Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä niitä kunnon miehiä löytää?

Vierailija
03.10.2020 |

Baareissa en enää tässä iässä jaksa ravata.
Onko deittisovellukset vaan panoseuran hakijoita täynnä? Tinderistä ainakin olen tällaisen käsityksen saanut.
En etsi mitään Brad Pittiä. Tavallinen suomalainen, omillaan toimeentuleva mies riittää kunhan ei alkoholiongelmaa tmv. eikä mikään pelimies.
Taisi tuossakin jo olla liian tiukat kriteerit..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Oletko itse perusnätti sopusuhtainen ja kiva nainen?

Vierailija
2/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löysin omani. Raitis, komea, mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän aloittajalla on tarjota yhdellekään miehelle? Lähdetään siitä liikkelle.

Onko aloittaja "kunnon nainen"? 

Vierailija
4/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäkäyvä, kohtuuhyvä palkka. Pari ylimääräistä kiloa on, siksipä en mieheltäkään vaadi mitään pyykkilautavatsaa.

Yksi lapsi, 19v, asuu vielä kotona.

En polta, alkoa vain silloin tällöin esim. lonkero saunan jälkeen.

Mitä muuta vaaditaan että on "kunnon" nainen? Missin mitat?

Ap

Vierailija
5/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuolentoja, joten satumaailmasta.

Vierailija
6/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löysin.

Vierailija
7/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen ollut huomaavinani.. Ja tuntuu että tindereistä ja muista kytätään koko ajan jos löytyisi vielä joku parempi..

Vierailija
8/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät kaupasta, kirjastosta, kahvilasta tai huoltoasemalta. Muuten viihdyn paljon kotosalla tai mökillä :) Sinkkumies 27v

Vierailija
9/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin sellaista miestä etsin. Joka viihtyisi myös kotona.

Treffisovelluksissa tuntuu kaikilla olevan 9 harrastusta ja jatkuva meno päällä.

Tuntuu että nykyään on häpeä jos sanoo viihtyvänsä myös "vaan kotona".

Toki välillä kiva käydäkin jossain. Syömässä, leffassa, markkinoilla jne. Mökkeily on kivaa.

Mutta en taitaisi missään nimessä sopia yhteen jonkun ikiliikkujan kanssa. :D Ap

Vierailija
10/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työssäkäyvä, kohtuuhyvä palkka. Pari ylimääräistä kiloa on, siksipä en mieheltäkään vaadi mitään pyykkilautavatsaa.

Yksi lapsi, 19v, asuu vielä kotona.

En polta, alkoa vain silloin tällöin esim. lonkero saunan jälkeen.

Mitä muuta vaaditaan että on "kunnon" nainen? Missin mitat?

Ap

Itse kyselet "kunnon miehiä". Kamalat defenssit heti tulilla, kun naiselta kysyy samaa =D 

Kuvittelitko että reikäsi riittää? 

Vierailija
11/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10. Selvennätkö mitkä ovat sinun kriteerisi "kunnon naiselle".

Ei, en kuvittele että miehelle pitäisi riittää pelkkä pil.. mutta kovasti tuntuu sinuakin ahdistavan, varsinkin kun "mainostin" olevani ihan vain normaali työssäkäyvä nainen. En ruma, en missi. Sinä ilmeisesti etsit vain niitä missejä joten voinet sivuuttaa jo tämän ketjun. "Kunnon miehellä" itse tarkoitan työssäkäyvää, ei alkoholisoitunutta, luotettavaa miestä. Ei mikään kovin pitkä vaatimuslista mielestäni.

Olen vain ollut huomaavinani että tänä päivänä deittisovelluksissa ja reaalimaailmassa monet keski-ikäiset, vähintään puolialkkis kaljamahaäijät kuvittelevat olevansa jotain elämää suurempaa ja lähinnä ilkkuvat tavallisille ikäisilleen naisille. Ikäänkuin itsekään saisivat mitään nuorta missiä paitsi ison rahatukon avulla. Ap

Vierailija
12/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aika monelle miehelle riittäisi että nainen antaisi sitä "pesää" eikä käyttäisi sitä vaan lähinnä kiristys- ja uhkailuvälineenä.

Vierailija
13/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mutta I dont do women anymore. I'm retired.

Vierailija
14/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa aika monelle miehelle riittäisi että nainen antaisi sitä "pesää" eikä käyttäisi sitä vaan lähinnä kiristys- ja uhkailuvälineenä.

Sen takia kannattaa lopettaa naisten yliválta 65€ maksaa tekópllu starterkitt missä tulee pllú, testiliukkarit, putsausvälineet ja shówermountti. Kun laukeat tuohon systeemiin niin tulee aivoihin ihan samanlainen jopa parempi tyydytys kuin aidosta. Kukaan ei kiristä, kukaan ei auo päätä tai haistattele. Kukaan ei petä sun luottamusta tai varasta rahoja. Orkun jälkeen lähdet suihkusta hymyillen ja voit jatkaa niiden asioiden tekemistä mistä juuri sinä tykkäät. Vähän nyt sitä munaa miehet. Leijona ei menetä yö unia lampaan (naisten) takia.

Vierailija
15/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuusi tuntia tuolla järvellä kalassa. Tykkään oluesta, joten tuomitset minut alkoholistiksi, eli en ole silmissäsi hyvä mies.

Vierailija
16/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos naisesta et kaipaa kuin sitä yhtä asiaa niin tekopil.. riittää sulle.

Muut ehkä kaipaa lisäksi oikeaa parisuhdetta, yhdessä oloa jne.

Vierailija
17/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

annas kun arvaan: 

olet nyt 35-vuotiaana herännyt siihen että vienti ei ole enää kuten 15 vuotta sitten ja nyt on aika vakiintua hyvän miehen kanssa.

Ne hyvät on kuule tainnu jo mennä, ei ne sinua jääny odottamaan

Vierailija
18/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmimmin työpaikoilta.

Vierailija
19/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/28 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain suomalainen? Moni iraki on ilman naista. Voin antaa yhteistietoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi