Löysin ekan miehen, joka saa mut kuumaks jo katseella.
Tyrmistyttävää, en tiennyt, että tällaista on olemassa. Järkyttävä vetovoima toista miestä kohtaan. Jos tilaisuus olisi, vaikea olisi jättää käyttämättä. Ja tämä ei ole ollenkaan tyypillistä itselleni, en ole ikinä kuvitellut pettäväni tms. Olen jo yli 40v, lapsia, pitkä avioliitto. Seksuaalisesti en ole koskaan miestäni himoinnut, seksiä kyllä on, fantasiat tekevät siitä mielekästä. Entiset seurustelukumppanit tai petikaverit eivät myöskään ole mitään järisyttävää halua saaneet aikaan. Mutta nyt ihan puskista tuo yksi mies saa aikaan ihan mielettömän fiiliksen. Huh, miten tuntuu, että elämästä on joku asia löytynyt, vaikka ei ole tiennyt sellaisen olemassa olosta. Että nyt sitten kärvistelen tietäen, että jään jostain paitsi elämässä. Voi kun tuon tunteen saisi siirrettyä omaan mieheeni! Rakastan, en haluaisi loukata, mutta silti harmittaa, että olen vihdoin löytänyt jonkun seksuaalisesti vetävän ihmisen, mutta väärään aikaan kaiketi.
Kohtalotovereita?
Kommentit (4)
Säilytä fantasiana, sillä on kuitenkin minimuna ja petyt.
Minäkin muistan mielettömän miehen vähän sen jälkeen, kun olin alkanut nykyisen mieheni kanssa seurustelemaan. Oltiin tyttöjen kanssa laivalla, ja koin mieletöntä sähköä tämän toisen kanssa. Meillä olisi voinut olla villi yö.... Ehkä. Tai sitten kuten kolmonen kuvaa, se olisi voinut olla kamalaa. Kunnioitin parisuhteeni alkumetrejäkin, ja ei kaduta enää, olen kuusi vuotta ollut onnellisessa liitossa, jossa meillä on hyvää seksiä. Ei välttämättä NIIN villiä kipinää ja sähköä ole, mutta oikein ihanaa ;)
Kyllä, ja minulla oli kohtalaisen pitkä sivusuhde tämän miehen kanssa (molemmat varattuja). Puolisoiden ollessa muualla samaan aikaan, kokeilimme yökyläilyä ym. arkisempaa yhdessä, ei toiminut alkuunkaan. Vielä kun olisikin mies, jonka kanssa toimisi tuo älytön vetovoima JA arki, tuntuu olevan joko-tai.
Joidenkin kanssa sitä kemiaa ja kipinää vain on, ei sitä voi selittää järjellä. Tunteilleen ei voi mitään, niitä ei voi estää, sen sijaan jokainen on vapaa valitsemaan tekonsa ja kantamaan vastuun valinnoistaan. Mä tapasin puolisen vuotta sitten miehen, joka vie multa jalat alta ihan kokonaan hetkessä, ja mä päätin aloittaa sen miehen kanssa suhteen. Sä joudut pohtimaan omaa elämääsi ja omaa valintaasi, helppoja ratkaisuja ei ole.