Minkä auton ostaisit 20 000:lla?
Perheauto, johon saa kaksi turvaistuinta.
Kommentit (24)
Toyotan. Avensis tai Corolla. Huoleton ja varma merkki. Taloudellinen ja muutoinkin edullinen ylläpitää. Ja huollot on edulliset. Auto pysyy kunnossa, kun hoitaa huollot ajallaan ja suositusten mukaan. Ja tietekin se oma ajotapa.
Siis mulla on 20 000? Paskat mä sitä koslaan käytän! Joka ainoa euro kuluis kyllä vittuun!
Jos haluatte huolettomia ja edullisia kilometrejä niin Corolla tai Avensis, jos taas luxusta niin muutaman vuoden vanha Jaguar tai Cadillac. Mutta missään nimessä ei mersua tai penaria, aivan paskoja molemmat.
Me ostettiin Chevrolet Cruze ja ollaan oltu tosi tyytyävisiä. Otettiin vähän paremmalla varustelulla niin teki 24 000€, mutta niitä saa ihan uutena vajaa 20 000€.
Kun olen huomannut parhaaksi ajaa 1-3 tonnin 200-400 tkm ajetuilla max reilu 10v vanhoilla autoilla, joiden remontit on helppo hoitaa itse niin varmaan lähtisin 20k budjetilla hakemaan Virosta, Ruotsista tai jopa Saksata asti jonkun auton mistä olisi mahdollista tehdä tonnin tai kahden profit.
Joku 300/500 BMW, 70-sarjan Volvo, 4-Audi? Ikäluokka max 4-5 vuotta.
Jagge ja Cädi ovat uutena tosiaan luksusta, mutta jo viiden vuoden kieppeillä täynnä vikoja, joita on kallis korjata.
No vikavolvoihin koskisin vain kirveellä. Toyota tai VW. Malleja löytyy ja luotettavia merkkejä molemmat.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 21:38"]
Jos haluatte huolettomia ja edullisia kilometrejä niin Corolla tai Avensis, jos taas luxusta niin muutaman vuoden vanha Jaguar tai Cadillac. Mutta missään nimessä ei mersua tai penaria, aivan paskoja molemmat.
[/quote]
Jos toinen merkeistä oli BMW, niin 20 000 ei uutta BMW:tä tietenkään saa. Ja nekin harvat vähänajetut, merkkihuolletut ja siististi ajetut käytetyt annetaan lapsille. Kruisaillut, sporttimalliset Bemut on puolestaan mitä yleisimmin nuorten miesten vauhtikieseinä (ja sen ajamisen jälkeen onkin se ja sama ajaako Bemariraadolla vai jollain sillipurkilla).
Perheauto, 2 turvaistuinta, 20 t€. Suomen oloihin ja varmaan äidin käyttöön? Oisko käytetty Subaru Forester automaattina, Avensis tai Mazda 6.
Käytetyn Volvo V70. Turvallinen, erittäin hyvä (paras?) ajettavuus ja tilava. Erityisesti takakontti on farkkuautojen suurimpia. Meillä konttiin mahtuu vaunut poikittain ja kaksi keskikokoista koiraa. Lisäksi niitä on hyvin saatavilla. Meillä kolmas menossa ja ei ole muuta valittamista, kuin korkeintaan kalliinpuoleinen merkkihuolto. Suosittelen:)