Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espanjaan viikoksi..vai rahat säästöön?!??

Vierailija
17.12.2013 |

Kumpaan sinä kallistuisit...?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaan halvalla ja vähän säästöönkin

Vierailija
2/5 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällähetkellä sinulla (puhut kai itsestäsi, ap?) ei ole mitään säästössä pahan päivän varalle, niin neuvon ja suosittelen laittamaan matkan jäihin toistaiseksi.

Minä olen useimpien mielipiteideni perusteella varmaankin kukkahattutäti, mutta silti en täysin hyväksy sellaista, että ihmiset käyttävät kaikki rahansa huvituksiin ja rahojen loppuessa vaativat yhteiskuntaa apuun. Mielestäni aikuiseen elämään kuuluu jonkinlaisen puskurirahaston pitäminen, jos se vain suinkin on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästän. en haaveile matkoista, ehkä siksi etten ole käynyt viroa ja tukholmaa kauenpana. tosn nekin kohteet oli minusta hienoja.

Vierailija
4/5 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaan viikoksi ja heti. Auringon vaikutus lämmittää enemmän kuin säästöt. Miksi joku kuvittelee että yhteiskunta muuten rientää ansiotyössä olevan avuksi? Itse olin juuri lasten kanssa etelässä ja voi veljet se piristi. Nyt voi taas alkaa säästää. Ja pst. En saa muita tukia kuin lapsilisän yh-korotuksen.

Vierailija
5/5 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin, jotta voisin mahdollisesti mennä johonkin kaukaisempaan kohteeseen myöhemmin.