Kävin homobaarissa, itsetunto kohosi
Mietin mikä on kun ikää 35-vuotta on ja vientiä ei ole. Usein ei ole wingmania ja yhdeksän naista kymmenestä torjuu suoraan. Kävin vähän aikaa sitten DTM:ssä ja ei tarvinnut kuin seistä vähän matkaa tanssilattiasta, ja heti alkuillasta tuli useita katseita ja komeita homomiehiä lähes hinkkaamaan minua vasten. Koin samanlaisen viban Tinderissä. Naisten kohdalla ainoastaan 2 matchiä kokonaisen viikon aikana ja nekään eivät lämmenneet minulle. Vaihdettuani suuntautumiseni homoksi, sain 5 matchiä pelkästään PUOLEN TUNNIN aikana! Olen pitkä, hoikka ja olemukselta mielestäni miehekäs. Tästä päätellen heteromiehen on paljon vaikeampi löytää seuraa, vai oletteko toista mieltä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
M35, gay. Olen käynnyt dtm baarissa ja myös Herculeksessa useita kertoja. Ihan yksin olen saanut olla. Ei ole kukaan tullut ikinä iskemään. Eikä eders puhumaan. Itse olen alloittanut keskusteluja. Olen normaalin näköinen urheilliinen mies. Ei-homo baarissa sama juttu.
Onko heteromiehen iskeminen homoille mielenkiintoinen haaste ja siinä onnistuminen taas nostaa homomiesten itsetuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen avaus. Olen huomannut täsmälleen saman asian. Olen viettänyt elämäni aikana satoja iltoja "normaalissa" yökerhossa, ja saldona kaiken kaikkiaan muutama lähestyminen naisten sunnalta.
Olen myös ollut muutaman kerran homobaarissa / homoystävällisessä yökerhossa, ja joka ikinen kerta on useampi mies tullut iskemään.
Eli naisille olen näkymätön, mutta homomiesten piirissä olisi kyllä menekkiä.
Koska olet uusi naama ja tuoretta lihaa.
Minua on pari homomiestä yrittänyt iskeä, olivat asiallisimmat lähestymiset ikinä, illallistreffejä ehdottelivat. Olisin ollut aivan myyty, jos joku nainen olisi lähestynyt sillä tavalla, mutta ei voi mitään, kun en tunne vetoa miehiin. Ainoat naisten lähestymiset teini-ikäni jälkeen ovat sen sijaan olleet humalaisten härskejä ehdotteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35, gay. Olen käynnyt dtm baarissa ja myös Herculeksessa useita kertoja. Ihan yksin olen saanut olla. Ei ole kukaan tullut ikinä iskemään. Eikä eders puhumaan. Itse olen alloittanut keskusteluja. Olen normaalin näköinen urheilliinen mies. Ei-homo baarissa sama juttu.
Auttaiskohan jos ottais munan esiin 🤔
Varmaan pissalla käydessä, muualla se on kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on provo. Moni heteromies luulee, että homobaareissa pyörii todella komeita miehiä ja samantien tullaan iskemään. Ei pidä paikkaansa. Ainakaan Suomessa. Esim. Dtm:ssä pyörii päänsääntöisesti ne ns. "stereotyyppiset" homot, joista huomaa samantien että on gay.
Ulkomailla voi olla eri juttu. En tiedä.
Aloitus on ihan omakohtainen kokemus. Halutessa voit helposti testata tämän tinderissä muuttamalla asetukset heterosta homoksi. Veikkaan jos oot normi näköinen (et komea etkä ruma) niin matchejä on suhteessa 10:1.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko heteromiehen iskeminen homoille mielenkiintoinen haaste ja siinä onnistuminen taas nostaa homomiesten itsetuntoa?
Ja mistä ne heti tietää kuka on hetero ja kuka ei?
Vai olisko niin, että se on miehille tyypillisempää tehdä niitä aloitteita?