Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua enää suhdetta, jossa on seksiä

Vierailija
03.10.2020 |

En ymmärrä seksin tärkeyttä. Haluan suhteen, jossa on läheisyyttä ja henkinen yhteys, ei seksiä. Minua oksettaa miehet, jotka haluavat seksiä, haluavat "panna". Jotkut heistä jopa käyttävät sanaa "rakastella" vaikka en ole tavannut yhtäkään miestä, jonka kanssa olisin nimenomaan RAKASTELLUT. Ehkä en ole ollut valmis ja en ole löytänyt sitä oikeaa ihmistä, sielunkumppania. Seksin harrastaminen on jotenkin eläimellistä, fyysisiä tarpeita tyydyttävää. Se ei kosketa sielua. Inhoan muutenkin monia ihmisiä. Ylikehittyneet apinat leikkivät sivistyneitä, silti yhä ovat ruumintoimintojensa vallassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika haluttomalta naiselta sinäkin.

Vierailija
2/7 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat aika haluttomalta naiselta sinäkin.

En ole aina ollut, en todellakaan. Olen vaan huomannut, että suurin osa ihmisistä on henkisesti epäkypsiä ja en näe henkisesti epäkypsien välisessä seksissä juuri mitään hyvää. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä sitten haluat. Mitäs se mulle kuuluu.

Vierailija
4/7 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen täsmälleen samaa mieltä.

Vierailija
5/7 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan oikeassa. Et ole vielä kohdannut sitä oikeaa. 

Vierailija
6/7 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet turha nainen sitten. Kukaan normaali ei halua parisuhdetta kanssasi ilman seksiä. Parisuhteet ovat nimenomaan pariutumisen takia, eli yhdynnän harjoittamiseen. Sitä paitsi ei ole sellaista asiaa kuin sielu. Se on hihhuli uskonto hömppää!

Vierailija
7/7 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet turha nainen sitten. Kukaan normaali ei halua parisuhdetta kanssasi ilman seksiä. Parisuhteet ovat nimenomaan pariutumisen takia, eli yhdynnän harjoittamiseen. Sitä paitsi ei ole sellaista asiaa kuin sielu. Se on hihhuli uskonto hömppää!

En haluakaan kumppaniksesi "ketään normaalia". ap