Joku tahallaan tartutti Trumpin
Joku levitti koronaa tahallaan Trumpin lähipiiriin.
Kommentit (11)
Kunpa olisi jokin keino suojautua koronalta 🤔
Joku pösilö ei kieltäytynyt, kun Trump tuli iholle halailemaan ja kättelemään ilman maskia.
No, tästä selvitään ja mennään maaliin saakka. Woittajana tietenkin.
Zinc
No Problemo !
Viaton kirje tai muu mihin yskitty kunnolla. Ei mikään ihme noin vihaisessa maassa. Johan se yksi hullu lähetti myrkkykirjeen.
Kyllä ne ihan itse tartutti itsensä vähättelemällä maskien käyttöä ja turvavälejä.
Tuolla ne senaattorit ja muut tärkeilevät pussailee ja halailee kaikkia. Puspus ja koronaa koko puolueelle.
Trumppi on itse kiertänyt jengeineen isoissa tapahtumissa ja myynyt kuvia itsestään tukijaparisluntien kanssa. 50.000 dollaria kuva ja nää pariskunnat on päässeet Trumpin viereen ja vaihtamaan myös pari sanaa suusta suuhun
Tai sitten Trumppi on ihan terve, haluaa vain sympatiaa ja väistellä vaalitilaisuuksia?
Joo, onhan tämä epäilyttävää. Yleensä virukset ja bakteerit osaavat kunnioittaa ja jättää eliitti-ihmiset rauhaan. Itsekin pysyn terveenä pääsääntöisesti sanomalla sairauksille tarpeeksi itsevarmana: Etkö sä tiedä kuka mä olen?!
Etenkin kun Trump on alusta asti suhtautunut pandemiaan äärimmäisellä vakavuudella, suojellut maataan kaikin tavoin viruksen hallitsemattomalta leviämiseltä ja tehnyt kaikkensa oman ja ympäristönsä terveyden suojelemiseksi ja edistämiseksi. Ei ole mahdollista, että virus tarttuisi Trumpiin jollei joku taho ole sitä erikseen järjestänyt! Rikkaat ihmiset ovat luonnostaan koskemattomia, ei tällaiset rahvaiden vaivat niihin ulotu.
Volodjan agentti käynyt yskähtelemässä buffetpöytään?