Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cipralex vai Triptyl vai molemmat?

Vierailija
16.12.2013 |

Olen keskellä pitkäkestoista kriisiä, johon ei nyt oikeasti tunnu auttavan kuin lääkitys. En halua käyttää rauhoittaviakaan enää, koska väsyttävät liikaa.

En saa iltaisin helposti unta ja aamuisin herääminen on vaikeaa. Olen hieman eristäytynyt, masentunut, ahdistunut ja minulla on myös kroonisia kipuja selässä. Myös sosiaalisten tilanteiden pelkoa on jonkinverran eli en oikein viihdy tai jaksa olla ihmisten parissa luontevasti.

Yksi tuttavani käyttää molempia yhtaikaa, mutta voiko niin tehdä tai onko siitä haittaa? En ole mitenkään taipuvainen itsetuhoisiin ajatuksiin, haluaisin vaan saada jaksamista ja voimia itseni ja arjen hoitamiseen ja toipumiseen.

Vai olisiko joku muu lääke parempi? Terapiaan ei ole mahdollisuutta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cipralex ei ole itselleni tuttu, mutta Triptyl on. Unettomuuteen, kipukynnyksen nostamiseksi ja yleisesti ahdistukseen. Huonoina jaksoina lisänä Lyrica (ahdistukseen, kiputilaan). Samantyyppinen tilanne, kova stressi, jonka seurauksena fyysinen oireilu.

Pahin ohi, mutta molemmat edelleen käytössä, Triptyl jokapäiväisenä. Siltikin saatan pyöriä aamukolmeen, yleensä nukahdan helposti, otan alkuillasta 50 mg, yleisemmin herään kuitenkin aamuyöllä ja mietin syntyjä syviä eli tietenkin ikäviä asioita. Varmaan kokeilemalla selviää paras lääkitys. 

Unettomuus ja ahdistuneisuus ovat todella ikäviä kumppaneita. Joskus vaan on ehkä parempi kokeilla lääkitystä, jotta kierteen saa poikki. Parempaa huomista!

Vierailija
2/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Kun ihminen on sairas ja sekaisin ei enää voi miettiä normalisti.

kerro hyvää sana tai hiljaisuus on parempaa.

jos olet itse kupeä tai ahidistunut toivon sinulle paranuksia.

minullekin on ahdistus oireet ja hyvää jos voimme tukea toisia.

Hyvää tai viisas sana auttaa joskuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla on eri indikaatiot.

Et ymmärrä mitä kysyt.

Vierailija
4/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele sekoittamaan kemikaaleja aivoihin, ellei ole aivan pakko.

Pidä huolta että vitamiinit, hivenaineet ja muut ovat tasapainossa. E-Epa -kalaöljy, d-vitamiini, Depremin-sahramitabletit, Vogelin kauranversouute tilanteisiin jolloin haluaa että keho ja mieli rauhoittuu, passiflorauute nukkumisen tueksi.

Itse kärsin ahdistuneisuus- ja paniikkihäiriöstä sain noista kemikaalilääkkeistä pahat reaktiot, ja siksi etsin vaihtoehtoja ja hakeuduin luontaistuoteliikkeeseen ja luin siitä miten kehoa ja mieltä voi hoitaa itämaisittain luontaistuotteilla. Voin erinomaisesti tänä päivänä, tuosta vuosi aikaa.

Vierailija
5/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan vaan nappi otsaan. 

Vierailija
6/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan söisi masennuslääkkeitä, lihoo niiden takia kuin emakkopossu, ja masentuu sitten siitä vaan enemmän?

Vierailija
7/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Triptyliä kannata koskaan aloittaa.

Vierailija
8/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön Cipralexia synnytyksen jälkeiseen masennukseen/ahdistukseen 10 mg päivässä. Toiminut hyvin. Ahdistuskohtaukset loppuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan