Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut jätettiin ensimmäisen kerran pikkuveljeni lastenvahdiksi kun olin 3 v

Vierailija
18.12.2013 |

Pikkuveli oli vauva, muistan vielä sen kauhun tunteen kun pikkuveli itkki ja etsin äitiä, mutta hän oli lähtenyt isän kanssa juhliin. Tilanteet toistuivat usein. Palkinnoksi tästä kaikesta olematon paineensietokyky ja mielenterveysongelmat. Työkyvyttömyyseläkkeellä olen. Ketään ei kiinnostanut puuttua kun vanhemmat olivat rikkaita..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua on kohdeltu todella väärin!

Käyttivätkö vanhempasi runsaasti alkoholia?

Vierailija
2/11 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyttivät paljon alkoholia, liikkuivat vaan seurapiireissä, niin eihän meillä mitään ongelmaa voinut olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasiko kukaan sivullinen mitään? Miten veljesi voi nykyään?

nr 2

Vierailija
4/11 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa :-(

Vierailija
5/11 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli ilmeisesti narsisti ja näytteli ulospäin täydellistä äitiä. Hän oli hurmaava muille paitsi perheelleen.

Pikkuveli on huonossa kunnossa, kärsii myös mielenterveysongelmista (bipo, epävakaa persoonallisuus) ja käyttää liikaa alkoholia.

Vierailija
6/11 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista,  jos jo 3-vuotias muistaa niin tarkkaan.  Minä olen luullut vain kuvitelleenin, että muistan sen illan kun siskoni syntyi, tai siis äiti löhti synnytyslaitokselle.

Vierailija
7/11 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä hoiti eno, kun olimme n. 6 ja 4v. Eno oli 9-10v. ja poltti tupakkaa. Nyrkillä uhoten laittoi meidätkin polttamaan jotta emme kantele. Mutta välillä muistan isän tulleen kotiin jostakin reissulta ja ihmetellen että olemmeko keskenämme kotona. Äidin viinanhimo oli liikaa.

Vierailija
8/11 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy ap, syytä vain omasta laiskuudesta ja oman elämäsi pilaamisesta lapsuutta. Juuri tuollaiset luuserit on täysin arvottomia koko yhteiskunnalle. Koskaanhan ei sussa ole mitään vikaa ja sähän et voi mitään tehdä oman elämäsi eteen kun et muka pysty sun lapsuuden takia...... hohoijaa.

Vierailija
9/11 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpa nuorena joutunut sisarusta vahtimaan. Asuitteko kaukana eli ei lähinaapureita, eikö vauvan itkun luulisi jo kuuluneen johonkin..

Itse olin n. 7-8-vuotias, kun olen pikkuveljeäni vahtinut. Vanhemmat kävivät juhlimassa. Pikkuveli oli vielä vaipoissa, joten lienee 2-3 ikäinen ollut. Kun vanhemmat erosivat, olin 10, vahdin aina veljeäni äidin tehdessä yötöitä ja myös kun hän kävi juhlimassa tai halusi muuten vain olla rauhassa.

Oma lapsi nyt 10 vee, enkä edes mieti sitä, että vielä jättäisin 5-vuotiasta vahtimaan muuta kuin roskapussin viennin ajaksi..

Vierailija
10/11 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Oikeasti 3 vuotiaalle ei kuulu tuollainen vastuu. Toivottavasti olet löytänyt elämääsi hyviä asioita sen jälkeen. Muista, että nyt aikuisena voit itse tehdä omat valintasi. Yritä nauttia pienistä hetkistä ja keskity itsesi hoitamiseen ja hellimiseen. Sinun pitää nyt hoitaa pientä lasta sisälläsi ja oppia rakastamaan itseäsi. Nauti siitä ja elämästä!

Vierailija
11/11 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jokapäiväistä lestadiolaisperheissä. Ja sitten ihmetellään kun onnettomuuksia tapahtuu.