutta tiedän yhden joka pesi ikkunoita kännissä ja tippui kadulle.
Molemmat kädet murtui ym.