Hyvävointiselta näyttää Trump
Kommentit (63)
Otattais nyt vielä dramaattusen kuvan itsestään raamatun kanssa 😅 Tämä jumalasta seuraava ihmiskunnan toivo...
Vierailija kirjoitti:
Trump on niin sekaisin että ei ymmärrä alkekirjoittavansa tyhjää paperia.
Tai sitten väsää avointa valtakirjaa/presidentin määräystä ties kenelle.
Tai sitten vaan harjoitellaan kirjoittamista ja paperilla pysymistä.
Taidat olla itse sekaisin. Luuletko itse näkeväsi tekstiä jos paperi on tuossa kulmassa ja kuva otetaan monen metrin päästä? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
On tämä suomi kumma maa. Melkein jokaiseen iltapäivälehtien trump uutiseen olen kommentoinut jotain trumpia puolustelevaa mutta yhtään niistä täysin asiallisista viesteistä ei julkaista. Mitä tällä ajetaan? Tietysti kuola valuen julkaisevat kaikki samojen trumpia vihaavien jamppojen älyvapaat vuodatukset ja asiattomat tölväisyt. En osta enää koskaan yhtäkään noista lehdistä.
Tunnusta että laitoit kommentteihin sleepy joe älämölö älämölö pedari älämölö antifa älämölö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla itse sekaisin. Luuletko itse näkeväsi tekstiä jos paperi on tuossa kulmassa ja kuva otetaan monen metrin päästä? Tuskin.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006658142.html
Katso twitterissä ollut lähikuva jutun lopussa... Nimi näkyy mutta mitään muuta tekstiä ei.
Vierailija kirjoitti:
On tämä suomi kumma maa. Melkein jokaiseen iltapäivälehtien trump uutiseen olen kommentoinut jotain trumpia puolustelevaa mutta yhtään niistä täysin asiallisista viesteistä ei julkaista. Mitä tällä ajetaan? Tietysti kuola valuen julkaisevat kaikki samojen trumpia vihaavien jamppojen älyvapaat vuodatukset ja asiattomat tölväisyt. En osta enää koskaan yhtäkään noista lehdistä.
Kumminkin palstailet saman lafkan omistamalla palstalla, tuoden heille mainostuloa.
Sanoman tämäkin on.
Onhan se kovaa sensuuria, "Vain valheet tarvitsevat suojakseen sensuuria" - JHA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä mitään koronaa ole. Kamppanjatemppu - supermies selättää superpöpön syömälöä superlääkettä. Jota valmistavasta yhtiöstä hänellä on sopiva siivu.
Niin on siivu rahasto-omistuksen kautta. Joku tekikin siitä matematiikan ja siihen yhtiöön liittyvä omistuksen arvo oli jotain $80 - $100.
Sillä teorialla voikin siis pyyhkiä persettä.
Ai niin se kaikentietävä mystinen hra/rva Joku... just. Eikun pyyhkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vähän on valkoinen aiempaan oranssiin verrattuna
Kyllä, kalpea on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan Joe Biden pistää parastaan kampanjatilaisuudessaan:
“If you vote for me your taxes are going to be raised, not cut.” – Joe Biden
https://twitter.com/RealJamesWoods/status/1312610805246877706
Ei hitto mitkä ilmeet yleisössä. Varmasti moni pohtii että ei helvetti kannattaakohan tätä sittenkään äänestää.
Hauska kysymys muuten, että äänestäisikö Suomessa kukaan tällaista politikkoa joka suoraan kertoo että jos äänestätte minua niin TEIDÄN VEROT NOUSEE?
Äänestäisitkö sinä? Miksi?
Voisin hyvinkin äänestää, jos verojen nousu olisi perusteltua. Mielestäni on hyvä, että Suomessa pitää maksaa veroja sen verran mitä niitä pitää maksaa, niillä verorahoilla maksetaan palveluita jotka lisäävät koko kansakunnan hyvinvointia ja sitä myötä myös minun hyvinvointiani.
No onhan se hyvin perusteltua: uusilla verotuloilla palkataan 5000 uutta erityisavustajaa, jotta voimme tehdä puolestasi kaikki valinnat ja päätökset.
Eli nämä erityisavustahat tietävät mielestäsi paremmin mitä tarvitset kuin sinä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto mitkä ilmeet yleisössä. Varmasti moni pohtii että ei helvetti kannattaakohan tätä sittenkään äänestää.
Hauska kysymys muuten, että äänestäisikö Suomessa kukaan tällaista politikkoa joka suoraan kertoo että jos äänestätte minua niin TEIDÄN VEROT NOUSEE?
Häh? Outo kysymys. Tietenkin äänestäisin ja olen äänestänytkin. Vastakkain kun on yleensä verot ja palvelut.
Varmaan kannatat myös että koko omaisuutesi (jos sellaista on) takavarikoidaan yhteisen hyvän vuoksi?
Ainoastaan Putinisteilla ja heitä epäisänmaallisesti myötäilevillä persuilla on motiivi fanittaa Trumppia.
Pyrkimys hajaannukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Outo kysymys. Tietenkin äänestäisin ja olen äänestänytkin. Vastakkain kun on yleensä verot ja palvelut.
Seuraava kysymys on, kuinka paljon sinä maksat veroja :)? Ja jos haluat säilyttää palvelut, oletko valmis leikkaamaan myös sosiaaliturvasta, jotta turvataan palvelut? Asumistuesta ja tt-tuesta esimerkiksi? Suomessahan näin tulee käymään.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan Putinisteilla ja heitä epäisänmaallisesti myötäilevillä persuilla on motiivi fanittaa Trumppia.
Pyrkimys hajaannukseen.
Sitä vastakkainasettelua harjoittaa ihan meidän hallituksemme apujoukkoineen. Arhinmäki, Mäkynen ja Kärnä kunnostautuneet tällä saralla oikeinkin näkyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso twitterissä ollut lähikuva jutun lopussa... Nimi näkyy mutta mitään muuta tekstiä ei.
Kuvat on myös otettu 10 min. välein. eri huoneissa, jotta syntyy mielikuva siitä että olisi työskennellyt koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat on myös otettu 10 min. välein. eri huoneissa, jotta syntyy mielikuva siitä että olisi työskennellyt koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilta-sanomien käyttäminen lähteenä on todistusarvoltaan nolla. Ilta-Sanomat kunnostautunu Trumpin mustamaalaamisen jo kuukausien ajan. Päivän antoi presidentin olla rauhassa, mutta nyt kun tuli hyviä uutisia, mollaaminen alkoi taas.
Samoin kuin lähes kaikki muutkin mediat. Verkkouutiset kai ainoa, joka pyrkii puolueellisuuteen. Samoin tietenkin ps:n Suomen uutiset.
Suomessa taitaa olla lehtikartelli, samat tahot määräävät median sisällön niin Ylessä, Mtv:ssä, HS:ssa, IS:ssa, IL:ssä ja US:ssa. Samoin Suomen tietotoimisto STT taitaa nykyään olla demareiden hallussa.
Ylen rahoittamisesta verovaroin on tehty kansalaisaloite, täytyy käydä itsekin allekirjoittamassa. Vaikka läpi ei menekään mikään tällä hallituksella, tulee sentään suuren yleisön tietoisuuteen, kun saadaan se 50 000 täyteen. Silloin se täytyy jo uutisoida näissäkin medioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis
Verkkouutiset kai ainoa, joka pyrkii puolueettomuuteen. Samoin tietenkin ps:n Suomen uutiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä mitään koronaa ole. Kamppanjatemppu - supermies selättää superpöpön syömälöä superlääkettä. Jota valmistavasta yhtiöstä hänellä on sopiva siivu.
Nythän se jo kunnossa. Onkin oikeesti vähän kovempi jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Tehohoitoon päädytään keskimäärin kaksi viikkoa oireiden alkamisesta. Eli Trumpin tämänhetkisen kunnon perusteella ei voi tehdä yhtään mitään päätelmiä siitä, kuinka vakava tauti tulee olemaan.
Tuohan mielenkiintoista!
Täydenkuun aikaan ei tunnetusti kannata joutua sairaalaan...:-X
Nyt tulee viestejä lähes tauotta: Trump twiitannut sairaalasta jo noin 20 kertaa tunnin aikana
Sairaalahoidossa oleva Trump tekstaa maanisesti vaali-iskulauseitaan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006659336.html
Tolkun presidentti
Vähän on valkoinen aiempaan oranssiin verrattuna