Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui, kuolaan tyttäreni koulukaverin perään!

Vierailija
16.12.2013 |

Nyt on mamma 42 v yllättänyt itsensä himoitsemasta tyytärensä entisen lukkakaverin perään. Nuorimies on 22 v liinatukka atleetti, jonka hymy saa pöksyt tutisemaan. Eikä näin ole käynyt vain kerran, vaan näin käy aina kohdatessamme.

Ihan hullua, mutta kertakaikkiaan tahtoisin syödä sen nuorenmiehen. Kesällä se alkoi, poika pysähtyi ja sanoi jotain ihanaa nuorimmasta lapsestani. Ja nyt minä kuvittelen huomaavani kuinka hän salaa katselee minua... Voi elämä että pitääkö sitä seota, järki-ihmisenä oon itteäni tähän saakka pitänyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oikein tyttäresi koulukavereihin törmäät? Ei mun mamma ainakaan kovin samoissa piireissä liikkunut kuin minä ja kaverini.

Vierailija
2/7 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun poika on vasta 16v ja kuolaan monenkin hänen kaverinsa perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu valmentamaan keskimmäisen lapsen kiekkoa. Ja pikkupaikkakunnalla nyt muutenkin törmäillään, kun samanhenkistä porukkaa ollaan. Mä ooon raukka ihan heikkona siihen :D

No, kuvittelen osaavani käyttäytyä nyt ja aina. Mutta tällä hetkellä luulen, että jos tilaisuus koittaisi ja nuorimies olisi halukas, niin vaihtaisin aika paljon hetken huumaan.

Ehkä juuri tuo nuorukainen nostaa esiin ajan, jolloin eli sitä nuoruuden kiihkoa. kai se siksi...

ap

Vierailija
4/7 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannako siellä? ;D

Vierailija
5/7 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä, että joku nelikymppinen isukki täällä kuolaisi parikymppisen (saati sitten 16-vuotiaan) tyttärensä luokkakaverin perään. Varmaan tulisi yläpeukkuja ja paljon...

Vierailija
6/7 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo hanna, tai olkoon vaikka hanna... KUINahan oni tän munkn tärinän on tajunnut. Hitsinpimuplat

ap

Vierailija
7/7 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, 22-vuotias on kuitenkin aikuinen jo. Eri juttu, jos olisit mies ja kuolaisit samaa heppua. Tai jos koulukaveri olisi jotain 17 vee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi