En halua enää suhdetta, jossa on seksiä
En ymmärrä seksin tärkeyttä. Haluan suhteen, jossa on läheisyyttä ja henkinen yhteys, ei seksiä. Minua oksettaa miehet, jotka haluavat seksiä, haluavat "panna". Jotkut heistä jopa käyttävät sanaa "rakastella" vaikka en ole tavannut yhtäkään miestä, jonka kanssa olisin nimenomaan RAKASTELLUT. Ehkä en ole ollut valmis ja en ole löytänyt sitä oikeaa ihmistä, sielunkumppania. Seksin harrastaminen on jotenkin eläimellistä, fyysisiä tarpeita tyydyttävää. Se ei kosketa sielua. Inhoan muutenkin monia ihmisiä. Ylikehittyneet apinat leikkivät sivistyneitä, silti yhä ovat ruumintoimintojensa vallassa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat aika haluttomalta naiselta sinäkin.
En ole aina ollut, en todellakaan. Olen vaan huomannut, että suurin osa ihmisistä on henkisesti epäkypsiä ja en näe henkisesti epäkypsien välisessä seksissä juuri mitään hyvää. ap
No siinäpä sitten haluat. Mitäs se mulle kuuluu.
Olet aivan oikeassa. Et ole vielä kohdannut sitä oikeaa.
Olet turha nainen sitten. Kukaan normaali ei halua parisuhdetta kanssasi ilman seksiä. Parisuhteet ovat nimenomaan pariutumisen takia, eli yhdynnän harjoittamiseen. Sitä paitsi ei ole sellaista asiaa kuin sielu. Se on hihhuli uskonto hömppää!
Vierailija kirjoitti:
Olet turha nainen sitten. Kukaan normaali ei halua parisuhdetta kanssasi ilman seksiä. Parisuhteet ovat nimenomaan pariutumisen takia, eli yhdynnän harjoittamiseen. Sitä paitsi ei ole sellaista asiaa kuin sielu. Se on hihhuli uskonto hömppää!
En haluakaan kumppaniksesi "ketään normaalia". ap
Vaikutat aika haluttomalta naiselta sinäkin.