Kuvottavin asia mitä olet nähnyt/jonkun tekevän julkisellapaikalla ?
Itse näin vilkkaalla metroasemalla jonkun imettävän molemmat rinnat roikkuen ulkona ilman mitään suojaa keskellä asemaa.
Kommentit (84)
Känninen mies yritti riisua nurmikolle sammuneen nuoren naisen housuja puistossa vappuna. Lähellä oli poliisipartio, jolle ilmoitin tilanteesta.
Muutama vuosi sitten, bussissa, nuori mies kaiveli antaumuksella nenäänsä. Istui selkä menosuuntaan, keskipenkillä. Koko matkan kaiveli muista välittämättä nenäänsä. Ulkomuodosta päätellen Down, mutta näky oli järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettäminen.
Samaa tasoa kuin joku (mies/nainen/muu) ottamassa poskeen keskellä kirkasta päivää. Luonnollista sekin on hei.
No jos ei ole muuta ravintoa, mutta kyllä meillä muilla on.
en sanonut että se on sama asia, sanoin että se on samaa tasoa.
Jemmassa tehkää mitä huvittaa, mutta turha sitä on selitellä että alkoi tekee melaa mieli eikä jaksa odottaa ilman itkuraivareita.
Miten ylipäänsä yhdistät lapsen nälän ja aikuisen lihanhimon?
Siinä isketään ruumiinosia suuhun tavalla joka tulisi hoitaa vain yksityisesti.
Tissi on tarkoitettu suuhun, toisin kuin se toinen.
Joku puliukko niisti hirveät räkäklimpit kummastakin sieraimestaan kadulle (painoi toista sieraintaan ja niisti toisella).
Kerran bussissa vastapäätäni istui nuori nainen, joka tuijotti pienestä käsipeilistä itseään ja puhui kuvalleen. "Olen kaunis, kaunis". Lisäili huulipunaa jatkuvasti ja keimaili ikkunasta kuvalleen, sekä peiliinsä. Mielenkiintoista, kun neidillä oli huulipunat pitkin leukaa ja lisää vain laitettiin. Ripsivärit pitkin luomia ja hiukset sotkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori mies seisoi raiteilla kun pikajuna tuli. Torso jäi muutaman metrin päähän, käsi mun kohdalle... oli kauheaa.
No tää oli jo oikeasti kuvottavaa! Mulle tuli otsikon luettuani ekana mieleen, kun aikanaan näin kahden paikallisen juopon panevan keskellä jalkakäytävää, ala-asteen vieressä. Olivat niin täydessä touhussa, että eivät huomanneet lainkaan ohikulkijoita. Kesyä ruumiinosien rinnalla, mutta siinä tilanteessa tuokin aiheutti hieman hämmennystä ja oksennuksen makua suuhun.
Nuori narkkipari imutteli kovaan ääneen julkisen (kaikuvan) tilan aulassa, nainen kikatteli ja vilkuili minuun päin muka nolona.
Pomoni oli paikalla erään edustajan kanssa. Yritimme hoitaa tilanteen skarpisti mutta koville otti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori mies seisoi raiteilla kun pikajuna tuli. Torso jäi muutaman metrin päähän, käsi mun kohdalle... oli kauheaa.
No tää oli jo oikeasti kuvottavaa! Mulle tuli otsikon luettuani ekana mieleen, kun aikanaan näin kahden paikallisen juopon panevan keskellä jalkakäytävää, ala-asteen vieressä. Olivat niin täydessä touhussa, että eivät huomanneet lainkaan ohikulkijoita. Kesyä ruumiinosien rinnalla, mutta siinä tilanteessa tuokin aiheutti hieman hämmennystä ja oksennuksen makua suuhun.
Oliko ne kuitenkin eri sukupuolta keskenään, juoppojen gayseksi olisi ehkä hämmentänyt vieläkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nainen virtsasi lettu levällään selällään keskellä ostaria
joo tämä sama näky Töölössä. Oli tosiaan aika ns. "open beaver". Jotenkin ällötti, vaikka olen itsekin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienon hotellin aulassa naisella oli lapsia ja kaveri mukanaan, valkoiset farkut ja tamponi unohtunut tai pudonnut vessareissulla.
Ettei olisi tässä ollut semmoinen tapaus, jonka mielestä tamponit ja siteet on luonnottomia, ja kuukautiset on niin luonnollinen asia että kaikki saa nähdä vaikka hosuuun tulevat veretkin. Eli siis "freebleeder". Näitä kai on enemmän Jenkeissä mutta miksei Suomessakin.
No, eiväthän he ihan väärässä ole. Ei se veri ole sen saastaisempaa kuin suonista tuleva.
Vierailija kirjoitti:
Kerran bussissa vastapäätäni istui nuori nainen, joka tuijotti pienestä käsipeilistä itseään ja puhui kuvalleen. "Olen kaunis, kaunis". Lisäili huulipunaa jatkuvasti ja keimaili ikkunasta kuvalleen, sekä peiliinsä. Mielenkiintoista, kun neidillä oli huulipunat pitkin leukaa ja lisää vain laitettiin. Ripsivärit pitkin luomia ja hiukset sotkussa.
