Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan päässyt halaamaan miestä lähisukulaisia lukuunottamatta. On tämä rankkaa olla nainen.

Vierailija
03.10.2020 |

En ole koskaan päässyt halaamaan miestä lähisukulaisia lukuunottamatta. On tämä rankkaa olla nainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Itse miehenä muistan kun halasin rippileirillä tyttöä osana jotain peliä tai leikkiä. Samassa yhteydessä pidin tyttöä myös kädestä kiinni. Kumpaakaan ei ole sen jälkeen tapahtunut (pl. äiti).

Vierailija
2/4 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Itse miehenä muistan kun halasin rippileirillä tyttöä osana jotain peliä tai leikkiä. Samassa yhteydessä pidin tyttöä myös kädestä kiinni. Kumpaakaan ei ole sen jälkeen tapahtunut (pl. äiti).

Minun kanssasi ei pojat suostunut noihin leikkeihin.

T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ap

Tämä oli siis joku riparin puolesta järjestetty piirileikki, mistä ei ihan helposti voinut jäädä pois. Turha kuvitella että "vapaa-ajalla" kukaan olisi minunkaan kanssani suostunut.

Mutta pakko kai lisätä että tämä on intiimein keskustelu naisen kanssa jonka olen aikuisiällä kokenut. Ainakin jos ei lasketa jotain psykiatria tms., ja varmaan vaikka laskettaisiinkin.

En toki tarkoita että tämä olisi mikään kilpailu. Kunhan kirjoittelen.

Vierailija
4/4 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ap

Tämä oli siis joku riparin puolesta järjestetty piirileikki, mistä ei ihan helposti voinut jäädä pois. Turha kuvitella että "vapaa-ajalla" kukaan olisi minunkaan kanssani suostunut.

Mutta pakko kai lisätä että tämä on intiimein keskustelu naisen kanssa jonka olen aikuisiällä kokenut. Ainakin jos ei lasketa jotain psykiatria tms., ja varmaan vaikka laskettaisiinkin.

En toki tarkoita että tämä olisi mikään kilpailu. Kunhan kirjoittelen.

Tiesin kyllä mitä tarkoitit. Minun kanssani ei pojat koskaan suostuneet noihin piirileikkeihin ja muihin. Niin se on ollut koko elämäni ajan. Kerhoissa, päiväkodissa, koulussa, leireillä, rippileirillä... Minä jouduin jäämään niistä pois, koska pojat eivät suostuneet olemaan kanssani tekemisissä.

T. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi