Nyt päätin että tänään EN juo kaljaa! Aiotko sinä juoda tänä iltana kaljaa?
Olen niin kyllästynyt siihen että aina juon pe ja la iltaisin kaljaa, ja vaikken mielestäni juokaan liikaa/kovaan humalaan, niin kyllä aina tuntuu seuraavana päivänä se tunkkainen olo. Plus yöunet on mennyttä kun ramppaa kusella koko yön. Tänään teen poikkeuksen, ja kokeilen että pärjäisinkö ihan vaan Pepsi maxin ja suklaan voimin. Muita?
Kommentit (52)
Kilttiksellä ei oikein taida olla muutakaan vaihtoehtoa 😔
En tunnista ongelmaasi. Juon ihan vaan raikasta vettä, ja syön kasviksia. Keho kiittää.
En enkä muutakaan alkoa. En juo koskaan kotona jos nyt ei jotain illanistujaisia lasketa joissa kavereita kylässä. Yksin on tylsä juoda.
Raittiina jo kaks vuotta, joten eiköhän tämäkin pe mene alkotta.
Ite aattelin alkoholittoman oluen juoda tänää. En juo alkoholia pahemmin mut oluesta pidän.
Riippuu jaksaako lähteä hakemaan kaljaa. Jos perhe vaatii minua taas ostoksille ja hankkimaan viikonloppuhyvää, niin ainoaa hyvää minulle on olut.
En kaipaa elämältä mitään muuta, mutta jos kaikki on tyytyväisiä näkkileipään ja mitä nyt löytyy, niin en jaksa hakea.
Yleensäkään en jaksa lähteä kauppaan. Jos lähden niin otan aina lohdutukseksi olutta.
Sillä mikään muu ei minua lohduta.
Olen lohduton mies.
Jos minun ei tarvitsisi käydä koskaan marketissa, niin todennäköisesti eläisin hyvin raittiisti ja vaatimattomasti.
Nyt en.
Riippuu täysin perheen toiveista, että mitä ostan.
Juon nyt terästettyä glögiä ja saatan kyllä muutaman kylmän bissenkin vielä huiviini heittää. Ihanaa kun on viikonloppu ☺
en tiedä mitä tapahtuu kirjoitti:
Riippuu jaksaako lähteä hakemaan kaljaa. Jos perhe vaatii minua taas ostoksille ja hankkimaan viikonloppuhyvää, niin ainoaa hyvää minulle on olut.
En kaipaa elämältä mitään muuta, mutta jos kaikki on tyytyväisiä näkkileipään ja mitä nyt löytyy, niin en jaksa hakea.
Yleensäkään en jaksa lähteä kauppaan. Jos lähden niin otan aina lohdutukseksi olutta.
Olen lohduton mies.
Jos minun ei tarvitsisi käydä koskaan marketissa, niin todennäköisesti eläisin hyvin raittiisti ja vaatimattomasti.
Nyt en.
Sais ne vinkuvat kilttikset lukea tämän tekstin ihan ajatuksen kanssa, ja huomata että ei se naisen saaminen täytä sitä kaljan mentävää tyhjiötä.
Kyllä mä hyvin suurella todennäköisyydellä juon tänään olutta. Kuuma sauna & kylmä olut... se on parasta, mitä elämässä on <3
En. Minä juon olutta. Luultavasti teen tänäänkin niin. Tosin kipasen alkon kautta ja haen lisäksi jonkun syväkyykyn matkaan.
En koskaan juo olutta enkä mitään sokeri- saati makeutusainepaskoja. Kuivaa kuoharia tai siideriä sen olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Raittiina jo kaks vuotta, joten eiköhän tämäkin pe mene alkotta.
Jee! Mulla sama juttu, 2v3kk täysraittiutta takana. Joskus harvoin tekee viiniä mieli, mutta elämä on paljon mukavampaa näin, kun ei tarvitse arpoa, että joisko vai eikö.
Tuskin.
Olutta saatan silloin tällöin nauttia, mutta tänään on autossa mökkikamojen joukossa pullo korpikuusen kyyneliä, ja lidlin siti-kuplavettä kyytipojaksi.
Kamiinan asennus bugout-mökkiin heti kun pääsen perille, ja toivottavasti jo tänä yönä liekkien loimussa (siis kaminan lasioven läpi, mieluiten ei sen ympärillä) korkkaan.
Haluaisin huomauttaa, että jos en saa asennettua sitä paikalleen valmiiksi tänään, narautan huomenna vasta kun asennus valmis.
Vierailija kirjoitti:
En. Minä juon olutta. Luultavasti teen tänäänkin niin. Tosin kipasen alkon kautta ja haen lisäksi jonkun syväkyykyn matkaan.
Ai saakeli!
Syvässä kyykyssä sätkän väsääminen slaavimeininkiin on kuuminta hottia!
Samaan aikaan pälyilee ympärilleen sänkykamarikatseella leisiiaii leisiiai.
Lähi lähiön sleba kaljakeissin kanssa slave -kyykyssä väsäämässä sätkää. Sleba messii kämpille jyystää.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan juo olutta enkä mitään sokeri- saati makeutusainepaskoja. Kuivaa kuoharia tai siideriä sen olla pitää.
no ei läskeillä ole siihen varaakaan.
Antaa laihojen juoda läskijuomia.
Lähiön sleba ei liho koskaan vaikka joka päivä menee 12 keskarii. Röökii pyhät arjet.
Vierailija kirjoitti:
en tiedä mitä tapahtuu kirjoitti:
Olen lohduton mies.
Nyt en.
Sais ne vinkuvat kilttikset lukea tämän tekstin ihan ajatuksen kanssa, ja huomata että ei se naisen saaminen täytä sitä kaljan mentävää tyhjiötä.
noeihän nainen tai kakrut vitutusta poista.
Kalja poistaa vitutuksen ja isot rahat.
Työnteko aiheuttaa vitutusta ja vitutus lähtee ku ostaa kaljat työstä saatavilla rahoilla.
Joo, Pepsi Maxia tänään. Suklaastakaan ei oikeastaan tiedä...