Tästä tuli mieleeni mielenterveysyksikössä asuva omaiseni. Hän höpisee omalle kuvalleen, meikkaa esim. huulipunalla koko kasvonsa, laittaa " meikkiä" ; tussilla kulmat ja rajaukset ympäri korvia. Joskus on hiuksissa pumpulipuikkoja. Kykenee liikkumaan itsenäisesti. Oletkohan törmännyt serkkuuni. Sairastaa skitsofreniaa. Harmiton, mutta erikoinen.
Ulkomaalainen pikkupoika(5v?) paskoi bussissa housuunsa, oletettavasti, semmosta terävää paskan hajua alko bussissa levitä, hirveä kälätys äidin ja pojan välillä, kun poika itkua tuhertaen oletettavasti yrittää saada äitiä jäämään pysäkiltä pois jotta pääsisi ulostamaan. Poika siinä kuitenkin vielä istuu penkillä monta pysäkinväliä ennenkuin jäivät jossain pikkumetsän kohdalla.
Erään hotellin maanalaisessa yhdyskäytävässätapahtui. Ohikulkeva nuori mies heitti käytävän loppuessa ja rappusten alkaessa kunnon suihkuyrjöt, sille rappusten kokolattiamatolle. YYYÖÖÖÖÖKKKKKKKK!
Eräs ihan siistin näköinen mies (oikeasti!) alkoi tyydyttää itseään metrossa, kun istui minua vastapäätä. Olin 18-vuotias, asuin tuolloin ulkomailla ja olin aivan epäuskoinen, kun huomasin sen. Ihmettelin vain aluksi, kun mies tuijotti minua oudon pitkään siinä vastapäätä istuessaan.
Puolituttu alkoi vaihtamaan Hesen pöydässä lapsensa sontavaippaa, vaikka paikassa on vaipanvaihtoon omat tilansa. Jäi kyllä se "ystävyys" siihen.
Ihan normaaliahan se on nähdä esim. puliukkojen ja -akkojen touhuja kuten kadulla/porttikongilla paskomista ja kusemista, kaupan portaille oksentamista, kauppatorilla bussipysäkillä sormettamista ja omaan kusilammikkoon tippuneiden pikkukolikoiden poimimista paljain käsin. Lapsena näin myös itsensätyydyttäjän läheisen lasten leikkipuiston aidan takana, moloko kädessä herra vemputti ja huuteli pikkutyttöjä tulemaan katsomaan.
Tämmöinen on suvaitseva Suomemme, jossa kaikilla on aina vain oikeuksia ja poliisi on voimaton (paitsi jos voi sakottaa keskivertokansalaista jostain pikkuasiasta).
Eivät nämä asiat yksinään kuvota, koko systeemi kuvottaa. Monessa muussa maassa pahimmat ongelmatapaukset siivotaan pois kaupunkien keskustoista ja lapsien edessä tyydyttäjät päätyvät vankilaan. Suomessa ei, aina löytyy vähintään joku martinschein puolustamaan ihmisoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalainen pikkupoika(5v?) paskoi bussissa housuunsa, oletettavasti, semmosta terävää paskan hajua alko bussissa levitä, hirveä kälätys äidin ja pojan välillä, kun poika itkua tuhertaen oletettavasti yrittää saada äitiä jäämään pysäkiltä pois jotta pääsisi ulostamaan. Poika siinä kuitenkin vielä istuu penkillä monta pysäkinväliä ennenkuin jäivät jossain pikkumetsän kohdalla.
Pikkulapsille voi kaikenlaista sattua, mutta muutama vuosi sitten Helsingin Yliopppilaslehden päätoimittaja kollegoineen paskoi tahallisesti housuunsa bussimatkalla ja teki siitä lehtijutun. Samainen henkilö valittiin muutama vuosi myöhemmin vuoden toimittajaksi. Siinä sitä kura- ei kun urapolkua kerrakseen. Kuvottavaa.
No jos imettäminen on kuvottavinta, mitä on julkisella paikalla nähnyt, niin helpolla on päässyt! Se on kuitenkin ihan normaali, terve asia, lapsen ruokkimista ja tavallista arkea. Miten sitä ikinä voi verrata näihin surkeisiin päihtyneisiin mt-tapauksiin, jotka kulkevat kakat housuissa ja oksut rinnuksilla kuseskelemassa kaduilla, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienon hotellin aulassa naisella oli lapsia ja kaveri mukanaan, valkoiset farkut ja tamponi unohtunut tai pudonnut vessareissulla.
Ettei olisi tässä ollut semmoinen tapaus, jonka mielestä tamponit ja siteet on luonnottomia, ja kuukautiset on niin luonnollinen asia että kaikki saa nähdä vaikka hosuuun tulevat veretkin. Eli siis "freebleeder". Näitä kai on enemmän Jenkeissä mutta miksei Suomessakin.
No, eiväthän he ihan väärässä ole. Ei se veri ole sen saastaisempaa kuin suonista tuleva.
Kyllä silti laitan haavaankin laastarin päälle enkä sotke sillä verellä joka paikkaa.
Joku setämies oli keskellä katua kyykyssä kaivon reunalla ja väänsi helkutin isoa sontapötkyä. Oli oikein kaivonkannen siirtänyt syrjään.
Paskapuhettakin.
Pari kertaa tuollaisessa tilanteessa ollut ammattini vuoksi, ja pikajunan täräyttäessä ihmiseen se torse ei jää parin metrin päähän. Niitä osia etsitään isolta alueelta