Kävin homobaarissa, itsetunto kohosi
Mietin mikä on kun ikää 35-vuotta on ja vientiä ei ole. Usein ei ole wingmania ja yhdeksän naista kymmenestä torjuu suoraan. Kävin vähän aikaa sitten DTM:ssä ja ei tarvinnut kuin seistä vähän matkaa tanssilattiasta, ja heti alkuillasta tuli useita katseita ja komeita homomiehiä lähes hinkkaamaan minua vasten. Koin samanlaisen viban Tinderissä. Naisten kohdalla ainoastaan 2 matchiä kokonaisen viikon aikana ja nekään eivät lämmenneet minulle. Vaihdettuani suuntautumiseni homoksi, sain 5 matchiä pelkästään PUOLEN TUNNIN aikana! Olen pitkä, hoikka ja olemukselta mielestäni miehekäs. Tästä päätellen heteromiehen on paljon vaikeampi löytää seuraa, vai oletteko toista mieltä?
Kommentit (27)
Mielenkiintoinen avaus. Olen huomannut täsmälleen saman asian. Olen viettänyt elämäni aikana satoja iltoja "normaalissa" yökerhossa, ja saldona kaiken kaikkiaan muutama lähestyminen naisten sunnalta.
Olen myös ollut muutaman kerran homobaarissa / homoystävällisessä yökerhossa, ja joka ikinen kerta on useampi mies tullut iskemään.
Eli naisille olen näkymätön, mutta homomiesten piirissä olisi kyllä menekkiä.
Kyllä te sitten homoja taidatte olla, jos puhutte upeista miehistä jotka tulee iskemään. Veikkaan kyllä enemmin naisen kirjoittamaksi tuollaisella kieliasulla.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen avaus. Olen huomannut täsmälleen saman asian. Olen viettänyt elämäni aikana satoja iltoja "normaalissa" yökerhossa, ja saldona kaiken kaikkiaan muutama lähestyminen naisten sunnalta.
Oletko itse kokeillut lähestyä naisia?
-Ap
Olen toista mieltä. Minulla ei ole kauniita kasvoja, ja vartalo lienee liian tasapaksu. Omasta mielestäni olen ihan norminäköinen. Olen huomannut sinut ap ja kaltaisesi, mutta olen teille pelkkää ilmaa. Kuitenkin ollaan samassa baarissa, eli et ole rikkaampi etkä yläluokkaa. Olet vain rakastunut omaan peilikuvaasi, eikä huippumallia vähäisempi ole sinulle olemassa. Jatka toki valitsemallasi tiellä, jonain päivänä prinsessa65 astuu elämääsi. Tai ei.
Vähemmistöt tyytyy vähempään.
Enemmistöt vaatii vain enemmän.
Olen iloinen puolestasi.
M35, gay. Olen käynnyt dtm baarissa ja myös Herculeksessa useita kertoja. Ihan yksin olen saanut olla. Ei ole kukaan tullut ikinä iskemään. Eikä eders puhumaan. Itse olen alloittanut keskusteluja. Olen normaalin näköinen urheilliinen mies. Ei-homo baarissa sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Olen toista mieltä. Minulla ei ole kauniita kasvoja, ja vartalo lienee liian tasapaksu. Omasta mielestäni olen ihan norminäköinen. Olen huomannut sinut ap ja kaltaisesi, mutta olen teille pelkkää ilmaa. Kuitenkin ollaan samassa baarissa, eli et ole rikkaampi etkä yläluokkaa.
Niin mutta tinderissä svaippaan aika usein oikealle paljon "norminäköisiä" naisia, niin luulisi edes saavan matchejä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te sitten homoja taidatte olla, jos puhutte upeista miehistä jotka tulee iskemään. Veikkaan kyllä enemmin naisen kirjoittamaksi tuollaisella kieliasulla.
Kyllähän mies voi tunnistaa toisen miehen komeaksi vaikkei homo olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mies voi tunnistaa toisen miehen komeaksi vaikkei homo olisikaan.
Niin, kuka tahansa pitkä laatikkoleukahan on miehen vinkkelistä komea.
Tiedän syyn: "35-vuotta".
Jotain tuollaista roskaa kun kirjoitat Tinderiin, niin kaikki normaalin kirjoon kuuluvat naiset kaikkoavat - kauas.
Tätä oon aina sanonut miehille jotka vinkuu kuinka naisilla on kaikki niin paljon helpompaa ja naisille riittää miehiä. Senkus alat tapailemaan miehiä niin kyllä sinullekin ottajia löytyy. Siinä on vaan se kääntöpuoli että joutuu tapailemaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
M35, gay. Olen käynnyt dtm baarissa ja myös Herculeksessa useita kertoja. Ihan yksin olen saanut olla. Ei ole kukaan tullut ikinä iskemään. Eikä eders puhumaan. Itse olen alloittanut keskusteluja. Olen normaalin näköinen urheilliinen mies. Ei-homo baarissa sama juttu.
Vähän veikkaan tosiaan että tää on hevonpaskaa tää alotus, niinkun nyt yleisesti kaikki vähänkin parinvalintaan liittyvät miesten aloitukset tällä palstalla. Pieni katkeroitunut porukka niitä päivät pitkät täällä kyhäilee.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ollut muutaman kerran homobaarissa / homoystävällisessä yökerhossa, ja joka ikinen kerta on useampi mies tullut iskemään.
Eli naisille olen näkymätön, mutta homomiesten piirissä olisi kyllä menekkiä.
Jep, sama kokemus. Itse asiassa ulkomailla homobaariin vahingossa eksyneenä siellä tuli tunne, että tässähän tulee melkein raiskatuksi. Piti varoa ettei drinkkiin laiteta tyrmäystippoja ja vessassa käynti oli lähes painajaismainen kokemus kun jotkut tuli lähentelemään. Mutta ihan ystävällisiä he lopulta oli kun sanoi että on hetero.
Se antaa empatiaa sitä kohtaan, että naiset saattavat tuntea saman fiiliksen kun yökerhossa humalaiset miehet piirittää.
Vierailija kirjoitti:
Auttaiskohan jos ottais munan esiin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on provo. Moni heteromies luulee, että homobaareissa pyörii todella komeita miehiä ja samantien tullaan iskemään. Ei pidä paikkaansa. Ainakaan Suomessa. Esim. Dtm:ssä pyörii päänsääntöisesti ne ns. "stereotyyppiset" homot, joista huomaa samantien että on gay.
Ulkomailla voi olla eri juttu. En tiedä.
Homomarkkinoilla on ehkä hieman vähemmän valinnanvaraa.