Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahastutko, jos joulukortti on tuttavasi ainoa yhteydenpito vuoden aikana?

Vierailija
18.12.2013 |

Ystäväni aina marmattaa siitä, jos joku laittaa joulukortin hänelle ja eivät ole vuoden aikana muuten olleet tekemisissä. Ystävä on sitä mieltä, että turha lähetellä joulukortteja, jos ei muutenkaan pidä yhteyttä. Näin silloinkin kun ystävä itsekään ei ole pitänyt lähettäjään yhteyttä.

Onko joulukortin lähettäminen sinusta yhteydenotto? Vai onko sinusta turhaa lähettää joulutervehdystä, jos vuoden mittaan ei muuten ole oltu tekemisissä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoh, en pahastu. En jaksa muutenkaan pitää yhteyttä keneenkään, en käy kylässä enkä kutsu ketään meille kylään, kun en jaksa seurustella ihmisten kanssa. Eli mieluiten vaan se joulukortti, kiitos, eikä mitään muita yhteydenpitoja.

Vierailija
2/5 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin ystäväsi. On täysin turhaa lähettää noinkin tyhjä ja perinteen sanelema tervehdys, jos muuten ei ole saanut aikaiseksi olla missään tekemisissä. Näin Facebook-aikana "Mitä kuuluu?" -viestin lähettämiseen kuluu pari sekuntia. Joulukortteja lähetetään tavan ja velvollisuudentunnon vuoksi. Ne eivät ole oikeaa vuorovaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin pahastun, jos joku kehtaa joulukortin lähettää.. Sitten ihmettelen mikseivät halua pitää enempää yhteyttä.

t. Hiekkapinppi

Vierailija
4/5 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olen samaa ajatellut, että ne, jotka kehtaavat minulle korttinsa lähettää, vaikkeivät ole vuoden mittaan rikkaa ristiin panneet tavatakseen minua, tulevat saamaan lopullisen "porttikiellon"/"hylkäyksen.

Vierailija
5/5 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, tässähän tulee paha mieli :(

Me laitetaan paljon kortteja ja osa menee ihmisille, joita emme vuoden aikana tapaa. Viimeiset pari vuotta ovat olleet niin raskaita, että aikaa ja energiaa ei ole ollut tarpeeksi kaikkien ystävien, tuttavien ja sukulaisten tapaamiseen. Olen ajatellut, että kortti kuitenkin ilahduttaa saajia ja muistuttaa, että emme ole unohtaneet heitä.

Pitäisiköhän sitä sitten sinne Facebookiin mennä? Mulle ei tapahdu mitään jännää enkä usko, että ketään kiinnostaa minun lääkärikäynnit, sairauden käänteet tai työkiireet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi