Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI APUA! En ole muistanut antaa koko kesänä 2,5-vuotiaalle d-vitamiinitippoja!

Vierailija
21.07.2006 |

Tänään aloin taas antamaan, mutta onko jotain peruuttamatonta voinut tapahtua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovat 5 ja 7 v. Pitäisikö juottaa nyt pari pulloa Jekovitia ihan samantein.

Vierailija
2/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä d-vitsku on nykytietämyksen mukaan supertärkeää KAIKENIKÄISILLE, myös KESÄLLÄ, hakekaa taaperopuolelta pitkä ketju asiasta, siellä hyvää asiallista tietoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tarvitsee siksi tippoja. Ja kuka keksi, ettei yli 2-vuotias tarvisi D-vitamiinia? Itse olen 70-luvulla syntynyt ja kyllä me ainakin saatiin Jekovitimme vielä ala-asteiässäkin...

Ap:lle: tuskin kuitenkaan mitään vahinkoa päässyt syntymään kun nyt jatkat tippoja normaalisti!

Vierailija
4/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en mäkään ole muistanut antaa puoleen vuoteen vauvalle. Se on nyt 9kk. Jaahas... Josko nyt muistais.

Vierailija
5/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan taaperolle Sanasol-vitamiinia, eiks siinä ole D-vitamiini mukana? kyselee yks huonomuistinen

Vierailija
6/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syö kalaa 2x vkossa, ja juo d-vitaminoitua maitoa, lisä D-vitamiinia EI tarvitse antaa.

Ja sen kanssa kantsii olla muutenkin aika tarkkana, ettei ylitä vuorokausi annostusta, ylimääräinen nimittäin kertyy maksaan. Eikä ole mitenkään sanottua, että onpi hyväksi.

Ja sitten vielä sellainen juttu, että uusimpien tutkimusten mukaan kalsiumilla EI VOI välttää osteoporoosia eli D-vitamiininkin hyöty on huomattu erittäin kyseenalaiseksi, jopa tarpeettomaksi.

Vierailija
7/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon d-vitamiinin hyödyn näkee sitten vanhempana. Ei tule luukatoa/osteoporoosia ja sitä myöden vaivaa jos jonkinmoista. Eli lapsenne tuskin kiittävät teitä vanhuksina, mutta toisaalta te olettekin jo siinä vaiheessa madonsyömiä tai tuhkattuja..

Vierailija
8/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Ja kuka keksi, ettei yli 2-vuotias tarvisi D-vitamiinia? Itse olen 70-luvulla syntynyt ja kyllä me ainakin saatiin Jekovitimme vielä ala-asteiässäkin...

!

Vierailija
9/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos syö kalaa 2x vkossa, ja juo d-vitaminoitua maitoa, lisä D-vitamiinia EI tarvitse antaa.

Ja sen kanssa kantsii olla muutenkin aika tarkkana, ettei ylitä vuorokausi annostusta, ylimääräinen nimittäin kertyy maksaan. Eikä ole mitenkään sanottua, että onpi hyväksi.

Ja sitten vielä sellainen juttu, että uusimpien tutkimusten mukaan kalsiumilla EI VOI välttää osteoporoosia eli D-vitamiininkin hyöty on huomattu erittäin kyseenalaiseksi, jopa tarpeettomaksi.

suurimmat hyödyt on jus nuita kuin kalkin imeytyminen, lue uusimpia tutkimuksia oikeesti!

d-yliannostus (ns. myrkytys) ei uhkaa, ellei laiteta sairaalassa erikoislääkitykseen, tai kotona anna pullollista päivässä suunnilleen

googlettakaa tai kattokaa tosiaan löydättekö taaperoista sen ketjun!

Vierailija
10/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli muut hyödyt liittyivät syövän yms. synnyn ehkäisyyn, EI kalkin imeytymiseen

Vierailija
11/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi