Ruman miehen elämä on tälläistä
Olen asunut yksin vuodesta 2006. Yhdessäkään asunnossa, jossa olen asunut, ei ole vieraillut yksikään ihminen sinä aikana kun olen siinä asunut. En ole koskaan käynyt treffeillä. Puhekontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on elämäni aikana melkein 0. Autossani ei ole koskaan kukaan muu ihminen istunut, kuin minä. Aikani vietän 100% yksin. Joskus voi mennä kuukausiakin, etten puhu kellekään mitään. Ikäiseni naisethan ei luonnollisesti puhu rumalle miehelle, koska pelkäävät että miespolo kokee sen soidinkutsuna ja sehän ei käy. Joku vanha mummo toki voi puhua, mutta siinä ei ole seksuaalista jännitettä, niin ei ole haitaksi. Vanhasta mummosta taasen ei ole hyötyä nuorelle miehelle.
M35
Kommentit (29)
Jännä et työn löytymiseen on täysi varmuus mutta ei naisen.
Todella raskasta syyttää yksinäisyydestään pelkästään naisia. Missä on sinun kaverit ja sukulaiset?
Ei minullakaan ole eroni jälkeen ollut miehiä, mutta käy luonani sentään joku kaveri tai sukulainen pari kertaa vuodessa..
35-vuotias mies ei ole enää nuori, ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku diagnoosi tai epäily joskus ollut? Esim autismin kirjolla tms? Ei siksi että epäilisin vaan siksi että tuntuu olevan niin että autistit ei järjestään ymmärrä että se on autismi mikä on syynä naisettomuuteen eikä rumuus tai lyhyys tai kaljuus.
Lapsena epäiltiin asbergeria, mutta ei diagnoosia. Opettelen ulkoa ydinvoimalan kytkentkaaviot jos on tarvis, lentokoneen mekaniikan tunteminen on lastenleikkiä tmv. Luen paljon ja kaikenlaista. Yritän kuitenkin pitää fyysisestä kunnosta huolta. Neurotyypilliset ihmiset eivät tunnu ymmärtävät poikkeavia mielenkiinnon kohteita. Kouluaikana tein lähes kaikki ryhmätyöt yksin. Kouluaikana oli tyypillistä, että bestikset tekevät ryhmätyöt keskenään. Muita ei samaan ryhmään huolita. Tämä ahdisti. Työelämässä saan olla sellainen kuin olen, kunhan työt hoidetaan. Kavereita ei sieltä olla hakemassa. Kavereita ei siviilielämässä ole eikä niitä aikuisiällä kovin helposti muutenkaan löydy. Vaikka olisi neurotyypillinen.
ap
Hanskaat lentokoneen mekaniikan ja ydinvoimalan kytkentäkaaviotkin osaisit ulkoa jos vaan opettelisit mutta et kuitenkaan muista/tiedä miten asperger kirjoitetaan?
Toivottavasti olet jo ammattiavun piirissä, koska normaalia tuo ei ole.
Minä olen se joka asun ulkomailla ja kirjoitin aiemmin. Minä tunnen työkaverit tosi hyvin, myös miehet. Ollaan syöty ulkona yhdessä, joku työkaveri on kutsunut kaikki kotiinsa kotibileisiin, yksi kutsui jopa häihin. Tiedän ketkä yrittää lasta, ketkä etsii isompaa asuntoa, kenelle italialainen vaimo soittaa töihin vähintään kolme kertaa päivässä ja mies kertoo olevansa « tossun alla». Ihmiset jakaa ja luottaa aika paljon työkavereihinsa. Minusta se on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Koska työelämässä odotukset ja vaatimukset ovat sellaisia, joihin voit pääosin itse vaikuttaa. Jälkimmäisessä vaikuttaa se, millainen geenipooli osuu kohdalle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska työelämässä odotukset ja vaatimukset ovat sellaisia, joihin voit pääosin itse vaikuttaa. Jälkimmäisessä vaikuttaa se, millainen geenipooli osuu kohdalle.
ap
Älykkyys tulee perimässä ihan samalla lailla kuin ulkonäkökin. Alle normaaliälyn ei hankita kummoistakaan koulutusta eikä näin ollen päästä vaikuttamaan omaan uraan.
Et vaikuta ihan niin fiksulta kuin itseäsi pidät.
Varmaan aika paljon sinusta itsestäsi kiinni tuo, kyllä mulla on tuollaista ihan Suomessa aina mitä kuvailit että sulla ulkomailla..