Onkohan mun miehellä joku toinen?
Ollaan oltu jo hyvän aikaa naimisissa. Mies on nyt noin puolen vuoden ajan ollut aika etäinen ja kireä. Olen monta kertaa kysynyt mikä on, mutten saa muuta vastausta, kuin "stressiä, kiirettä". Mitään viikonloppumenoja sillä ei ole ollut ja tekee vapaaehtoisestikin paljon etätöitä ja viettää aikaa kotona, MUTTA olen alkanut vähän epäilemään sen salilla käymistä, jota se on lisännyt. Tyyppi käy salilla noin 4krt viikossa pari tuntia kerrallaan, mutta silti ei haba kasva. Aina ollut hyväkroppainen, mutta luulisi, että treenin nostaminen näkyis jossain. Aina ottaa kuitenkin salikamat mukaan, kun lähtee ja treenipaita hikinen tullessa kotiin, mutta silti epäilyttää.
Kommentit (8)
Jos sulla on älypuhelin,ni laita se sen autoon äänettömälle ja ite seuraat puhelinta nettisivun kautta niin saat selville missä osotteessa huitelee.
Juu, se panee pari tuntia putkeen Ja tulee paita märkänä kotiin.
Riippuu siitä, miten se treenaa. Jos se huhkii puolitoista tuntia crosstrainerillä, ei varmasti haba kasva. Jos se heiluttaa kahvakuulaa, puolen vuoden säännöllinen treeni tosiaan näkyy jo.
Oletko sä puhunut epäilyksistäsi sille?
Tai sit se vaan käy salilla, mut ei jaksa tehdä siellä mitään. Olen hämmästyneenä huomannut tällaisen ilmiön, kun itse aloitin käymään salilla ja jumpissa. Monet ohjatuilla tunneillakin tekee liikkeet tosi löysästi ja vähän sinne päin. Ei ihme jos ei rasva pala. Toki voi kuitenkin aina sanoa, että käy salilla...
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 15:23"]
Riippuu siitä, miten se treenaa. Jos se huhkii puolitoista tuntia crosstrainerillä, ei varmasti haba kasva. Jos se heiluttaa kahvakuulaa, puolen vuoden säännöllinen treeni tosiaan näkyy jo.
Oletko sä puhunut epäilyksistäsi sille?
[/quote]
No en! ap
MIksi ihmeessä et? Kauanko sä olet tätä asiaa miettinyt?
Mä oletan, että teillä menee oikeastaan ihan hyvin, ja vertaan itseeni. Jos mua vaikka pari kuukautta mietityttäisi, onko mun miehellä suhde, kyllä mä jo suunnittelisin, miten keskustelun aloitan. Syyttämättä, tiedonhaluisena.
-5-
Toi on tuttua. Mies meni treeneihin (naisen luo).
Seuraa sitä?
Onko sillä toinen?
Toivottavasti.