Aake Kalliala esittelee Iltalehdessä miljoonaomaisuuttaan
Muka vaatimaton, oikeasti todella ahne ja rikas.
Kommentit (28)
Tä? Mitä ihmeen miljoonaomaisuutta? Taitaa Aakella olla vain eri maailmankatsomus kuin aloittajalla?
Vierailija kirjoitti:
Tä? Mitä ihmeen miljoonaomaisuutta? Taitaa Aakella olla vain eri maailmankatsomus kuin aloittajalla?
On omistanut talon Helsingissä. Näyttelijöille annetaan ihan mitä vaan kehtaavat pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On omistanut talon Helsingissä. Näyttelijöille annetaan ihan mitä vaan kehtaavat pyytää.
Talon Helsingissä? Annettu? Helsingissä asuu omakotitaloissa iso joukko miljoonia tienanneita vasemmistolaisia apurahataiteilijoita. Kyllä sinne yksi Aake mahtuu, itse tienannut rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon Helsingissä? Annettu? Helsingissä asuu omakotitaloissa iso joukko miljoonia tienanneita vasemmistolaisia apurahataiteilijoita. Kyllä sinne yksi Aake mahtuu, itse tienannut rahansa.
Ei, vaan näyttelijälle ”pitää” maksaa paljon, kun hän käy vaan paikalla esittäytymässä ja sanomassa ”minä olen minä”.
Ei sillä mitään miljoonaomaisuutta ole? Aloittaja taitaa olla kännissä pahasti.
Onhan se kamalaa, että joku ei ole tuhlannut tulojaan, vaan sijoittanut rahat viinan sijaan kiinteistöihin ja osakkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan näyttelijälle ”pitää” maksaa paljon, kun hän käy vaan paikalla esittäytymässä ja sanomassa ”minä olen minä”.
Kenen pitää maksaa? Ei kenenkään pidä maksaa yhtään mitään, jos haluat Aaken, niin sitten haluat, mutta eihän kukaan pakota ottamaan Aakea. Kommunismissa on mutten yhtä paskat tulot kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen pitää maksaa? Ei kenenkään pidä maksaa yhtään mitään, jos haluat Aaken, niin sitten haluat, mutta eihän kukaan pakota ottamaan Aakea. Kommunismissa on mutten yhtä paskat tulot kaikilla.
Niin, mutta hänet ”pitää” valita, koska ”hän on hän”. Voi kunpa työn tekeminen olisi yhtä helppoa meillä kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/98619382-0d83-425a-9183-f94c49…
Kyllä oli vauhtia, Herra siunaa! Pennut ovat neljä- ja kolmevuotiaita ja mukana oli vielä yksi vieras 2-vuotias. Ai saakeli että oli vauhtia! Kalliala päivittelee.
narkomaani...
Vierailija kirjoitti:
Vois lahjoittaa saamelaisille rahaa kun pilkkaa teki niistä!
Saamelaiset ovat niin rasittavia loukkaantujia ja pelkkä kuluerä valtiolle, että omasta puolestani voivat juosta perceeseen.
Olihan Aake hyvin kysytty taiteilija yhteen aikaan, oli tv:tä, elokuvia, sketsejä. Teki kovasti töitä, mutta tokko noista nyt miljoonaomaisuutta on kertynyt. Olen Aaken kanssa aikalailla saman ikäinen ja minulla on mökki ja kerrostalo-osake, missä asun, lisäksi auto pihassa ja vähän säästöjä. En ole miljonääri ja aivan tavallisessa ammatissa olen toiminut.
Mitä ap ajattelit, kun teit aloituksen? Mikä ongelma sinulla on suhteessa Kallialaan?
Pirkkapekka, juo iltakaakaosi, sammuta kone ja pyydä huomenna lisää anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kenellekään mitään taloja anneta? Olet sekaisin ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset jo ala?
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/98619382-0d83-425a-9183-f94c49…
Miksi tällaista vanhaa juttua linkitetään, tähänkö ap viittaat; kesäkuu 2019?
Vois lahjoittaa saamelaisille rahaa kun pilkkaa teki niistä!