Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko nähneet Helsingin rautatieasemalla kehitysvammaista miestä joka

Vierailija
18.12.2013 |

kiertelee siellä ja pysähtyy naisten eteen? Käsi näyttää olevan taskussa/housujen sisällä, ties mitä tekee, ällöttää!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole. On varmaan jännä näky.

Vierailija
2/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te nähneet Helsingissä sitä kehitysvammaista miestä, joka höpöttää koko ajan ja kertoo näkemiensä asioita. Esim. bussissa höpisee "tossa meni Mäkkäri, joo, Mäkkäri....". Mä törmäilen eri puolilla Helsinkiä tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko nähnyt lyhyen idiootin näköisen äijän, joka huutelee rivouksia/kiroilee ääneen?

Vierailija
4/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko nähnyt lyhyen idiootin näköisen äijän, joka huutelee rivouksia/kiroilee ääneen?

Vierailija
5/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä naisen rollaattorinsa kanssa joka huutelee "auttakaa!auttakaa! rouva? neiti? herra?" "anna 2euroa"

Vierailija
6/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton rollaattorinaisen oon nähny, mut nyt ei oo pitkään aikaan näkynyt.

Vierailija
7/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi naisten eteen pysähtyvä kehari asemalla pyöri siellä jo vuonna 2004 ja edelleen kuulemma pyörii, kertoi ystäväni.

Vierailija
8/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt naisen joka istuu rollaattorinsa päällä liikennevaloissa ja pyytää apua varmaan kymmeniä ellei satoja kertoja. Häntä näkee keskustassa, Hakiksessa, Kurvissa, Itiksessä ja ties missä. Hyvin näköjään ihmiset auttaa kun nonkin laajalla alueella liikkuu.

Tää kerjäävä nainen (joka pyöittää peukaloaan erikoisesti) on eri tyyppi. Ekan kerran näin 90-luvulla jolloin kerjäsi mielestäni viittä markkaa. Nykyään pyytää viittä euroa. On vähän taksa noussut :)

Vierailija
9/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosen lyhyen rillipäisen itsekseen höpöttävän miehen olen nähnyt monta kertaa, oliskohan sama tyyppi? Matkustaa usein busseilla 18 ja 58. Viimeksi pari päivää sitten olin yhtä aikaa sen kanssa 18:ssa ja se alkoi lukea ääneen kalenteriaan meidän muiden iloksi.

Vierailija
10/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 08:49"]

Olen nähnyt naisen joka istuu rollaattorinsa päällä liikennevaloissa ja pyytää apua varmaan kymmeniä ellei satoja kertoja. Häntä näkee keskustassa, Hakiksessa, Kurvissa, Itiksessä ja ties missä. Hyvin näköjään ihmiset auttaa kun nonkin laajalla alueella liikkuu.

Tää kerjäävä nainen (joka pyöittää peukaloaan erikoisesti) on eri tyyppi. Ekan kerran näin 90-luvulla jolloin kerjäsi mielestäni viittä markkaa. Nykyään pyytää viittä euroa. On vähän taksa noussut :)

[/quote]

mä tiedän tämän kanssa, istuu usein rautatietorin puolella, mutta ei kyllä 5 euroa pyydä, vaan jotain rahaa vain. Kerää myös tyhjiä pulloja.

Vierailija
11/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joo, Mäkkäri....". Mä törmäilen eri puolilla Helsinkiä tähän."

ehkä sinun kannattaisi tarkistuttaa näkötilanteesi, ettei tarvitsisi törmäillä niin paljon. :)

Vierailija
12/12 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 07:45"]

Entäpä naisen rollaattorinsa kanssa joka huutelee "auttakaa!auttakaa! rouva? neiti? herra?" "anna 2euroa"

[/quote]

Tuo nainen muuten kannattaa kiertää kaukaa tai ainakin pitää käsilaukusta kiinni.