Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä se merkki, etten enää kaipaa rakastajaani, etten enää välitä hänestä

Vierailija
21.07.2006 |

Olen ollut hänen ikeessä pari vuotta. Hän häipyi perheensä kanssa lomalle ja tapansa mukaan antoi kylmät selkeät linjanvedot, miten hänen ehdoillaan tulee toimia.

Ensimmäistä kertaa noin pari viikkoa sitten häntä ajatellessa yhtäkkiä hän tuntui tietyllä tavalla kuolleen sisälläni. Ei enää fyysistä kaipausta, ei mitään lämmön tunnetta tai ikävää. Kun valvoin, yöllä tuli sellainen tunne ja hetkellinen väläys, että nyt ne tunteeni ovat kuolleet, jotka ovat olleet kauhean sitkeässä, mutta joita hänen kylmä käytös tietenkin jatkuvasti nakertanut.

Aika surulliselta tuntui, sillä toisaalta lähes sillä samaisella hetkellä tunteeni " on siirtynyt" kaipaamaan yhtä toista miestä, johon ammattiyhteyksissä tutustuin ja joka pelkissä puheissaan on antanut enemmän tunteita ja väristyksiä, kun tämä rakastajani koskaan...

Tämä uusikin tosin on naimisissa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli naisen vika. Miehesi on syytön!! (?)

Nosta myös oma ylpeytesi esille äläkä anna miehesi höynäyttää sinua toiste. Tietenkin hän lupaa kuun taivaalta jotta saa pitää sinut. Ja varmasti on " rakastavampi ym" enemmän nyt. Ja vielä enemmän hän sinua esittää rakastavansa kun on taas uusi muija kierroksessa. Näin et pysty arvaamaan että hän pyörittää muitakin naisia. usko pois. Kokemusta löytyy.

Vierailija
2/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hirveän herkkäuskoinen, pehmeä ja itsekin välillä olen ajatellut moraalista, että varmaan minun kohtaloksi koituu jokin vakava sairaus tms., olisi ehkä kohtuullista minulle.

Minun kohtalonani on, että minulle ei ole oikein suotu tuntea koskaan rakkautta ja erityisesti aitoa vastarakkautta. Siksi olen ajautunut näiden varattujen kaksilahkeisten kanssa alakynteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangoon tarvitaan kuules aina kaksi! ;D

Vierailija
4/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin saanut lämpöä ja hyväksyntää enemmän näiltä varatuilta kaksilahkeisilta. Olen varmaan sisimmältä vielä vähän huono itsetuntoinen ja vaikea isäsuhde sekä isäpuolisuhde takana. En ole koskaan tuntenut itseäni turvalliseksi ja hyväksytyksi reilusti sinkun tai edes omanikäisen kanssa.

Mutta kyllä tuo herra T on ohitettu, tosi ikävää, mutta jos hän yrittää ottaa yhteyttä, sanon hänelle lyhyesti, että jokin kuoli minun ennen niin sokerisessa sisimmässä häntä kohtaan...

Vierailija
5/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka roikkuvat varatuissa miehissä. Yksi sellainen *piip* sekaantui omaan mieheenikin..

Vierailija
6/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet heille helppo saalis. Älä ole. Menetät itsetuntoasi vain enemmän. Pää pystyyn, sinä olet oman elämäsi herra ja sanelet itse omat sääntösi. Ei kukaan varattu mies voi sinulle sääntöjä antaa, antakoot kotonaan.

Vierailija
7/7 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivon suuresti että kun he joskus vakiintuvat ja perheen perustavat, joku samanlainen haaska houkuttelee heidän miehensä salasuhteeseen joka loppujen lopuksi tuhoaa näiden h*rien liiton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän