Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi työpaikassasi dissataan jotakuta työntekijää?
Kommentit (43)
Hygienia epäkunnossa, ei osaa töitään. En pidä pahan puhumisesta selän takana, mutta tuollaisista syistä on puhuttu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja itse en oikein tykkää siitä että muista puhutaan selän takana mutta olen huomannut että tuollaisista syistä jotkut puhuu. En pidä kiusaamisesta, jos huomaan itse että joku on ärsyttävä en sano siitä muille, ehkä välttelen seuraa. Mutta on ihmisiä jotka jauhaa toisista pahaa ihan kunnolla ja se on aika kurjaa vaikka kritiikki olisi aiheellista.
Alue: Aihe vapaa
Entisessä työpaikassa eräs saikuttaja ärsytti. Meillä oli sanonta, että "joko Maija on kipeä tai lapsi, pois joka tapauksessa". Tyyppi on megapinnari. Kun olin äitiyslomalla, tormäsin usein häneen jossain kaupassa ja oli ihan hyväkuntoinen, mutta "sairaslomalla". Lopulta onneksi sai potkut. Ihan just näiden saikkujen takia. HR, luottamusmies, pomo, työterveyshuolto jne. palaveerasivat porukalla ja kävivät läpi nämä sairaslomat. Hänet painostettiin irtisanoutumaan. Viimeinen pisara oli, kun oli sairaslomalla lapsen "mahataudin" takia ja soittaessa kävi ilmi, että oli mökillä vahtimassa lapsia rannalla. Oli kesähelle, niin tietysti piti olla sairaslomalla.
Puhutaan siis tyypistä, joka oli sairaslomalla noin 100 päivää vuodessa.