En käsitä mikä miestä vaivaa, haluaa vaan seksiä koko ajan ei oikeastaan mitään muuta!
Minä tykkäisin tehdä joskus jotain muutakin yhdessä mutta mies vaan suuttuu kun ehdotan jotain muuta. Vastaa yleensä että olis edes seksiä joskus ja sitä meillä ihan oikeasti on useita kertoja viikossa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Ei mutta oikeasti; teet vaan kuin muutkin naiset eli kiristä. Piparia saa vaan jos tekee jotain mälsää sun kaa ;)
Ei onnistu, oon yrittänyt. Suuttuu vaan enkä jaksa tapella. Pakko tyytyä tähän ja tehdä yksin ja lasten kanssa vaan jotain.
Se vaan ei oo sama kun tehdä jotain rakastamansa ihmisen kanssa.
Siksi juuri hän ei tee mitään muuta sun kanssa. Ei rakasta sua, niin ei kiinnosta. Seksistä nyt saa nautintoa, vaikkei olisi rakkautta mukana hitustakaan.
Kuulostaa että Ap:n ukko itsekkyyden perikuva. Nainen hoitaa lapset ja kodin, äijä töiden jälkeen haluaa naiseltaan pelkkää seksiä eikä mitään muuta. Ap on tuossa tilanteessa pelkkä hyväksikäytettävä. Ja sanon miehenä tämän, lähde ja etsi mies joka haluaa sinusta muutakin kuin pelkkää seksiä. Jotkut miehet hei tykkäävät jutella, osallistua kotitöihin, käydä kävelyllä ja matkoilla jne naisensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa lapsillennekin jos vanhemmat nylkyttää siellä 8h päivässä. Iskä tulee töistä kotiin muna pystyssä ja suoraan selkään. Salkkareita katsotaan yksin olohuoneessa ja volumea vaan lujempaa ku äitiä huudatetaan koko ehtoo? Ei tuo kyllä ole normaalia hei.
Repesin ihan kunnolla tälle. :D:D
Mies on rakastunut johonkin naiseen jota ei voi saada ja alkuhuumakiimassaan panee sua ajatellen tuota intohimon kohdettaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja 18 vuoden jälkeen havahduit tähän ongelmaan?
Jepjep.
Ei vaan tämä on muuttunut tälläiseksi tämän vuoden aikana. Aina mies on paljon seksiä halunnut ja sitä saanut mutta tämä välinpitämättömyys minua kohtaan on alkanut tässä tämän vuoden aikana. Ja se että haluaa olla yksin eikä häntä kiinnosta kotona mikään.
Taisit tehdä aloituksen vain saadaksesi kaverimiehen kanssa aviossa olevat kateellisiksi ?