Artisteja joiden megasuosiota et ymmärrä
Mulla Sting ja Phil Collins. Ei mitään heitä vastaan, mutta heidän musiikkinsa ei herätä minussa mitään.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
"Koska me ei olla enää me
Ostetaan joululahjat jollekin toiselle
Sä et kuulu enää mulle
(---)
Katselen sua, sä näytät samalta
Vaikka en tunne enää sinua"Aika sanaseppo tää Sanni kyllä. Ellinooran lyriikat samaa tasoa.
Pilailet varmaankin? Ei tuo biisi ole Sannin vaan Pave Maijasen.
Ja et näköjään osaa tulkita sanoja. Minä osaan ja minusta hienot sanat. Kasva ensin vähän ja tule sitten vasta kirjoittelemaan.
Kaikki nämä Vain elämää -tähdet, ja muut jatkuvassa radiosoitossa olevat artistit. Maailmassa tehdään niin paljon mielenkiintoista musiikkia, mutta radiossa ja telkkarissa soi vain tuollainen mitäänsanomaton, hajuton ja mauton poppi.
Vierailija kirjoitti:
Metallica. Bändi, tiedän, mutta...
Ainoa heidän biisi, josta pidän, on Turn The Page. Mutta se ei olekaan Metallican oma biisi, vaan cover. Muuten ne kaikki kuulostaa samoilta.
No jaa, Bändi vei trash metallin niin pitkälle kuin sen voi viedä suosiossa maailman laajuisesti. Kova saavutus. Tämän bändin suosio johtuu myös siitä, että sen mukana kasvoi kokonainen sukupolvi muusikoita, jotka mainitsevat innoittajakseen Metallican.
Vaikka sinä et pidä bändin musasta, kymmenet miljoonat muut pitää.
Behm, Sanni, Lauri Tähkä, Katy Perry, Kesha, Suvi Teräsniska, Kaija Koo, Juha Tapio, Stratovarius, Stam1na, Apulanta, Tiësto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metallica. Bändi, tiedän, mutta...
Ainoa heidän biisi, josta pidän, on Turn The Page. Mutta se ei olekaan Metallican oma biisi, vaan cover. Muuten ne kaikki kuulostaa samoilta.
No jaa, Bändi vei trash metallin niin pitkälle kuin sen voi viedä suosiossa maailman laajuisesti. Kova saavutus. Tämän bändin suosio johtuu myös siitä, että sen mukana kasvoi kokonainen sukupolvi muusikoita, jotka mainitsevat innoittajakseen Metallican.
Vaikka sinä et pidä bändin musasta, kymmenet miljoonat muut pitää.
Metallica on aivan omassa luokassaan. Sävellykseen käytetty aika ja vaiva, tekemisen ilo ja esittämisen intohimo. Ovat huipulla täysin syystä.
Kaikilla on sama biisintekijä kulisseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koska me ei olla enää me
Ostetaan joululahjat jollekin toiselle
Sä et kuulu enää mulle
(---)
Katselen sua, sä näytät samalta
Vaikka en tunne enää sinua"Aika sanaseppo tää Sanni kyllä. Ellinooran lyriikat samaa tasoa.
Pilailet varmaankin? Ei tuo biisi ole Sannin vaan Pave Maijasen.
Ja et näköjään osaa tulkita sanoja. Minä osaan ja minusta hienot sanat. Kasva ensin vähän ja tule sitten vasta kirjoittelemaan.
Kukahan tässä pilailee :D Paven biiseissä on muuten hyviä sanoituksia. Ei ole menty siitä, mistä aita on matalin, joten lopputulos on runoutta.
Kaikki nämä akustisesti hymisevät Legendit, Bublet, Sheeranit ja itkuvirsiballadeja suolatavat Adelet, Careyt, tyttö-ja-kitara-piiskutukset tyyliin Tori Amos....ei hitto. Musan pitää saada tossu vipattamaan.
Kaikki räppärit. En ole ikinä ymmärtänyt tippaakaan koko genren pointtia.