Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumilapio luiskahti p*rseeseeni!

Vierailija
18.12.2013 |

Meillä oli tuossa pihassa lumilapio pystyssä, kun täälläpäin on joutunut jo pariin otteeseen tekemään lumitöitä (tosin ei nyt) ja minä menin sitten liukastumaan pihalla ja kaaduin jotenkin niin, että lumilapion varsi luiskahti takapuoleeni! 

Sattuu ihan älyttömästi, enkä uskalla vetää vartta pois perseestäni. Mies onneksi sahasi varren lyhyemmäksi, mutta hänkään ei uskalla vetää loppuosaa takapuolestani ulos. 

Mitä hemmetti nyt teen?! En todellakaan kehtaa mennä lääkäriin sahattu lumilapion varsi perseestäni törrötäen! 

Varsinkin näin pienellä paikkakunnalla häpeän määrä olisi kauhea. Kellään ideoita?? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tekemään parempia provoja, dorka. Siinä sulle hommaa näin aluksi. Sitten voisit käydä tarkistuttamassa mielenterveytesi, ei ole terveen ihmisen merkki suoltaa tuollaista paskaa nettiin.

Vierailija
2/6 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö kuituja, kuidut auttavat tavaraa tulemaan ulos suolesta. Luumut ovat erityisen hyviä tähän tarkoitukseen! ^_^ 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen kuitupitoista ravintoa. Muista juoda myös paljon vettä. Kyllä se sieltä jossain vaiheessa solahtaa pihalle! ;)

Vierailija
4/6 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo pari desiä ruokaöljyä ja tee kyykkyhyppyjä, minä sain viime vuonna sillä lailla perseestäni ulos lumikolan, kun jotenkin pääsi sellainen humpsahtamaan sinne anukseen

Vierailija
5/6 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh,ei sitten hätää. Mä jo luulin,et se lapion leveämpi puoli. Noinhan käy meille kaikille. Toisilla pulkka,toisilla lumilinko.

Vierailija
6/6 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaan tekemäksi aloitus oli kuitenkin looginen, selkeä, kielellisesti monipuolinen, eikä sisältänyt kirjoitusvirheitäkään. Pitäisikö tämän olla siis analogia jollekin todelliselle? Jos vaikka lumilapio on peitesana dildolle? Mystistä...