Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 18-vuotias teini, kysykää!!!111

Vierailija
14.12.2013 |

:D Saatana noita keskusteluita.

Haluux joku kysyä multa, oon asunu pari kuukautta yksin, mulla on kissenpentu ja täytin 18 tänä vuonna

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä susta tulee isona?

Vierailija
2/6 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko verbaalisesti lahjaakas esiintymään livechatissa, siten että saa juttua ja keskustelua aikaan ilman että näytät tissejäsi. Vai oletko ynseä tuijottava tyyppi, jonka täytyy käyttää jotain muuta kuin järkeään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, kuulostat dorkalta. Mä kuulostin 18-vuotiaana itseni liian tärkeästi ottavana leikkiaikuisena, joka halusi antaa älykkään vaikutelman itsestään. En kyllä itseäni mainostanut teininä silloin, vaan ajattelin olevani täysi-ikäinen.

Vierailija
4/6 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä oli ennen, on vain typeryyttä. Nykyisin pitää olla hot netissä.

Pitää saada siellä huomiota ja osata esiintyä siellä. Se kaikista tärkeintä elämässä.

Kaupungilla voi liikkua aivan millaisena jurpona tahansa. Sillä ei ole mitään väliä, vaan minkä huomion saa netissä ja saa koko ajan viestejä sekä komentteja. Siitä se elämä lähee ja ellei niin ole, niin syrjäytynyt.

Et kai ole sellainen?

Vierailija
5/6 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle pieni huomautus, onhan 18 vuotias täysi-ikäinen, siitä ei kannata olla kateellinen, niin me olemme ollet kaikki muutkin jotka ovat siitä yli päässeet.

Mitä tulee teiniyteen, sitä on teini kunnes täyttää 20 ikävuotta. Sana teini tulee niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin englanninkielestä "teen".

Vanhako mahdat olla kun täällä ala-arvostat 18 vuotiasta typerällä kommentillasi? Ehkö päässyt juuri 20 yläpuolelle ja nyt sitten olet jo niin aikuinen ja kypsä!

Itse 47 ja arvosta yhtälailla teinejä kuin vanhempiakin ja versus!

Vierailija
6/6 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko sosiaalista painetta harrastaa seksiä mahdollisimman monen miehen kanssa ("elää nuoruuttasi"), vaikka et itse ehkä haluaisikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme