Olen puuma. Vastaan kysymyksiin hetken
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että tapettuasi puhvelin jaksat vielä raahata sitä kilometrejä vaikka veden poikki pelkillä leuoilla pitäen?
On :)
Puuma
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaunis? Onko elämä kohdellut sinua armeliaasti? Etkö tunne epävarmuutta kropan suhteen, mitä miehet ajattelevat kun ovat tottuneet nuorempiin naisiin?
Olen kaunis ja ikäistäni nuoremman näköinen mutta toki näytän yli nelikymppiseltä. En tunne epävarmuutta kropan suhteen koska nykyään nuoret naisetkaan eivät ole kovin hoikkia eivätkä useimmat miehet ole heihin edes tottuneet. Siis tällaisiin hoikkiin nuoriin naisiin. Olen edelleen kuitenkin normaalipainoinen ja pitkät hoikahkot sääret.
Elämä ei ole aina kohdellut armeliaasti kun olen kaikenlaista nähnyt. Myös huonoja hetkiä.
Näistä juttelen myös nuorten miesten kanssa. On antoisia keskusteluja.
Puuma
Vierailija kirjoitti:
Ovatko sisemmät häpyhuulesi ulkonevat?
No, entäpä tämä - millaiset sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Miten nuoriin et kajoaisi, missä menee raja?
Ikähaitari on laajentunut koko ajan. Tällä hetkellä nuorin on noin 28 vuotta eli reilut 20 vuotta nuorempi eli sitä nuorempia katselen mutten koske. Raja voisi olla noin 25 vuotta.
Eli miehillä tämä olisi ihan perus.
Puuma
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö kun rapsutellaan leuan alta?
Tykkään niin että voin vähän murista ja kehrätä.
Puuma
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaikka parikymppisten miesten lentopallojoukkue pyytäisi sinut saunailtaansa selänpesijäksi? Menisitkö?
En tietenkään. En viihdytä mitään joukkueita tai pese selkiään. Valitse seurani tarkasti ja tykkään fiksuista. Olen itsekin akateeminen.
Puuma
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen ikä tee puumaa vaan puumaksi sanotaan naista joka on vähintään 15 vuotta vanhempi kuin vastapuoli.
Siinä mielessä tekee, että esim. 30-vuotias nainen ei voi olla 15 vuotta nuoremman kanssa.
Puuma
Vierailija kirjoitti:
Selviääkö Trump?
Selviää ja luultavasi lesoilee sillä.
Puuma
Vierailija kirjoitti:
Onko realistista vaiks vielä joskus 55-60 -vuotiaana löytää nuorempaa seuraa, jos on normaalipainoinen ja ihan suht nätti? Elämätöntä elämää paljon takana ja unelmia edessä!
Todennäköisesti on. Olen 51-vuotias ja koko ajan lähestytään edelleen. Kannattaa pitää pitkät hiukset ja paino tosiaan normaalina ja olla terve muutenkin. Toki minnekään baareihin en enää jaksa mutta onneks on Tinder.
Puma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen ikä tee puumaa vaan puumaksi sanotaan naista joka on vähintään 15 vuotta vanhempi kuin vastapuoli.
Siinä mielessä tekee, että esim. 30-vuotias nainen ei voi olla 15 vuotta nuoremman kanssa.
Puuma
No ei se kyllä tee. Näistä on ihan ns viralliset turkimukset tehty. Järkikin jo sanoo että kyse on näissä jutuissa täysi ikäisistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko realistista vaiks vielä joskus 55-60 -vuotiaana löytää nuorempaa seuraa, jos on normaalipainoinen ja ihan suht nätti? Elämätöntä elämää paljon takana ja unelmia edessä!
Todennäköisesti on. Olen 51-vuotias ja koko ajan lähestytään edelleen. Kannattaa pitää pitkät hiukset ja paino tosiaan normaalina ja olla terve muutenkin. Toki minnekään baareihin en enää jaksa mutta onneks on Tinder.
Puma
Miten pitkät hiukset liittyy asiaan? Itselläni lyhyet eikä mitään ongelmia saada miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaikka parikymppisten miesten lentopallojoukkue pyytäisi sinut saunailtaansa selänpesijäksi? Menisitkö?
En tietenkään. En viihdytä mitään joukkueita tai pese selkiään. Valitse seurani tarkasti ja tykkään fiksuista. Olen itsekin akateeminen.
Puuma
Oletko mielestäsi parempi ihmisenä ja naisena kun olet akateeminen? Miksi korostat sitä?
Ikä on vaan numero. Itse olen 58v ja viimeisen vuoden aikana Tinderissä kolmekymppiset lähestyneet, neljän kanssa sekstailtu ja yksi näistä jäi FWB:ksi, ollut jo kohta vuoden niin ei ole tarvinut tapailla muita. Rohkeesti sinne vaan, hyvät kuvat ja reipas teksti tyyliin haluan nauttia elämästä, antaa viestin että nautinnot maistuisivat...
Annatko nuorille miehille paljaalla?
Olen 24v mies ja tahtoisin kumppanin varttuneemmasta naisesta. Mistä teitä nuoremmista kiinnostuneita naisia löytää? Tinderiä olen selaillut mutta ei sieltä tullut yhtä kahta naisprofiilia enempää vastaan n.40+ vuotiaita edes +160km säteeltä Uuttamaata.
Vierailija kirjoitti:
Olen 24v mies ja tahtoisin kumppanin varttuneemmasta naisesta. Mistä teitä nuoremmista kiinnostuneita naisia löytää? Tinderiä olen selaillut mutta ei sieltä tullut yhtä kahta naisprofiilia enempää vastaan n.40+ vuotiaita edes +160km säteeltä Uuttamaata.
Deitti.net on hyvä seuranhakuun, sinne vain kuvallista profiilia luomaan niin saattaapi kiinnostus heräämään.
Ovatko sisemmät häpyhuulesi ulkonevat?