Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, joka sai aikoinaan hymypoikapatsaan

Vierailija
03.10.2020 |

Kysy mitä vaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin mäkin saiin. Jos nyyt saisin alita niiin telottaisin kaikki kiusaaajat.

Vierailija
2/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka päätti patsaan saajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka päätti patsaan saajan?

Opettaja 😔

Ap

Vierailija
4/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenetkö yhdistämään hymypoikapatsaan ja yleisen menestyksen elämässäsi? Onhan se arvokkaampi saavutus ihmisenä kuin kympin keskiarvo patsaatta

Vierailija
5/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

taasko jankataan samasta asiasta

Vierailija
6/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hymytyttö, vaikken ole hymytyttö. Saitko patsaan mielestäsi ansaitusti?

Vierailija
7/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on. Mistä hyvästä sen edes sai?

Vierailija
8/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joss miettii esim noiita koulusurmaaajia joilla ei ole olllut minjänlaista rikostaustaaa vaan koulukiusaamistausta niiin ehkä voiisi teoreeettisesti ajatella että alistaminen johti siiihen ettttä he halusivat nähdä itsensä ikääänkuin ylempänä kuiin muuut. Mikä oliiisi ihan looginen selitys.

Vierailija
9/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kykenetkö yhdistämään hymypoikapatsaan ja yleisen menestyksen elämässäsi? Onhan se arvokkaampi saavutus ihmisenä kuin kympin keskiarvo patsaatta

En ehkä kykene. Ihan normaali työtä tekevä mies olen.

Ap

Vierailija
10/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Open lellikki.

Vierailija
11/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joss miettii esim noiita koulusurmaaajia joilla ei ole olllut minjänlaista rikostaustaaa vaan koulukiusaamistausta niiin ehkä voiisi teoreeettisesti ajatella että alistaminen johti siiihen ettttä he halusivat nähdä itsensä ikääänkuin ylempänä kuiin muuut. Mikä oliiisi ihan looginen selitys.

Nytt kun esiim tässä itse (minä en olee agressiivinen enkä mikäään koulusurmaaaja tyyppinen) niiin vaikkka kuinka yrittäisi selitää mitääään niin kaiiki on maailmassa toimii erinäisten systeemien ja niiden logiiikoiden mukaan, siiinä ei selittelyt paljoa auta.

Vierailija
12/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hymytyttö, vaikken ole hymytyttö. Saitko patsaan mielestäsi ansaitusti?

En ehkä. Sain kyllä hyviä arvosanoja ja olin muita tsemppaava jne. mutta olin myös luokan ns. paha poika.

Ap

Vierailija
13/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo pysti jaettiin vain kuudennen luokan päätteeksi ja silloin se meni minun mielestäni täysin oikeaan osoitteeseen ainakin poikien osalta. Sen sai sellainen kaikkien kaveri ja aina iloinen tyyppi. Että meillä se meni oikein, olen kylläkin käsittänyt että monesti niitä annetaan kaikille niille ns. "suosituille" mulkvisteille.

Vierailija
14/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko k'ilttimies

Vierailija
15/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mun veli. Olit hirveä mua kohtaan. Ja olet vieläkin. Pahinta oli se kun yritit puhkaista multa silmän. Haista paska!!!

Vierailija
16/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytt kun esiim tässä itse (minä en olee agressiivinen enkä mikäään koulusurmaaaja tyyppinen) niiin vaikkka kuinka yrittäisi selitää mitääään niin kaiiki on maailmassa toimii erinäisten systeemien ja niiden logiiikoiden mukaan, siiinä ei selittelyt paljoa auta.

Aggresssiivisuuden logiiikka on se että kun sanat loppuvat niin siitä alkaa agressiivisuus.

Vierailija
17/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Nykyään olen syrjäytyneenä ja masentuneena kaikkien yhteiskunnan rakenteiden ulkopuolella.

Vierailija
18/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So, what?

Minullakin on sellainen.

Vierailija
19/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitt u miten vihaan sua veli!!! Hauluit mua jo nuorena, en tiedä mitä muka tein. Vihasn sua vijaan sua vihaan sua vihssn sua!#!! Sairas paska!!! Ja sulla on perhe, jonka kans pitäis olla kummi. Ei kiinnosta!! Hyi hitto halveksin sua paskiainen.

Vierailija
20/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko mun veli. Olit hirveä mua kohtaan. Ja olet vieläkin. Pahinta oli se kun yritit puhkaista multa silmän. Haista paska!!!

On ikävää kuulla, että sulla on ollut vaikeaa. Mulla ei ole veljeä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi