Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluisit kysyä vartijalta?

Vierailija
03.10.2020 |

Moraalinvartijalta siis. Moralisoin kysymyksesi ja tekosi. Olen itse kaksinaismoralisti mutta tuomitsen mielelläni toisten teot. Kerro pahimmat tempauksesi ja arvostelen ne.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella paikalla saa kuvata. 

Vierailija
22/32 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon kengännumerosi on suurempi kuin älykkyysosamääräsi?

Mukava kysymys, niin herttaisen törkeä. Kengännumeroni voit katsoa samalla kun syötän sitä sinulle.

Näköjään luulot itsestäsi ovat suuremmat kuin kengän koko. Yleistä hormoonien käyttäjillä.

En käytä hormooneja. Tai no nuorena käytin, siitä on 20 vuotta jo. Treenaan nykyään ihan normiruoan voimalla. Ja haista sinä vidduuuh! senkin nössö ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katoksää aina iltaisin peiliiin ja runkkatko samallla kun "mullla on valta käskyttääää, mä oon päälllikkö, mullla on arvovaltaaa, mä oleen jumalasta seuraaava, mä ooon kova"?

Vierailija
24/32 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako puuttua asioihin ja milloin?

Vierailija
25/32 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katoksää aina iltaisin peiliiin ja runkkatko samallla kun "mullla on valta käskyttääää, mä oon päälllikkö, mullla on arvovaltaaa, mä oleen jumalasta seuraaava, mä ooon kova"?

Kusipää olet.

Annas olla kun itse joudut pahaan saumaan, niin alat vinkua apua.

Vierailija
26/32 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vartija ,kun et päässyt poliisikouluun?

Vierailija
27/32 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla saa kuvata. 

Näinhän se on. Oletko himonus_sija joka kuvailee salaa naisia?

Vierailija
28/32 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako puuttua asioihin ja milloin?

Ei pelota, en tunne pelkoa.

Vierailija
29/32 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vartija ,kun et päässyt poliisikouluun?

En. Poliisit ovat kus_ipäitä. Suurin osa. Niinkuin sinäkin. Kysymyksesi todistaa vajaamielisyytesi.

Vierailija
30/32 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava kysymys, niin herttaisen törkeä. Kengännumeroni voit katsoa samalla kun syötän sitä sinulle.

Näköjään luulot itsestäsi ovat suuremmat kuin kengän koko. Yleistä hormoonien käyttäjillä.

En käytä hormooneja. Tai no nuorena käytin, siitä on 20 vuotta jo. Treenaan nykyään ihan normiruoan voimalla. Ja haista sinä vidduuuh! senkin nössö ;)

Sulla näyttää olevan pinna tiukalla. Olet tainut kuitenkin vetää muutakin kuin pulkkaa. Kyllä voin haistaa ja vaikka maistaa. Ehkä sinäkin joskus ainakin maksullista. Vartian liksoilla ei kyllä siihenkään ole usein varaa.

Vierailija
31/32 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla näyttää olevan pinna tiukalla. Olet tainut kuitenkin vetää muutakin kuin pulkkaa. Kyllä voin haistaa ja vaikka maistaa. Ehkä sinäkin joskus ainakin maksullista. Vartian liksoilla ei kyllä siihenkään ole usein varaa.

Päinvastoin. Kiva pikku nousuhuppeli päällä, ja naureskelen ääliömäisille kysymyksille. Vidduilu on jalo taito. Ken leikkiin lähtee, se leikin kestäköön :) Minusta on mukava kuunnella toisten päänaukomista ja aukoa takaisin :D

Vierailija
32/32 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Kiva pikku nousuhuppeli päällä, ja naureskelen ääliömäisille kysymyksille. Vidduilu on jalo taito. Ken leikkiin lähtee, se leikin kestäköön :) Minusta on mukava kuunnella toisten päänaukomista ja aukoa takaisin :D

Jaha sulla on perinteinen tyyli itseluottamus viinapullosta menossa. Älä tukehdu oksennukseesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi