Rakastavatko vanhemmat yleensä nuorempia lapsia enemmän?
En siis puhu siitä jos yhdellä pariskunnalla on kolme lasta vaan siitä jos he ovat eronneet ja on syntynyt uusi lapsi uuden miehen kanssa. Eikös se äitikin rakasta siitä uutta lasta enemmän sillä hän itse rakastaa sen lapsen siittäjää?
Kommentit (11)
Niin kyllähän vanhemmat antavat lapsiaan jopa huostaan uuden onnen tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Juu
Eli tuo pitää paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu
Eli tuo pitää paikkansa?
Joissakin tapauksissa kyllä, mutta ei tietenkään kaikissa.
Ei minun tapauksessa ainakaan. Rakastan erittäin paljon kaikkia lapsiani leijonaemon lailla.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tapauksessa ainakaan. Rakastan erittäin paljon kaikkia lapsiani leijonaemon lailla.
Eli oot maannut useamman eri miehen kanssa?🤮
Mnä olen esikoinen ja pikkusiskoni on aivan oikeassa sanoessaan, että olen saanut enemmän huomiota vanhemmiltani ja isovanhemmiltani. Vaan eihän se minun vikani ollut ja tilanne keikahti toisin päin, kun sisateni sai omia lapsia.
Se ettei enää rakasta lapsen isää, ei muuta rakkautta siihen lapseen millään tavalla. Kukaan normaali vanhempi ei rakasta uusia lapsia sen enempää kuin aiemmasta liitosta oleviakaan. Pienet saa ehkä enemmän huomiota, mutta se johtuu vaan siitä että ovat pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Se ettei enää rakasta lapsen isää, ei muuta rakkautta siihen lapseen millään tavalla. Kukaan normaali vanhempi ei rakasta uusia lapsia sen enempää kuin aiemmasta liitosta oleviakaan. Pienet saa ehkä enemmän huomiota, mutta se johtuu vaan siitä että ovat pieniä.
Näinkö on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu
Eli tuo pitää paikkansa?
Joissakin tapauksissa kyllä, mutta ei tietenkään kaikissa.
Ei tällaiset vanhemmat rakasta niitä nuorempiakaan. Ne on vaan sen miehen jatke, ja se rakkaus kummasti loppuu kun menee miehen kanssa sukset ristiin...
Up