Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräämisestä saakka pyörryttäny, jopa makuulla??

Vierailija
17.12.2013 |

Aamulla ku heräsin ni heti silmien avattua alko pyörimää päässä... Kun käännän päätä niin värisee silmissä ja ympäristö kans! Ku kävelen ni välil askel horjahtaa.. Lisäks makuuasennossa olo pahenee, etenki vasemmalla kyljellä. Ihan kamalaa ku tuntuu et takaraivos joku hiiri riehuu ja tekis mieli vaan pökertyä.. Oon syönyt ja niskat ei oo mun mielest kovin jumissa :( pelottaa hieman ku ei normaalist oo tällästä. Muuten olo on normaali kaikinpuolin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kamalaa.. Selällää ku makaan niin ei oo niin paha mut kyljellää tuntuu et pyörtyy siihen paikkaa. En oo koskaan pyörtyny

Vierailija
2/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaa verenpaineesi. tai sitten sulla on korvassa joku onkelma. hyvä, ettet syönyt niskojasi jumiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pyörryttävä olo ja luulin että sydänkohtaus iskee kun hyydyin ihan täysin ja maailma pyöri. Eipä se kummempi juttu ollut kuin alhainen verenpaine. Tunne oli kyllä kamala, viikon aikana tuli 3 "kohtausta".

Vierailija
4/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vika :o

Aamulla kun heräsin ja pötkötin sängyssä niin tuntui kuin olisin ollut huppelissa.

Huone vaan pyöri silmissä!

Nytkin on vähän hutera olo ja silmät tuntuu kummallisilta.

Muuten ihan terve olo, ei ole väsy tai niskat jumissa ja syönytkin olen ok.

Vierailija
5/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestäny tää nyt melkein 3 tuntia... Tulee kohta paniikki kun tää ei lopu ollenkaan... Varaanko lääkärin

Vierailija
6/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa ambulanssi

Vierailija
7/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla verenpainemittaria että saisit mitattua verenpaineen ja pulssin?

Onko sulla yleensä korkea tai matala verenpaine?

Onko sinulla korvatulehdusta tai muuta korvaongelmaa?

Tai olisiko sinulle tulossa joku tauti? Mun miehellä oli kerran tuollaista ja oli jo tilannut taksin lähteäkseen päivystykseen kun sitten tuli iso oksennus ja sillä loppui.

Vierailija
8/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa asentohuimaukselta, jossa korvassa oleva sakka on jostain syystä lähtenyt liikkeelle. Aiheuttaa juurit tuollaista pyörrytystä. Googlaa hyvälaatuinen asentohuimaus.

Vierailija
9/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samat oireet kun olis sisäkorvantulehdus. saattaapi olla sitä. Pahimillaan oksentelin, makuullakin, saatika jos liikuin. Olin kuin kunnon hyvässä lasku-nousu humalassa, seiniä pitkin kävelin. Lääkäriin heti kun pääset. sain kerran yli vko sairasloman, paranemiseen menee monta kuukautta, mutta tuo pyörrytys lähtenee päivässä tai parissa.

Vierailija
10/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samat oireet kun olis sisäkorvantulehdus. saattaapi olla sitä. Pahimillaan oksentelin, makuullakin, saatika jos liikuin. Olin kuin kunnon hyvässä lasku-nousu humalassa, seiniä pitkin kävelin. Lääkäriin heti kun pääset. sain kerran yli vko sairasloman, paranemiseen menee monta kuukautta, mutta tuo pyörrytys lähtenee päivässä tai parissa.

Vierailija
11/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 (ja 11) jatkaa, lääkettä ei ole, mutta voit ottaa matkapahoinvointitabletteja tuon pahoinvoinnin ehkäisemiseksi.. näin siis minulla.

Vierailija
12/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pulssi ok? Olisko mahd. Että olet sairastumassa esim. Mahatautiin? Enivei, kyllä kannattaa soittaa terveysasemakle, jos sulla ei oo kotona rr mittaria, ni selviäis johtu6ko vaan verenpaineesta, ja onko syytä tulla näytille.tosin tarvitset kyydin, omalla autolla älä lähde ajelemaan.

Vierailija
13/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin eilen verenpaineen ja normaali oli. Ei oo aikasemmin tullu tällästä. Ja nyt mulle tuli sit paniikkikohtaus kun mainitsit ton oksennusjutun koska mul on paha fobia oksentamiseen :( huimaukseen liittyy oksentelua joten oksensiko sun mies taudin vai huimauksen takia? Nyt muuten mulla alko jomottaa päässä ja tuntuu painavalta

Vierailija
15/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pahenee tää olo nyt ihan sairaaksi kun puhutte tosta mahataudista, itken täällä

Vierailija
16/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla sisäkorvan tulehdus - mulla on ollut kahdesti.

oksensin silloin myös kovasti mutta ei liene aina oksettavaa.

Lääkäriin mars!

Vierailija
17/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin nyt niin ei tarvi arvailla

Vierailija
18/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt ihan hysteerisena ja kunnon kohtaus päällä kun mietin että mulla on muka mahatauti :((((

Vierailija
19/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ambulanssi, niin pääset ainakin heti tutkittavaksi. Pahin vaihtoehto on nimittäin aivoinfarkti. Lohduttaako se paljonkaan, että todennäköisesti vain pikkuaivoissa ja niin lievä, että ei haittaa mitään.

Muita vaihtoehtoja ovat sisäkorvantulehdus (jona minun aivoinfarktiani ensin hoidettiin) tai matala verenpaine, ja sen syitä sitten sopii arvailla enemmänkin.

Vierailija
20/23 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä oo tarvetta ambulanssille nyt... Toivon ettei oo mahatauti, mul ei koskaan oo kyl ollu huimausta silloin mut joo :( tää paniikkikohtaus on kauhee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä