Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmapalloisi, vessapotilas, DVD-mamma

Vierailija
17.12.2013 |

Mielensäpahoittajat pääsevät otsikoihin nolaamaan itsensä kiihtyvällä tahdilla. Keskustelut käydään AV-palstalla ja niistä sitten uudet keskustelut radiokanavien aamushow' ssa. Laatujournalismia lyhytjänteisille nykyaikuisille. Huoh.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan se toisaalta ihan hyvä, että  on mahdollisuus saada sitä näkyvyyttä tällaisissa tapauksissa. Ehkä näihin epäkohtiin voidaan jopa puuttua. Joskaan kaikki ei varmasti ole epäkohtia, vaan ihan oikein toimittua toimintatapaa.

En tiedä. Tunnen joitain kohtaan joskus myötähäpeää, mutta tiedän tilanteita, joissa itsekin on raivostunut sen verran, että olisi mukava, että "maailma saisi tietää"...

Vierailija
2/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko näiden mielensäpahoittajien puolella? Onko todellakin tarpeen saada äänensä kuuluviin tällaisissa Mun oma pikku napani -asioissa? Minusta tosi itsekeskeistä, kun MINULLA on oikeus, muista viis. Sääntöjäkin voi vähän rikkoa.

Vierailija
4/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kehtaisi soittaa Iltalehteen, että ei saatu ostaa dvd:tä. Veisin lapsen kotiin ja hakisin sen dvd:n yksin.

Vierailija
5/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta ilmapalloisistä... Vartija teki mitä käskettiin. Ehkä olisi voinut antaa olla, mutta lapselta ei edes mitenkään revitty palloa. Jos Stokkalla oli sääntö, "ei palloja mukaan", niin kohta niitä olisi lähtenyt sieltä joka muksun mukana kun yksi olisi saanut pallon

Taisi isille olla isompi asia kuin pojalle.

Vierailija
6/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin DVD-asia on paljon isompi asia äidille kuin lapselle. Varmaan hävennyt silmät päästään siinä kassalla typerää valintaansa, kassan huomautusta ja sen paikatakseen päättänyt soittaa iltapäivälehteen. Kun minun lapseni ei saanut mitä halusi ja sitäpaitisi kassa ihan nappasi lapsen kädestä ja kyllä siitä pahaa mieltä tuli.

Vierailija
7/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 08:56"]

Mielensäpahoittajat pääsevät otsikoihin nolaamaan itsensä kiihtyvällä tahdilla.

[/quote]

Miten tämä toimii?

Vierailija
8/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten toimii. Ehkä siten, että IP-lehtien on saatava lukijoita ja klikkauksia. Niitä kaiketi kokemuksen perusteella saa parhaiten tekemällä juttujä pöyristyttävistä typeryyksistä, liioittelevilla superlativeilla ja kannustamalla kansalaisia ottamaan yhteyttä toimitukseen - kuvan tai videon kera. "Olitko paikalla? Lähetä kuva!"

Mikä tahansa käy, jolla voi huudattaa nettikeskustelijoita ( äitejä) ja siitä eespäin.

Vierailija
9/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapotilas on huippu. Pääsee hoitoon sairaalaan mutta jaksa valittaa, onpa vissiin niin kamalaa maata siinä sängyllä. Eikait sitä vessaa kukaan muu käyttänyt, oma rauha oli. Ja olipa ainakin pönttö lähellä jos alkaa kakattaan.

Itse olen aikoinani ollut sairaalassa niin, että makasin paarisängyllä päiväsalissa, jossa muiden potilaiden omaiset kävivät keittämässä kahvia ja katsomassa tv:tä. Ois pitäny varmaan soittaa lehteen, enpä tajunnut kun olin niin kiitollinen että sain hoitoa :-)

Vierailija
10/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumal avita. Tuo ilmapallokeisi oli uusi minulle.

Siis "lapselle tulee paha mieli"  ja mitä tekee isä. Nakottaa vieressä ja kuvaa tapahtumaa. Tilannetaju tapissaan. Tunnen suurta myötähäpeää Stockmannin puolesta, kun tuon takia on päädytty julkiseen anteeksipyyntöön. No asiakas on aina oikeassa vaikka olisi idiootti.

Mitähän tämä "isä" tekee, kun elämässä tulee oikeita vastoinkäymisiä eteen. Huh huh.

Vierailija
11/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta tälläkin palstalla on vaikka kuinka monta potentiaalista mielensäpahoittajaa, jotka vain odottavat pääsevänsä lehtien palstoille!

Suuri osa palstalaisista esim. hyväksyy 10- ja 11-vuotiaiden lastensa K18 sotapelien pelaamisen.

Vierailija
12/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen ihan samaa mieltä... enkä ikinä soittaisi lehteen, että mua on vielä aikuisena kasvatettu jonkin kaupan tädin toimesta.

Mutta dvd-asiassa myyjä oli väärässä. Onhan siinä voinut lapsi olla ostamassa vaikka isoveljelle lahjaa ja aikuinen oli mukana. Myyjä olisi voinut ottaa levyn pois vain siinä tapauksessa, että lapsi olisi ollut liikkeellä yksin tai yrittänyt varastaa levyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä