Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi rakkauden huumassa ei huomaa huonoja asioita toisesta?

Vierailija
03.10.2020 |

Ystäväni on seurustelusuhteessa. Hän on tosi ihastunut ihmiseen. Oli pitkään yksin ja vihdoin löysi sitten tämän suhteen.
Minun on vaikea puuttua tilanteeseen, kun toinen on niin rakastunut, mutta vierestä vaan huomaan, että mies ei ole tosissaan. Miehellä ei ole nimittäin kuitenkaan aikaa tavata ystävääni kuin ehkä kerran viikossa, jos silloinkaan. Silloinkin ovat lähinnä illan yhdessä kämpillä, sitten seksiä ja aamulla kotiin. Mies peruu tapaamisia, on tehnyt tätä kolmansilta treffeiltä asti. Milloin mummo sairastuu tai auto ei käynnisty, tai ei jaksakaan, kun on ollut rankka päivä. Noin joka toinen sovittu tapaaminen peruuntuu.
Nämähän ovat täysin selviä merkkejä miehen kiinnostuksen puutteesta.
Milloin ihminen herää tosta rakkauden huumasta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollaisessa "suhteessa". Herätys tuli siinä vaiheessa kun se toinen pisti jutun poikki. Sattui ja kovaa, vaikka totuus oli ollut alusta asti silmieni edessä. Vieläkin ärsyttää miten typerä sitä silloin tuli oltua.

Vierailija
2/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuollaisessa "suhteessa". Herätys tuli siinä vaiheessa kun se toinen pisti jutun poikki. Sattui ja kovaa, vaikka totuus oli ollut alusta asti silmieni edessä. Vieläkin ärsyttää miten typerä sitä silloin tuli oltua.

Kestikö suhde kauan?

Tosi vaikea puuttua tilanteeseen, mutta pelkään, että lopulta ystävää sattuu ja lujaa ja tuhlaa vaan aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos on rakastunut (myös) siihen rakastumiseen. Ja toiveajattelu myös voi hämärtää todellisuutta. 

Vierailija
4/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestikö suhde kauan?

Tosi vaikea puuttua tilanteeseen, mutta pelkään, että lopulta ystävää sattuu ja lujaa ja tuhlaa vaan aikaa.

Kesti jokusen kuukauden. Puuttuminen on aivan turhaa, jos ystävä on rakkaudesta sekaisin ja hänellä on ne vaaleanpunaiset lasit silmillä. Silloin ei ota mitään järkipuhetta kuuleviin korviinsa. En minäkään ottanut.

Vierailija
5/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestikö suhde kauan?

Kesti jokusen kuukauden. Puuttuminen on aivan turhaa, jos ystävä on rakkaudesta sekaisin ja hänellä on ne vaaleanpunaiset lasit silmillä. Silloin ei ota mitään järkipuhetta kuuleviin korviinsa. En minäkään ottanut.

En edes kehtaa puuttua liiemmin, mutta miksi ei itse nää sitä, että toinen ei voi olla tosissaan, jos peruu tapaamisia kokoajan yms.

Vierailija
6/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen/ihastuminen on mielenhäiriö. Ihan tutkitustikin sairauteen verrattava tila. Siinä alkaa kyllä helposti puhua itselleen mustaa valkoiseksi...

Vierailija
7/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, itsekin ollut samassa tilanteessa ja niin vaan sitä yritti keksiä selityksiä ja tulkintoja toisten puheista. ”Mutta jos kuitenkin..., voihan se olla..., mutta kun...”

Se on joskus vaikea hyväksyä ettei toista kiinnosta. Sitten sattuu ja lujaa. Toki niistä selviää kuitenkin ajan kanssa.

Vierailija
8/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestikö suhde kauan?

En edes kehtaa puuttua liiemmin, mutta miksi ei itse nää sitä, että toinen ei voi olla tosissaan, jos peruu tapaamisia kokoajan yms.

Siis kysehän on siitä ettei halua nähdä. Kun on oikeasti tunteet pelissä, tosiasian tunnustaminen itselleen sattuu liikaa.

Vierailija
9/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, itsekin ollut samassa tilanteessa ja niin vaan sitä yritti keksiä selityksiä ja tulkintoja toisten puheista. ”Mutta jos kuitenkin..., voihan se olla..., mutta kun...”

Se on joskus vaikea hyväksyä ettei toista kiinnosta. Sitten sattuu ja lujaa. Toki niistä selviää kuitenkin ajan kanssa.

Kauanko itse olit tässä suhteessa ja miten se lopulta päättyi?

Vierailija
10/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä toisesta ei haluta uskoa mitään huonoa. "Miksi kukaan tekisi noin rakastamalleen ihmiselle?" ja keksii päälle vaikka mitä selityksiä. Ulkopuolinen taas ei keksi selityksiä vaan näkee suoraan ettei toista vaan kiinnosta. Kun aikaa kuluu niin alkaa itsekkin huomaamaan ne tietyt maneerit mitä toinen tekee ja tajuaa tulleensa höynäytetyksi.

Vierailija
11/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naiset voivat tehdä tätä miehille, ei vain miehet naisille. Sanotaanko tätä pelaamiseksi?

Vierailija
12/25 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa saisikin vielä kokea rakkauden huumaa. Vaikka sitten vai muutaman kuukauden.

Näivetyn tähän rakkauden puutteeseen 😭

N47

Vierailija
13/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli perunut yhteisen illan, mutta ystävä ei vaan tajua.

Vierailija
14/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on hyvä esimerkki siitä että naisten tulisi pariutumisessa käyttää järkeä ja logiikkaa eikä pelkkien kipinöiden perässä pyllistää jännille panomiehille.

On helppo nähdä miten panomiehillä riittää naisia kun naiset ovat noin hölmöjä eivätkä edes vaadi heiltä mitään.

Vierailija
15/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kaveri. Taidat olla tuo nainen itse 😉

Vierailija
16/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailen itsekin kyllä, mutta vähemmästäkin ymmärrän, että toinen ei ole tosissaan.

Eletty elämäkin on sen mulle opettanut, että kenenkään pelinappulaksi en ryhdy.

Vierailija
17/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. On mahdotonta että kaverille käy noin

Vierailija
18/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. On mahdotonta että kaverille käy noin

Niinpä, voi hyvänen aika, opitaan jo peruskoulussa, niinpä.

Vierailija
19/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa saisikin vielä kokea rakkauden huumaa. Vaikka sitten vai muutaman kuukauden.

Näivetyn tähän rakkauden puutteeseen 😭

N47

Ei muuta kuin takki niskaan ja baanalle! Kyllä se joku löytyy, kun näkee vähän vaivaa ja pistää itsensä peliin.

Vierailija
20/25 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin varoittaa ystävää. Hän tekee toki omat ratkaisunsa.