Nyt päätin että tänään EN juo kaljaa! Aiotko sinä juoda tänä iltana kaljaa?
Olen niin kyllästynyt siihen että aina juon pe ja la iltaisin kaljaa, ja vaikken mielestäni juokaan liikaa/kovaan humalaan, niin kyllä aina tuntuu seuraavana päivänä se tunkkainen olo. Plus yöunet on mennyttä kun ramppaa kusella koko yön. Tänään teen poikkeuksen, ja kokeilen että pärjäisinkö ihan vaan Pepsi maxin ja suklaan voimin. Muita?
Kommentit (52)
Juon sunkin puolesta. Aloitin aikaisin ja lopetan aikaisin, siis aamuyöllä.
Mites on kaljasiepot. Kuunteletteko pierunhajuista rokkimusiikkia?
Nahkahousut jalassa kaljaa ja paidaton isomaha lepää vyönpäällä. Eks je eks je?
Vierailija kirjoitti:
Joo, Pepsi Maxia tänään. Suklaastakaan ei oikeastaan tiedä...
Pepsi Maxia täälläkin. Toimii hyvin viikonloppujuomana.
en todelakkaan, lopetin just kahden viikon putken, ei ikinä, ei ikinä..............
Nautin yhden tai kaksi laatuolutta jos siltä sattuu tuntumaan. Mitään ongelmaa en itselleni asiasta osaa muodostaa.
Ostin illalliseksi sushia ja juomana aion nauttia yhden Kirin Ichiban oluen
Mäkin päätin eilen, että laihdutan. Olin syönyt salaattia. Myöhään illalla juoksin s-ryhmänkauppaan ja ostin meatlover pizzan. Ja 300 gr lakritsaa. Kaikki meni tunnissa. Nyt suunnittelen että syön pizzan klo 00.01, joten se on huomisen puolella. Kun herään päivällä, voin syödä uuden. Näin voin teknisesti ottaen päättää vaikka mitä.
Olen nyt ollut juomatta kolme viikkoa. Ei tunnu miltään, ei hyvältä eikä pahalta. On tämä tylsempää kuin juopottelu. Ainoa hyvä puoli ettei krapuloita. Vielä ei tee mieli ryypätä vaikka tämä on pisin tauko ainakin kahteen vuoteen. Jatkan vielä tätä selvinpäin leikkimistä. Kaikkein mieluiten polttaisin savut mutta ei ole niitäkään.
Enpä ole koskaan alkoa vain itseäni varten ostanut kun juon vain seurassa ja silloinkin max. lasin viiniä tai yhden shotin. Inhoan tunnetta kun alkaa mennä päähän, siksi juon vain maun vuoksi vähäsen kerrallaan eikä Alkolla lähde edes jano vaikka juomaa onkin.
Oluen mausta en tykkää, siideri menee liian nopsaa päähän, ehkä kerran vuodessa saatan ulkomailla ottaa baarissa yhden shotin.