HS syntyneitä:
Heta Loviisan pikkuveli Hector Uljas
Milton Olavi Vilhelm
Hedda Inkeri
Roi Kasimir
Ukri Armasotava
Kommentit (16)
Ukri Armasotava -TÄÄ EI VOI OLLA TOTTA?!? Jäänyt vauvan vanhemmilta lääkkeet ottamatta!
Toi vika varmaan joku ulkomaalanen.
Hetan ja Loviisan vanhemmat lienee tykänneet Niskavuorista :) Ihanat nimet. Itsekin haluaisin Heta-tytön.
Yksinäisen äidin lapsella seitsemän kummia.
Elea Mikaela ja Amanda Aurora ja sukunimi tyyliä Tötteröinen
Miltonilla tavallinen suomalainen sukunimi
Hedda Inkeri on niin tavisnimi kuin voi olla - siksikö se on listalla?
Ukri Armas Otava... onkohan poika? Mielestäni Ukri on tytön nimi vai käykö molemmille? Minulla on Kalevara-koru (Luvajärven risti=), jonka on suunnitellut Ukri Merikanto ja luulin naiseksi.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 18:54"]
Ukri Armas Otava... onkohan poika? Mielestäni Ukri on tytön nimi vai käykö molemmille? Minulla on Kalevara-koru (Luvajärven risti=), jonka on suunnitellut Ukri Merikanto ja luulin naiseksi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 18:54"]
[/quote]
[/quote]
Luvajärven riipuksen on suunnitellut kylläkin Aivi Gallen-Kallela. Hän on nainen. Ukri Merikanto oli kuvanveistäjä ja mies.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 11:09"]Yksinäisen äidin lapsella seitsemän kummia.
Elea Mikaela ja Amanda Aurora ja sukunimi tyyliä Tötteröinen
[/quote]no sopii ihan hyvin Amanda ja Elea minkä vaan sukunimen kanssa.
Ja se ihan tavallinen suomalainen sukunimi on maailmanlaajuisesti ajatellen hyvin eksoottinen :)
Kaikki oli kyllä ihan tavallisia nimiä... että olikohan ne ap:llä jääneet ne pillerit ottamatta?
Vimppaa lukuunottamatta kaikki kivoja.