Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset vaatteet

Vierailija
03.10.2020 |

Ilmiantakaa firmoja, jotka myyvät VAIN suomalaisia vaatteita. Vielä kun olisivat kauniita eikä mitään tanttamekkoja. Myös kotimaisista urheiluvaatteista olen kiinnostunut!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weecos. Myy toki muitakin kuin suomalaisia vaatteita, mutta haulla on helppo karsia muualla valmistetut.

Vierailija
2/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei joo muakin kiinnostaa! Varsinkin aikuisten vaatteet! Lapsille jonkun verran löytyykin Suomessa tehtyjä kivoja vaatteita, mutta aikuisille ei sitten millään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paapero

Vierailija
4/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvaatteet Weekendbeestä. Sen kohdalla sama juttu kuin Weecosin kanssa.

Vierailija
5/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisko joku kertoa, miksi suomalaiset vaatteet ovat niin usein aivan järkyttävän rumia?

Vierailija
6/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulla on rahaa maksaa? Myyjiä kyllä riittää, mutta ostajia ei ole. Miettikää, että oikeasti suomenlampaanvilla POLTETAAN tuhkaksi ilmaan tai muuten hävitetään, koska suomalaiset eivät halua maksaa kotimaisesta villasta. Kyllä, se on kalliimpaa, koska meillä täällä Suomessa kustannukset ovat kalliimmat.

Vierailija
7/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten vaatteiden mitoitus on tehty persjalkaisille, isoperseisille ja pienitissisille naisille. Olen pitkä ja mulla on isot tissit, ja yksikään riepu ei ole sopiva.

Vierailija
8/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvaatteita www.piruetti.fi. Perusmallisto laPirouette on kotimaista, muut merkit tuontitavaraa.

Vierailija
9/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sinulla on rahaa maksaa? Myyjiä kyllä riittää, mutta ostajia ei ole. Miettikää, että oikeasti suomenlampaanvilla POLTETAAN tuhkaksi ilmaan tai muuten hävitetään, koska suomalaiset eivät halua maksaa kotimaisesta villasta. Kyllä, se on kalliimpaa, koska meillä täällä Suomessa kustannukset ovat kalliimmat.

Tiedostan tämän ja nyt kun päätin, että haluan tukea kotimaista tuotantoa, niin olen myös valmis maksamaan. Vielä kun jostain löytyisi vaatteita, jotka miellyttää omaa silmää.

Ap

Vierailija
10/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenlampaan villa on vielä erittäin laadukasta, pitkää ja kiiltävää kuitua. Käytännössä lähes verrattavissa merinoon.

Vierailija
11/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun vaatteita ei mitenkään enempäänsä edes tarvitse, olisi mukava ostaa laadukkaita, kestäviä ja hyvännäköisenä pysyviä. Jos laadusta olisi varmuus ei korkempi hintakaan olisi este.

Vierailija
12/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten vaatteiden mitoitus on tehty persjalkaisille, isoperseisille ja pienitissisille naisille. Olen pitkä ja mulla on isot tissit, ja yksikään riepu ei ole sopiva.

Sinä et selvästi ole kyllä perehtynyt näihin.

Vierailija
13/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta oli jonkin aikaa sitten hyvä keskustelu:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3728245/miksi-kotimaassa-valmistetut-na…

Vierailija
14/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisko joku kertoa, miksi suomalaiset vaatteet ovat niin usein aivan järkyttävän rumia?

Moni tekee sinulle ihan oman makusi mukaan kun vaan maksat siitä.

Vierailija
15/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.nousut.fi/

Vetoketjuja lukuunottamatta suomalaisia tuotteita! :)

Vierailija
16/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan tämän ja nyt kun päätin, että haluan tukea kotimaista tuotantoa, niin olen myös valmis maksamaan. Vielä kun jostain löytyisi vaatteita, jotka miellyttää omaa silmää.

Ap

Hienoa! Kannattaa ottaa yhteyttä mieluiten sen alueen ompelimoon, jossa pääset itse käymään. Ompelija tekee aivan sinun valitsemastasi kankaasta ja juuri sinun mitoillesi sopivat vaatteet. Sovituksen kannalta suosittelen sitä aluetta, jossa sovituksen kautta vaate saadaan istumaan sinulle täydellisesti!

Vinkkinä jos etsii edullisempaa toteutusta:  Ammattikoulut, käsi - ja taideteollisuusoppilaitokset jne. tarvitsevat aina asiakkaita harjoitustöihin.

Vierailija
17/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaino, Ommellinen, MelliEco, Beea, Pura, Hurmås ja Kanto valmistetaan Suomessa

North Outdoorilla, Lumoanilla ja Arelalla on osa tuotteista Suomessa valmistettua.

Tässä muutamia.

Vierailija
19/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa kotimaisia kenkiä? Vai saako?

Vierailija
20/43 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kansan rahoittama kotimainen vaatetehdas? Siis halukkaat perustaisivat sen ja keräisivät rahoituksen ja laatisivat pääpiirteet siihen mistä tehdään ja mitä mitoituksia tarvitaan. Siinä olisi asiakaskunta samassa ja toiminta taattu :)