Mikä on miehessä tärkeintä naisille?
Kommentit (18)
Luotettavuus. Valehteleva, kaksinaamainen lusmu on kaikkein pahin kumppani.
Se että mies on luotettava ja hänen seurassaan on hyvä ja turvallista olla.
Absoluuttinen luotettavuus ja sieluyhteys.
Vierailija kirjoitti:
Se että mies on luotettava ja hänen seurassaan on hyvä ja turvallista olla.
Tämäpä se on kaiken a ja o.
Kumppanuus, asioiden ja elämän jakaminen, yhteiset päämäärät, oleminen vaan. Paras seura ikinä, juuri sinut minä halusin ja sinä halusit minut. Yhteenkuuluvuus.
Tärkeisiin, jo mainittuihin lisään, että yhteinen huumorintaju on minulle ainakin tärkeä juttu.
Ulkonäön jälkeen sosiaalinen taidokkuus/dominanssi. Miten tuon asian nyt haluaakaan nähdä ja ehkä tuokin pitäisi pilkkoa pienempiin osiin kuten äly ja luonne.
Seksi ja huumorintaju sekä luotettavuus.
Aito välittäminen ja empaattisuus. Silloin sujuu kaikki muukin. Tämä on tietysti vastavuoroista.
Omassa miehessä viehätti erityisesti avoin, kiinnostunut ja lämmin suhtautuminen muihin ihmisiin ja asioihin. Hyvä huumorintaju , älykkyys ja mukavuus. Se mikä vei kaveritasolta seurustelusuhteeseen oli se kun hän sanoi, että haluaa olla kanssani ja pussasi. Olin ensin yllättänyt ja sitten wau, okei.
Miehekkyys ylipäätään; siihen sisältyy monta asiaa ja tärkein on luotettavuus.
Nykyään tämä monisuhteilu on todella surullinen ilmiö. Onhan sitä aina ollut, mutta nettideittailu on lisännyt sitä, ei malteta pysähtyä yhden ihmisen kanssa, kun on koko ajan etsittävä seuraavaa, jos löytyisi vielä parempi. Tämä rikkoo ja satuttaa.
Ai ulkonäön jälkeen? Tietysti lompakko. #sarcasm