Metsässä outo valoilmiö!
Olin pyörälenkillä ja näin metsässä todella kirkkaan valon noin 50 metrin päässä polusta, valo nousi välillä pari metriä ylöspäin, himmeni ja sammui kokonaan noin minuutin ajaksi. Lähdin ajamaan poispäin ja katsoin taakseni - valo oli siirtynyt puiden latvojen korkeudelle. Katselin jonkin aikaa eikä valo liikahtanut enää mihinkään.
Mikä lie ollut, olen rationaalinen ihminen, mutta selitystä tuolle en osaa sanoa. Kuu se ei voinut olla, koska se näkyi aivan eri suunnassa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tamppoonikorisi koristeet nousivat vastavaloon vanukas/sweet perry-pierusi voimasta.
Väärin. Emätinpieru kyseessä ja tampoonikoru aiheuttaja. Nikkeliallergiaa :D
Yksi yleinen ihmetyksen aiheuttaja on satelliitti, jonka aurinkopaneeleista heijastuu hetken aikaa auringon valo. Iltahämärässä erityisesti.
Kuten jo aiemmin todettiin, niin liiasta liikunnasta puhjennut mielisairaus, jota ei ole hoidettu Venlafaxiinilla.
Venlafaxiinin puute saa pään väkkymään ja kehon säpsymään - siis nyt kipin kapin sinne pilleripurkille!
Assburger kirjoitti:
Yksi yleinen ihmetyksen aiheuttaja on satelliitti, jonka aurinkopaneeleista heijastuu hetken aikaa auringon valo. Iltahämärässä erityisesti.
Kulkeeko satelliitit aina suoraan? Joskus kiemurrellut hiukan.
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo aiemmin todettiin, niin liiasta liikunnasta puhjennut mielisairaus, jota ei ole hoidettu Venlafaxiinilla.
Venlafaxiinin puute saa pään väkkymään ja kehon säpsymään - siis nyt kipin kapin sinne pilleripurkille!
Tämä!
Suunnistajien otsalamput on todella voimakkaita. Itse joskus ihmettelin lenkkipolulla että mikä kirkas valo metsän siimeksessä oikein hyörii ja pyörii, niin suunnistajahan sieltä sitten hetken päästä ilmestyi.
Viimeviikonloppuna mä näin joitain valoja taivaalla. Punasta ja keltaista. Parin talon leveydeltä. Näin sen talojen yläpuolella kotiin matkatessani klo. 23:n aikoihin. En tiedä mitä se oli, mutta ufot tuli mieleeni.